Ban 01/08

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
756
Geachte support team,

Op bovenstaande datum kreeg ik een ban, die ik accepteer, maar waarover te discuteren valt.

Er werd gevraagd om een reactie om daarna een gepaste straf te bespreken of om deze ban aan te vechten. De reactie waar jullie achter vroegen zit ondertussen al een halve dag in jullie brievenbus.

Tot mijn grote spijt moet ik nu constateren dat de incapabele mod van wie ik de ban kreeg, nog niet eens de moeite meer doet om te reageren of om dit af te handelen.

Ik begrijp dat het lekker fun is om een speler te bannen, maar als je me een reactie vraag en je krijgt die, zorg dat verdomme dat je kan reageren.

Ook zou ik graag de centen terugkrijgen die in het spel zitten.

GANGSTERS
 
Reactiescore
7
Geachte support team,

Op bovenstaande datum kreeg ik een ban, die ik accepteer, maar waarover te discuteren valt.

Er werd gevraagd om een reactie om daarna een gepaste straf te bespreken of om deze ban aan te vechten. De reactie waar jullie achter vroegen zit ondertussen al een halve dag in jullie brievenbus.

Tot mijn grote spijt moet ik nu constateren dat de incapabele mod van wie ik de ban kreeg, nog niet eens de moeite meer doet om te reageren of om dit af te handelen.

Ik begrijp dat het lekker fun is om een speler te bannen, maar als je me een reactie vraag en je krijgt die, zorg dat verdomme dat je kan reageren.

Ook zou ik graag de centen terugkrijgen die in het spel zitten.

GANGSTERS
Mogen mensen geen privé hebben? Je kunt nu eenmaal niet verwachten dat een mod er de gehele dag is.
 
Reactiescore
1.777
als miccie betaalt voor dit spel mag hij er toch wel vanuit gaan dat zijn account met zorg behandeld wordt?
dat is hier duidelijk niet het geval, treurig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan