Backstabb Hunting

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Omdat dit spel veel te veel valsspelers bevat wil ik hier een topic voor open.
Hier kunnen we jacht maken op die laag niveau spelers ;)

Ik rijk hier persoonlijk 1200 PA punten uit voor de persoon die met het origineelste bewijs komt dat Reunited en cruiseman
backstabbers zijn en vals spel hanteren. Of zelf in de maling zijn genomen ooit door boven vernoemde spelers!



Groetjes!
Q
 

DeletedUser

Guest
Ik nomineer deze topic voor een slotje, wie nog meer??
 

DeletedUser

Guest
Bang dat er nog meer mensen gaan reageren.
Als ze recht in hun schoenen staan zullen er geen bewijzen komen he :);)

Als ze hier slotje op doen dan verspreid ik het wel via ingame pm's ook al ben ik daar een dag mee zoet ofzo :p
 

DeletedUser

Guest
Zou fijn zijn als je eindelijk zelf eens zou bekennen ;)
 

DeletedUser

Guest
Geef die PA maar aan mij.. :) Heb verhalen genoeg.. Voor de rest sluit dit grapje hier maar.. :)
 

DeletedUser55201

Guest
Graag slotje idd en terug naar het doel van het spel: Meer game minder gezever.
 

DeletedUser46343

Guest
het niveau van corsar stijgt met de dag.. Tnw moet toch maar 'ns over een kick gaan denken voor zulke spelers.. Zou het algemene niveau wel omhoog helpen.. En daarbij, hebben ze tochal gedaan, nuevo remember ;)
 

DeletedUser59349

Guest
Ik backstab, bewijs -> Ikzelf

PA punten kunnen naar cruiseman56 :)

*slotje*
 

DeletedUser58575

Guest
Als ze hier slotje op doen dan verspreid ik het wel via ingame pm's ook al ben ik daar een dag mee zoet ofzo :p

Dat heet ingame spamming en kan je spelaccount weer gebanned laten worden, just saying.

Verder, ik hoef geen 1200 PA hoor, maar als ik effe roep dat die 2 kerels (als het dat zijn tenminste) hier backstabbers zijn, krijg ik dan 200? Kan ik wel gebruiken namelijk :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan