[Team] Banner gezocht

Reactiescore
575
Beste designers,

Ik zoek voor het Tribal Wars Team een banner met de volgende wensen. Het is de bedoeling dat de afbeelding boven een forum topic kan worden geplaatst, dus hiermee moet bij de afmetingen rekening worden gehouden (700x140 px?). Mogelijk dat we vragen daarna nog een andere banner te maken.

1. De tekst: Jouw favoriete instellingen
2. Kleurencombinatie(s): geen voorkeur
3. Thema: Tribal Wars, letters bij voorkeur in 'Tribal Wars'-stijl
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Bij voorkeur een 'Tribal Wars'-afbeelding. Er was altijd een afbeeldingen set van Tribal Wars, weet niet of die nog bestaat?
5. Deadline: Bij voorkeur eind dit weekend (8-9 februari), maar iets later is ook geen probleem.
6. Prijs/gift: In goed onderling overleg
7. Favoriet tot nu toe:

Alvast bedankt voor jullie moeite en ik kijk uit naar de banners :)

Groet,
Ropiloot11
 
Reactiescore
603
tw1.jpg

tw.jpg

Kan hem eventueel nog bijknippen naar het echte formaat maar vond 140px iets te laag

EDIT:
vuuuur

twvuur.jpg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
575
Dat ziet er vooralsnog prima uit. De tekst in de banner moet 'Jouw favoriete instellingen' zijn. Wil je dat aanpassen?

En als er nog anderen zijn die een poging willen wagen, graag :)
 
Reactiescore
603
tw2.jpgtw3.jpg
 
Reactiescore
603

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Hahahaha dit is wel een beetje een anticlimax
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@Illuminated hoe heb je dat font gevonden? Als je de banner opslaat van boven t af kan ne de tekst als render er uit halen. Maar t font zelf heb ik nooit gevonden.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Oh en ik zie dit nu pas. Wellicht beter een idee om de designers te taggen hiervoor voortaan :) aangezien we hier amper meer langs komen.
 
Reactiescore
603
Reactiescore
575
Sorry, door diverse omstandigheden heeft dit de laatste tijd geen prioriteit gehad. En inmiddels hebben andere spelers (meer dan) voldoende tijd gehad om een plaatje te maken ;)

We hebben besloten voor jouw plaatje te kiezen, waarvoor dank. Ik kom even bij jou in privé om de beloning af te spreken.
 
Bovenaan