Babbeltopic wereld 5

DeletedUser

Guest
Mja dan heeft de aanvaller wel extreem veel chance dat de verdediger alles heeft volgepropt, want als ik clears stuur gaat iedereen alles dodgen :(

tja, als je 20 clears op een dorp gooit, gaan de meeste spelers dat idd niet meer gaan blocken neen...
 

DeletedUser

Guest
kben er ook geen fan van. Maarja, het zal wel weer wennen zeker...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het irritant dat ik nu 1 keer meer moet klikken om bij het beginforum te komen (aangezien ik van rechts naar links geen één oversla) :p
Nu al een paar keer willen scrollen en er achter komen dat ik er nog niet ben :D
 

DeletedUser49022

Guest
Zo er is aardig wat veranderd in wereld 5 sinds juni vorig jaar. maae zie dat er nog aardig wat oude bekende spelen op deze wereld.


Groetjes

Fred
Airforce One
 

DeletedUser33027

Guest
Waarom is er geen oorlogstopic meer tussen ATR en .Kiwi :confused:?

Kunnen wij eindelijk stoer doen...
 

DeletedUser

Guest
Zozo, ze doen 't ook eens een keer 'n maandje goed tegen ATR en ze lopen er gewoon overheen. Yeah sure.
 

DeletedUser

Guest
We zijn eindelijk een keer begonnen en dan lopen we er vooralsnog inderdaad overheen.
Ik verwacht dat ATR nog wel iets op gaat stellen, maar we zijn nog niet eens een maand begonnen en het gaat al zo goed, ben benieuwd als we op volle kracht gaan :)
 

DeletedUser7104

Guest
Geloof het of niet, feit is dat ATR in 4 dagen 400.000 punten is gekrompen en netto 31 dorpen is kwijtgeraakt, we edelen sneller ATR dan ATR in totaliteit edelt.

Rang: 3.
Naam: All Together Reinforced
Gecreërd: 2011-06-30 01:10:35
Leden: 20OD rangen
Punten: 426,253,891
Dorpen: 41,455
Gemiddelde punten per dorp: 10,282
Aantal stam veranderingen: 32
Overnames: 16302 (+14692-1610)
Beste rang: 219th August 2011
Meeste punten: 426,621,580 09th April 2012
Meeste dorpen: 41,486 10th April 2012
 

DeletedUser

Guest
Zozo, ze doen 't ook eens een keer 'n maandje goed tegen ATR en ze lopen er gewoon overheen. Yeah sure.

euh, ja, ATR heeft altijd lopen pronken dat ze zo enorm veel konden edelen van .kiwi...
Als .kiwi dat dan in een paar weken tijd kan rechtzetten, dan is dat toch duidelijk een teken dat .kiwi op dit moment over ATR heen aan het lopen is ja.
En daar zit jammergenoeg voor ATR nog niet onmiddellijk verandering in ook!
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: ATR
Zijde 2:
Stammen: .Kiwi, .Iwik

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,094
Kant 2: 1,398
Verschil: 696

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 19,153,332
Kant 2: 12,383,335
Verschil: 6,769,997

chart
 

DeletedUser33027

Guest
Beetje jammer om .Iwik erbij te zetten, maar ach, als je er gelukkig van wordt. ;)
 
Bovenaan