Backstab + valse beschuldigingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63865

Guest
Ik wou die ban ni

eb6r.jpg

dit kon ik gewoon niet laten.
 

DeletedUser

Guest
Is er niemand die bergijpt dat deze speler aandacht wilt en jullie nu met z'n alle hem aandacht aan het geven zijn?
 

DeletedUser

Guest
Sjonge jonge wat mis je toch veel als je een dagje weg bent..
Nou Ricardo Zonta, jij bent ook weer terecht.
Even voor de duidelijkheid, Grobe heeft mij (met als naam Ricardo Zonta) op W25 ook nog gehacked en mijn troepen weggestuurd omdat ik op TFG speel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42470

Guest
weer een storm in een glas water,
ben klaar met lezen.
wat een drukte
zonde van mn tijd

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik probeer een gesprekje met je aan te gaan op W19 dylan, je blijft maar volhouden dat je niks verkeerds hebt gedaan, toch blok je me omdat je weet dat ik gelijk heb:D
 

DeletedUser16501

Guest
Ach, hij kan nu alles toe gaan geven enzo, wetend dat hij toch weer onder een ander naam en IP kan gaan fakken..
 

DeletedUser56218

Guest
Okay, zoals velen wel verwacht hebben zal ik dit topic sluiten.

Ik denk dat er niet veel forumregels zijn die in dit topic niet overtreden zijn. Ongepast taalgebruik tot beledigingen, dubbelposts, besprekingen van bans en persoonlijke informatie alsook voornamen. Ik zou die stuk voor stuk nu kunnen bestraffen, maar omdat dit over een heel topic vol (6 pagina's) gaat en zoveel verschillende gebruikers inmiddels al over de grens gegaan zijn, maak ik er één algemene waarschuwing van:

Het bespreken van bans kan en zla gebeuren via het supportsysteem. Verder blijven we op dit forum respectvol, dus gaan we elkaar niet beledigen. Skype gesprekken dien je te filteren op voornamen en ook in gewone posts is persoonlijke info niet gewenst. Ik wil jullie vragen deze discussie neit verder te zetten in andere topics, maar de situatie uit te werken zoals dat dient te gebeuren: bans via support.

Zelf heb ik geen flauw idee wat hier aan de hand is, en ik denk dat dat wel voor meerdere forumgebruikers geldt. De enige manier hoe je nu geholpen kan worden is door de support.

Groetjes,

Infinitum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan