Backstabbers Farmercy

Reactiescore
2
Hoi TW-spelers.

Ik vind dat jullie dit even allemaal moeten weten.

Farmercy speelt vuile spelletjes op deze wereld. Onze stam joinen met de intentie om naar de top te groeien en dan leaven op het moment dat ik een stamgenoot help en een edeltrein op me af sturen ... Als je zo de wereld wilt winnen...

Een zekere Jokke voert deze actie uit, hij beweert dat hij account-eigenaar is, terwijl Joël dat is naar mijn weten?

Sorry voor de post team Farmercy, maar dit is niet hoe je 'eerlijk' TW kunt winnen... Gewoon LAF.


Groeten Sparky.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
is dit het einde van farmercy?
 
Reactiescore
2
Yes, zeker jammer deze handelingen.

en Joël (eigenaar) stuurt me dan nog op discord dat dit weldegelijk doelbewust was gedaan... Ik citeer 'sinds vorige wereld heb ik het beeld gekregen dat heel tw gewoon oneerlijk is en bullshit'
 
Reactiescore
344
Yes, zeker jammer deze handelingen.

en Joël (eigenaar) stuurt me dan nog op discord dat dit weldegelijk doelbewust was gedaan... Ik citeer 'sinds vorige wereld heb ik het beeld gekregen dat heel tw gewoon oneerlijk is en bullshit'
Daar heeft hij dan wel een punt.
 
Reactiescore
1.476
Hier heeft Coruscant nou al die boeken voor geschreven.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2
Jah als dit effectief zo een spel geworden is om elkaar gewoon te naaien...
Je vertelt je plannen door, aantal troepen, .... en dan leaven ze en op het juiste moment nemen ze je over. Bang voor een eerlijke strijd als je het mij vraagt. Anders hadden ze (misschien) geen kans... Nu hebben ze 3 gratis dorpen...

Dit wordt misschien ook als Boosten gezien? W88 was ook al zo bij Farmercy..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
476
Jah als dit effectief zo een spel geworden is om elkaar gewoon te naaien...
Je vertelt je plannen door, aantal troepen, .... en dan leaven ze en op het juiste moment nemen ze je over. Bang voor een eerlijke strijd als je het mij vraagt. Anders hadden ze (misschien) geen kans... Nu hebben ze 3 gratis dorpen...

Dit wordt misschien ook als Boosten gezien? W88 was ook al zo bij Farmercy..
Lelijk en vals spel is het zeker. Dat ben ik met je eens. Echter vind ik wel dat men niet zomaar troepengegevens, plannen etc moet doorgeven aan elkaar. Het is naïef om te denken dat iedereen te vertrouwen is.
 
Reactiescore
60
Report m dan.
 
Reactiescore
2
Lelijk en vals spel is het zeker. Dat ben ik met je eens. Echter vind ik wel dat men niet zomaar troepengegevens, plannen etc moet doorgeven aan elkaar. Het is naïef om te denken dat iedereen te vertrouwen is.
Klopt maar als je 'bevelen delen' aan staan kan je mooi zien en uitrekenen wat iedereen heeft en daarop anticiperen op het juiste moment. Dit hebben ze namelijk gedaan als mijn volle clear gaan lopen was... Ik kon letterlijk niks doen. Heb nog gesniped en een cancelsnipe geplaatst met het restje troepen maar dit was uiteraard veel te weinig + hun clear was mooi gesplit omdat ze het wisten...

Report is gedaan Jaimy. We zullen het zien want dit is opnieuw een vorm boosting next level ....
 
Reactiescore
476
Klopt maar als je 'bevelen delen' aan staan kan je mooi zien en uitrekenen wat iedereen heeft en daarop anticiperen op het juiste moment. Dit hebben ze namelijk gedaan als mijn volle clear gaan lopen was... Ik kon letterlijk niks doen. Heb nog gesniped en een cancelsnipe geplaatst met het restje troepen maar dit was uiteraard veel te weinig + hun clear was mooi gesplit omdat ze het wisten...

Report is gedaan Jaimy. We zullen het zien want dit is opnieuw een vorm boosting next level ....

Wijze les dus voor de toekomst. Zet alleen bevelen delen aan bij mensen die bewezen hebben betrouwbaar te zijn.

Ik ben benieuwd wat de report oplevert, al verwacht ik er helaas niet veel van.
 
Reactiescore
63
Reporten kan wel, maar bereik je niks mee.

Start w88 is hetzelfde gebeurd bij een persoon die ik ken doen ze niks tegen het is gewoon “stabben”
Verder zou ik daarom nooit zo early game alle info die je hebt delen.
 
Reactiescore
60
Als dit toegstaan wordt krijg je straks ineens allemaal stammen die elkaar gaan stabben en buitenom via Discord bespreken op deze manier te internen. Hier is voor TW dan geen onderscheid meer in te maken.
 
Reactiescore
2
Reporten kan wel, maar bereik je niks mee.

Start w88 is hetzelfde gebeurd bij een persoon die ik ken doen ze niks tegen het is gewoon “stabben”
Verder zou ik daarom nooit zo early game alle info die je hebt delen.

Moet je maar eens overkomen Ragnar.. Pomp je er geld in en wordt je door een eigen stamlid gen**kt dat anders geen schijn van kans maakt.

Als dit toegstaan wordt krijg je straks ineens allemaal stammen die elkaar gaan stabben en buitenom via Discord bespreken op deze manier te internen. Hier is voor TW dan geen onderscheid meer in te maken.

Zo zie ik het ook.
 
Reactiescore
476
Misschien dat TW een waarschuwing kan plaatsen bij het ''bevelen delen venster'', net zoals ze ook hebben gedaan bij de vakantievervanging.

adc70205023731dec0cd612f9da2a26e.png


Misschien een idee om dat erbij te zetten in je support ;)
 
Bovenaan