Backstabbers Farmercy

Reactiescore
1.454
Ik ben wel erg benieuwd wat de support tegen je gezegd heeft :p

Wat moeten ze zeggen…

Als ze hier mensen voor gaan bannen wil ik graag dat dat ook met terug werkende kracht gedaan wordt zodat ik wat meer wereldwinsten op mijn naam kan zetten.
 
Reactiescore
2
Ik ben wel erg benieuwd wat de support tegen je gezegd heeft :p

‘Backstabben is iets dat al jaren gebeurt en hieraan kunnen we niets doen. Ik begrijp dat dit natuurlijk niet fijn is, maar hoe spelers zich gedragen en in welke stam ze zitten zijn ze vrij te kiezen. Het gedragen natuurlijk wel binnen de regels.’

Backstabben staat niet tussen de regels dus het mag gewoon. Lol, vanaf nu zullen we allemaal maar gaan backstabben dan? Wat een smerig spelletje is dit geworden :)
 
Reactiescore
1.454
‘Backstabben is iets dat al jaren gebeurt en hieraan kunnen we niets doen. Ik begrijp dat dit natuurlijk niet fijn is, maar hoe spelers zich gedragen en in welke stam ze zitten zijn ze vrij te kiezen. Het gedragen natuurlijk wel binnen de regels.’

Backstabben staat niet tussen de regels dus het mag gewoon. Lol, vanaf nu zullen we allemaal maar gaan backstabben dan? Wat een smerig spelletje is dit geworden :)

Maatje, wat had jij verwacht dat ze zouden doen…
 
Reactiescore
510
Een straf uiteraard..
bv tijdelijke ban, dorpen of troepen in mindering brengen, … toch iets.

Het verbaast me gewoon dat er geen sanctie komt bij zulk gedrag.
Volgens mij heeft Duckje ooit gezegd dat het aan de community is zulke dingen te bestraffen
 
Reactiescore
1.454
Een straf uiteraard..
bv tijdelijke ban, dorpen of troepen in mindering brengen, … toch iets.

Het verbaast me gewoon dat er geen sanctie komt bij zulk gedrag.

Maat, onder welke steen heb jij geleefd? Nog nooit is een stabber bestraft door de mods.

waar zie jij in de regels dat je niet mag stabben?
 
Reactiescore
1.478
Zullen we mods dan direct vragen om katagebruik ook te straffen?
 
Bovenaan