Babbeltopic wereld 5

DeletedUser26035

Guest
Jammer dat ze niet de dubbel hebben.. Pff met 2-0 voor staan en dan nog verliezen:eek:
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat er hier toch wat te babbelen is haha xD
iig een prentje voor de nieuwe updates :)

2i930g2.png
 

DeletedUser

Guest
tja, die account manager...
voor spelers die veel aanvallen te verduren krijgen een grote hulp lijkt me, maar voor de inactieven een reden om nog minder actief te worden.
 

DeletedUser

Guest
Yeah het gaat een beetje ver zo..
Als je maar genoeg geld hebt, of beter gezegd, als je dat er voor over hebt, hoef je niks meer te doen zo'n beetje :O
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het er ook wel een beetje over zo. Maar het gaat gelukkig nog niet zo ver als de bouwtijdhalvering. Daar staat er gewoon geen grens op tot hoever spelers gaan om er geld in te proppen:s
En de account manager werkt gelukkig nog niet zo efficiënt als wanneer je alles zelf doet. Maar noobs kunnen zo wel heel wat beter te werk gaan zonder erbij te hoeven nadenken... Beetje jammer voor de ervaren spelers vind ik.
 

DeletedUser

Guest
achja het is eerder zo iets als 'Hoe moet ik TW leren spelen zonder iets te doen?'
vroeger bestond dat allemaal niet en moest alles ook effectief met de hand gebeuren
nu heben de nieuwe spelers eigenlijk een luxe maar ze moeten wel PA voor kopen
dat is gewoon nonsense
binnenkort moet je gewoon nooit meer online komen en word heel TW ge-automatiseerd
 

DeletedUser

Guest
tja, is het al tijden :O
Weet iemand waar het topic dt vs koekje is gebleven eigk? Of wil koekje geen stats meer kunnen zien? :p (is een grapje, voor personen die dat niet begrijpen)
 

DeletedUser26978

Guest
tja, is het al tijden :O
Weet iemand waar het topic dt vs koekje is gebleven eigk? Of wil koekje geen stats meer kunnen zien? :p (is een grapje, voor personen die dat niet begrijpen)

Hier moet gewoon iets gepost worden om het naar boven te halen.
 

DeletedUser

Guest
Ofwel is iemand ODA aan het faken ofwel heeft die wel erg veel aanvallen lopen :p
Aanvaller van de dag staat op bijna 2milj :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ofwel is iemand ODA aan het faken ofwel heeft die wel erg veel aanvallen lopen :p
Aanvaller van de dag staat op bijna 2milj :eek:

Is dat zo ondenkbaar dan?
Met een groot account, kan je al gemakkelijk 1000 clears op pad sturen. Als daar de helft van op dezelfde dag toekomen en per 4 clears ofzo een dorp leeg gemaakt wordt, dan kom je zo aan een ruwe 4-5 miljoen troepen dode verdedigers;)
 

DeletedUser

Guest
Is dat zo ondenkbaar dan?
Met een groot account, kan je al gemakkelijk 1000 clears op pad sturen. Als daar de helft van op dezelfde dag toekomen en per 4 clears ofzo een dorp leeg gemaakt wordt, dan kom je zo aan een ruwe 4-5 miljoen troepen dode verdedigers;)

Mja dan heeft de aanvaller wel extreem veel chance dat de verdediger alles heeft volgepropt, want als ik clears stuur gaat iedereen alles dodgen :(
 
Bovenaan