Backstabbers Farmercy

Reactiescore
449
Farmercy bewezen boosters en stabbers. Kan het weten als hun W88 buurman. Ik zeg permaban!
 
Reactiescore
5.594
Lelijk en vals spel is het zeker. Dat ben ik met je eens. Echter vind ik wel dat men niet zomaar troepengegevens, plannen etc moet doorgeven aan elkaar. Het is naïef om te denken dat iedereen te vertrouwen is.
Mwa sommige moeten wel. Zeker als je casual speler bent en niet het gross van de community kent of althans een deel waarmee je in de stam zit.
 
Reactiescore
725
DNA grijp jullie kans!!!
 
Reactiescore
28
Optimaal benutten van je kansen. Vakkundige stab. Winkansen meer dan verdubbeld. Uitkomst zeer succesvol. Toekomst secured. Early game stammetje dat toch al bezig was met samenwerkingen opzetten met STOP en DNA. Actie heeft voorkomen dat DNA nog meer hulp accounts heeft in de toekomst.

Conclusie. Goede move.
 
Reactiescore
3
Sinds wanneer krijg je voor een stab een ban?

Dit was gewoon een strategische keuze en lekker gespeeld

Profit TOP
 
Reactiescore
476
Mwa sommige moeten wel. Zeker als je casual speler bent en niet het gross van de community kent of althans een deel waarmee je in de stam zit.
Zelfs dan. Ik snap dat het in een bepaalde spelfase vrijwel noodzakelijk is om wel bevelen delen aan te zetten en dus maar te vertrouwen.
Maar we zijn nu net gestart. Zo'n feature als 'bevelen delen' heeft nu niet de toegevoegde waarde die het mid game of late game heeft. In zoverre moet je in deze fase niet echt. In een latere spelfase ben ijk het verder helemaal met je eens.
 
Reactiescore
1
Echt schandalig.
 
Reactiescore
140
Farmercy Top
 
Reactiescore
2
Bedankt voor de vele reacties.
Uiteraard zijn er mensen pro en contra wat ik volledig begrijp.

Het is en blijft wel een spel waar mensen tijd, fun? en geld in pompen en als je zo hun dorpen wilt gaan ‘stelen’ om toch maar te kunnen groeien zonder verliezen te maken in troepen. No go for me..

Het valt me op aan de reacties dat het al niet de eerste, tweede, … keer is van Farmercy.

Hopelijk wordt hier eens iets aan gedaan
 
Reactiescore
490
Zelfs dan. Ik snap dat het in een bepaalde spelfase vrijwel noodzakelijk is om wel bevelen delen aan te zetten en dus maar te vertrouwen.
Maar we zijn nu net gestart. Zo'n feature als 'bevelen delen' heeft nu niet de toegevoegde waarde die het mid game of late game heeft. In zoverre moet je in deze fase niet echt. In een latere spelfase ben ijk het verder helemaal met je eens.

Juist nu kan het je een enorm voordeel geven t.o.v. de abusers om je heen?

Vind het behoorlijk triets dat er zo gespeeld moet worden. Ze kunnen de naam wel weer verander naar coruscant, die naam doen ze blijkbaar nog steeds eer aan.
 
Reactiescore
476
Juist nu kan het je een enorm voordeel geven t.o.v. de abusers om je heen?

Vind het behoorlijk triets dat er zo gespeeld moet worden. Ze kunnen de naam wel weer verander naar coruscant, die naam doen ze blijkbaar nog steeds eer aan.
Elke vorm van een bg/nap/mb/goede buur/stam/bevelen delen kan nu een enorm voordeel geven ten opzichte van abusers om je heen. Dat klopt.
Dan moet je alsnog de afweging maken of je jezelf kwetsbaar opstelt door informatie over jezelf prijs te geven aan mensen die je niet kent, of dat je wat voorzichtiger omgaat met die informatie, totdat je de mensen om je heen beter hebt leren kennen en ze hebben bewezen betrouwbaar te zijn,

Desondanks, ik vind het ook een trieste actie. Ik wist niet dat farmercy voorheen coruscant was. Vind ik wel weer typisch. Over dat account heb ik ook genoeg gehoord dat niet altijd positief was.
 
Bovenaan