Baberendorpen

DeletedUser

Guest
hoe zie je het verschil dan tussen barbarendorpen die meegroeien zonder troepen en de barbarendorpen van spelers die hun straf accepteren ?
zien er naar mijn weten hetzelfde uit:eek:

In de een zitten troepen de andere niet :D
 

DeletedUser

Guest
Jup..mijn spelling zuigt.

Ofwel is het in een ander topic maar hier heeft hij toch nergens gezegd dat je geen 20 speervechters kan hebben.

Dit was een aanname in een benodigde hoeveelheid def om 7 speertjes te killen zonder troepensterkte van het gevecht in het raport te leveren.

Dat kan met veel minder al zie ik net in de simulator :)
 

DeletedUser

Guest
Jup..mijn spelling zuigt.



Dit was een aanname in een benodigde hoeveelheid def om 7 speertjes te killen zonder troepensterkte van het gevecht in het raport te leveren.

Dat kan met veel minder al zie ik net in de simulator :)

tuurlijk, als je een muurtje ook bouwt kun je met 4 speer het al redden.
 

DeletedUser

Guest
ik heb het ook al gehad met een bonusdorp

ik vermoed dat er hier en daar een paar lastige mannekens zijn die troepen in die dorpen zetten om dan de spelers ie dat dorp farmen te kloten
 

DeletedUser

Guest
heb zin in morgen

ga ik eens een leger bouwen (doe vandaag al alles een beetje maken)

kan ik morgen lekker farmen

grondstoffen staan nu op 9,9 ,8
 

DeletedUser7473

Guest
ik heb het ook al gehad met een bonusdorp

ik vermoed dat er hier en daar een paar lastige mannekens zijn die troepen in die dorpen zetten om dan de spelers ie dat dorp farmen te kloten

zo moet het toch ook -.-, je laat andere mensen toch niet jouw buit afpakken.
 

DeletedUser

Guest
als je er ondersteuning in zet kan je zelf ook niet meer farmen hoor
 

DeletedUser8421

Guest
Hmmm mij ook gebeurd, dat idd me ridder en enkele speren op een bonusdorp kapot liep, maar een paar uur later ga ik gewoon als een echte ezel weer er op af. je moet je nooit af laten schrikken natuurlijk.

En ik denk dat die ander ook schade opgelopen heeft.

En als ik weet wie het was huur ik een paar russische programeurs in die een bommenwerper voor me ontwikkelen, en sloop ik de dader helemaal :D
 

DeletedUser3368

Guest
Hmmm mij ook gebeurd, dat idd me ridder en enkele speren op een bonusdorp kapot liep, maar een paar uur later ga ik gewoon als een echte ezel weer er op af. je moet je nooit af laten schrikken natuurlijk.

En ik denk dat die ander ook schade opgelopen heeft.

En als ik weet wie het was huur ik een paar russische programeurs in die een bommenwerper voor me ontwikkelen, en sloop ik de dader helemaal :D

Volgens mij sloopt hij jouw eerder :rolleyes:
 
Bovenaan