Backstabber of the year 2023

Reactiescore
29
Dat heeft te maken met het feit dat hij leden aan het werven was voor zijn stam midden in ons cluster, nee daar hoeven we geen nap mee. Wij noemen spelers midden in je cluster edelvoer
Zolang je een NAP hebt en geen voorwaarde waarbij ze geen stam mogen maken. Is dit dus een dikke stab naar je ex stamgenoten...
 
Reactiescore
8
Hij start dit topic over hem persoonlijk, en zoals wij hier aangeven is er geen nap met hem persoonlijk geweest.

Verder beschuldigd hij ons dat we de troepen lijsten hebben gebruikt wat wederom ook niet van toepassing is, dit is bewezen doormiddel van screens van scout verslagen.

Dus dit topic, de beschuldigingen die hij weerlegt naar ons toe.

Zijn dus onwaar
 
Reactiescore
29
Ik zal het bij de feiten houden, de mensen waren oud leden die je hebben geholpen in het begin dus die backstap je ook.
Over het feit van NAP ben ik wel op ingegaan en aangegeven dat ik dat wil, vervolgens blijft het stil uit jullie kant :) "Ga het overleggen" hoor vervolgens niks en dan op maandag in de ochtend backstappen.
Bekijk bijlage 33878

Je kunt nu wel beetje ja je was niet actief etc, neemt niet weg dat wat jullie doen een aardige naai streek is en hoop dat iedereen jullie naam hier in zal onthouden :)

Hier wordt toch wel duidelijk aangegeven dat spiderman een nap wilt? Daarnaast heb je nog steeds niet toegelicht met een geldige reden waarom je ex stamleden aanvalt terwijl je een nap hebt.
 
Reactiescore
8
Het contact met spider heb ik niet onderhouden dus daar kan ik je helaas nu geen antwoord op geven, het zou misschien inderdaad netter zijn als we formeel gereageerd hadden dat we het niet zien zitten in verband met zijn stam die hij opgericht had, maar backsteppen? Nahh

Maar ik zie hier wel eens dingen voorbij komen waar dit niet aan kan tippen.
 
Reactiescore
4
Overigens het is nogal logisch dat je ex-stamgenoten in je cluster liggen :) Gezien je stamgenoten normaal dicht bij elkaar zitten?

Over het verwijderen van dat je bevelen kon zien totaal vergeten..

Net zoals jullie?
Schermafbeelding 2023-01-17 om 00.05.29.png

Overigens de ex leden in mijn stam waren leden van het eerste eerste uur bij de Rovers en in geen enkele vorm zouden ze een dreiging zijn voor de Rovers.

Over Mark94 etc, ja is wel makkelijk als je 30-40x zoveel punten hebt om dan te zeggen ja je hebt toch al een lange nap gehad om te zorgen dat je je zelf kunt verdedigen?

En meer woorden ga ik hier niet vuil aan maken, het is ontzettend schofterig hoe jullie hebben gehandeld.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
4
Die 20 januari is alleen onderling via PM met linx afgesproken, niet met markbo. Wij hebben intern gepraat over de NAP die spiderman eerst niet wilde, maar waar hij vervolgens wel op terugkwam nadat hij een stam had gevormd met spelers waarvan hij wist dat hun NAP zou verlopen. Ook begonnen andere spelers dorpen van ze over te nemen en wij hebben ook geen zin dat die middenin ons cluster komen. Plus is hij 3 dagen voor de NAP ging verlopen een stam begonnen, en zou spiderman OS kunnen sturen naar zijn stamgenoten waar wij de aanval op zouden inzetten, wat ook een duidelijke reden is waardoor wij geen NAP wilden. Ik ben het er wel mee eens dat er beter gecommuniceerd had mogen worden, maar gezien zijn inactiviteit (soms tot 2 dagen geen reactie, komt na 17:00 pas online normaal, opslagplaatsen vol in bijna alle dorpen) ligt dat niet alleen aan ons. Verder ga ik niet langer doorkibbelen, omdat ik deze hele discussie kinderachtig vind maar zijn frustratie kan begrijpen. Ook vind ik dat dit tussen ons moet worden opgelost en daar hoeven anderen niks mee te maken te hebben of over te roepen. Spiderman je kan me altijd berichten op discord als je er op een normale manier over wilt praten, maar ik ga niet hier die discussie hebben met al die mensen "wie tf ze ook zijn".
 

Bijlagen

  • Snapchat-102377909.jpg
    Snapchat-102377909.jpg
    552,4 KB · Weergaven: 24
Reactiescore
41
Als ik dit lees dan lijkt dit me een vete tussen een stam die er een ere zaak van maakt om de grootste te zijn en 1 of meerdere leden die uitgesloten worden omdat de desbetreffende spelers in hun privé leven meer te doen hebben dan TW spelen.

Helaas merk ik ook langs mijn zijde dat sommige mensen van dit spel een prestige zaak maken en andere zoals ik dit spel spelen wanneer het ons uitkomt, wanneer deze 2 groepen samen komen is het een bom die op ontploffen staat alleen weet niemand wanneer.

Dit kan intussen begraven worden omdat beide zijden overtuigd zijn van hun gelijk en dit nog even kan doorgaan, het feit is nu eenmaal dat mensen die voor prestige gaan dorpen gaan edelen van mensen die minder tijd aan TW kunnen besteden en dit is niet noodzakelijk stabben maar gewoon de realiteit.
 
Reactiescore
1.228
Schandalig vertoon dit, ik eis 100 frontdorpen van KCT in ruil voor deze acties.
 
Bovenaan