Backstabber Lijstje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10429

Guest
Ik vind het wel goed om dit onderwerp eens te behandelen. Ben eigenlijk wel benieuwd waar iedereens backstabgrens hier op w33 ligt.


Jij vindt het nemen van een moraalbreker en die daarna gewoon edelen dus geen backstabactie?

Ik zie nergens waar iemand dat gezegd heeft, of geef je nu gewoon een voorbeeld?

Meeste stabacties waar mensen het nu over hebben, zijn voor sommigen gewoon tactische zetten. Niet echt eervol, maar toch.

Als ik over echte backstab acties denk die ik weten gebeuren heb, zijn die meestal toch nog een slagje erger. Spelers die ergens gaan co'en en gewoon alles kapotlopen op zichzelf, premiumpunten opgebruiken, etc..
Mensen die vv's geven voor een week en als ze terugkeren is hun account geinternd.

Dit zijn stabacties die niet meer ongedaan gemaakt worden. Dit is niet enkel meer oneervol, maar dan ook gewoon zielig. Jullie flauwe voorbeelden zijn misschien niet leuk, maar er is nog steeds hoop.

Dus over jouw voorbeeld, het is niet prettig of eervol, maar het gebeurt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb even snel door dit topic heen gelezen, maar het spijt me om het te zeggen, maar ik vindt dat er een onjuiste naam aan het topic is gegeven. Je kan het beter een janktopic noemen voor degenen die zijn overgenomen, uitzonderingen daargelaten. Ik zie voornamelijk spelers die iemand aanwijzen (die hen waarschijnlijk heeft overgenomen of tegenwerkt) en daar geen enkele of redelijke onderbouwing bij geven en vervolgens niet meer reageren.

Even overgestapt op het andere punt, backstabben wordt over het algemeen heel breed genomen, vooral de verliezende partij wil nog wel eens het woord backstabben in de mond nemen in een zeer brede zin van het woord. Misschien ook eens leuk om een meerdere te erkennen en gewoon je verlies nemen? Een paar vriendelijke PM's is bijvoorbeeld geen PBG/PNAP, sowieso ben ik van mening dat je buiten je stam altijd op je hoede moet zijn tegenover andere spelers en wat hun intenties zijn. Als je het mij vraagt is een backstab ook voor een deel eigen verantwoordelijkheid (100% eigen verantwoordelijkheid wat mij betreft als je er voor de 2de keer in trapt xD), niet dat ik een backstab goed ga praten, ik heb een hekel aan laag spel.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie nergens waar iemand dat gezegd heeft, of geef je nu gewoon een voorbeeld?

Meeste stabacties waar mensen het nu over hebben, zijn voor sommigen gewoon tactische zetten. Niet echt eervol, maar toch.

Als ik over echte backstab acties denk die ik weten gebeuren heb, zijn die meestal toch nog een slagje erger. Spelers die ergens gaan co'en en gewoon alles kapotlopen op zichzelf, premiumpunten opgebruiken, etc..
Mensen die vv's geven voor een week en als ze terugkeren is hun account geinternd.

Dit zijn stabacties die niet meer ongedaan gemaakt worden. Dit is niet enkel meer oneervol, maar dan ook gewoon zielig. Jullie flauwe voorbeelden zijn misschien niet leuk, maar er is nog steeds hoop.

Dus over jouw voorbeeld, het is niet prettig of eervol, maar het gebeurt.

Dat was een voorbeeld ja. Klopt :). Ik vind het ook een minder erge stabactie dan de extreme gevallen die jij opnoemt maar toch is het wel een beetje verraad (=stab). Toch?
 

DeletedUser24338

Guest
Mijn inziens is "een backstab" een duidelijk iets. Het éénzijdig verbreken van een schriftelijke(bv. pbg)/ongeschreven(bv. vv) overeenkomst op een verachtelijke wijze ten voordele van jezelf. Gelukkig is dit iets dat je voornamelijk op speedwerelden ziet. :)
 

DeletedUser10429

Guest
Dat was een voorbeeld ja. Klopt :). Ik vind het ook een minder erge stabactie dan de extreme gevallen die jij opnoemt maar toch is het wel een beetje verraad (=stab). Toch?

Bwa de helft van de spelers voelen zich hier gewoon verraden, terwijl de andere partij het gewoon dood normaal zal vinden.

Maar deze discussie over wat is stabben nu precies, begon door dat men het onnodig vond om dit topic te openen. Is dit topic nu echt nodig.
Ik begrijp nog steeds niet waarom dit topic nog open is, want vroeger was dit de dag zelf al gesloten en moesten ze maar ergens anders gaan janken.

Mijn top 5 topic hadden ze wel de dag zelf al gesloten, wat toch veel interessanter is :D
 

DeletedUser

Guest
Mijn inziens is "een backstab" een duidelijk iets. Het éénzijdig verbreken van een schriftelijke(bv. pbg)/ongeschreven(bv. vv) overeenkomst op een verachtelijke wijze ten voordele van jezelf. Gelukkig is dit iets dat je voornamelijk op speedwerelden ziet. :)

Gebeurt ook regelmatig hiero.. , maar ik geef je toch eens gelijk :)

8/10 is dit topic toch onzin zoals velen al beweerden.. Mensen denken tegenwoordig rap dat iets BS is. Maar achja zo was ik ook :p
 

DeletedUser68711

Guest
Ik vind persoonlijk dat een MB nadat hij niks meer voor jou kan betekenen gewoon eindigd als edel voer.
Het ligt hem dan vaak aan het cluster dat de MB heeft opgebouwd binnen het cluster van zijn/haar MH.

Mocht het zo zijn dat de MB in kwestie mee groeit met zijn/haar MH en buiten zijn/haar cluster blijft er in mijn ogen geen reden is tot edelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind persoonlijk dat een MB nadat hij niks meer voor jou kan betekenen gewoon eindigd als edel voer.
Het ligt hem dan vaak aan het cluster dat de MB heeft opgebouwd binnen het cluster van zijn/haar MH.

Mocht het zo zijn dat de MB in kwestie mee groeit met zijn/haar MH en buiten zijn/haar cluster blijft er in mijn ogen geen reden is tot edelen.


Eenmaal jij vindt dat je de MB niet meer nodig hebt kan je die volgens mij gewoon edelen. Hij weet zelf als hij / zij een MB wordt van jezelf dat er nog altijd een kans bestaat dat je geedeld wordt.
 

DeletedUser

Guest
Mijn inziens is "een backstab" een duidelijk iets. Het éénzijdig verbreken van een schriftelijke(bv. pbg)/ongeschreven(bv. vv) overeenkomst op een verachtelijke wijze ten voordele van jezelf. Gelukkig is dit iets dat je voornamelijk op speedwerelden ziet. :)

Daar ben ik het mee eens. Kort en goed geformuleerd.
 

DeletedUser

Guest
invision heeft op w34 "weer" gebackstabbed heeft het daar zelfs toegegeven dus ja denk dat er dan weinig twijffel over bestaat ;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
invision heeft op w34 "weer" gebackstabbed heeft het daar zelfs toegegeven dus ja denk dat er dan weinig twijffel over bestaat ;)

Ah Natuurlijk, want dan is het hier meteen klaar terwijl ik hier alle feiten heb opgenoemd en dit dus direct laat zien dat hij hier niemand heeft gestabd. Zit toch geen onzin uit te kramen en ga lekker bingo'en ofzo.
 

DeletedUser24338

Guest

clipart_bingo_animaatjes-9.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ik vind persoonlijk dat een MB nadat hij niks meer voor jou kan betekenen gewoon eindigd als edel voer.
Het ligt hem dan vaak aan het cluster dat de MB heeft opgebouwd binnen het cluster van zijn/haar MH.

Mocht het zo zijn dat de MB in kwestie mee groeit met zijn/haar MH en buiten zijn/haar cluster blijft er in mijn ogen geen reden is tot edelen.

Niet mee eens, mijn mening is dat als een moraalbreker altijd loyaal is geweest en je bevelen zonder meer opvolgt hij het niet verdient om overgenomen te worden zo snel zijn 'nuttigheid' verdwijnt. Als je loyaliteit gaat belonen met, en dat is wat dit in mijn ogen is, een stab dan zul je geen respect bij mij afdwingen. En als je er voor zorgt dat je MB geen nut meer voor je heeft ben je zelf ook een slechte MH die zijn 'assets' niet eens kan beheren.

invision heeft op w34 "weer" gebackstabbed heeft het daar zelfs toegegeven dus ja denk dat er dan weinig twijffel over bestaat ;)

Grote meid, mocht je ooit eens met bewijzen aankomen moet je het maar laten weten, dan kijkt iedereen wel weer eens ^^
 
Reactiescore
1.701

Gefeliciteerd :). U heeft 500 gs van ieder gewonnen

Transport
Doel: 55.37.74 The Resistance (574|537) C55
Speler: Teveron
Grondstoffen: 500 500 500
Benodigde handelaren: 2
Duur (zowel heen- als terugweg): 11:36:00
Aankomst: morgen om 08:39:21 uur
Terugkeer: morgen om 20:15:21 uur
 

DeletedUser54807

Guest
.Steven en UberOplala mogen ook aan dit lijstje toegeschreven worden. Ik had steven mijn vv gegeven omdat ik weinig tijd had. Ik log net in en zie ik een trein en 2clears op mijn dorp aankomen van UberOplala. Steven had de vv, dus leuk dorpje eh.
 

DeletedUser

Guest
.Steven en UberOplala mogen ook aan dit lijstje toegeschreven worden. Ik had steven mijn vv gegeven omdat ik weinig tijd had. Ik log net in en zie ik een trein en 2clears op mijn dorp aankomen van UberOplala. Steven had de vv, dus leuk dorpje eh.

Waarom geef je je vv dan aan Steven ? Dacht je werkelijk hem te kunnen vertrouwen hierin?:/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan