[Afgekeurd] babaar event.

DeletedUser72458

Guest
beste mensen,

dit is een event voor stoppende casuals. casuals lopen meestal vast zoals ik heb gemerkt mensen edelen niet meer elkaar en staat een beetje stil. ik had een gebalanceerd idee voor bedacht om mensen een beetje naar gelijken hoogte te brengen en dan het puntenlimiet weg te gooien.

het babaar event

hoe dit event werkt is de map komen meerdere bb bij aan de randen. dit is balanced omdat de meeste 90% van de spelers in het midden ligt en niet aan de randen. de spelers die eerder begonnen hebben vaak in de wereld de meeste dorpen daarom is er dit eind phase.

hier spannen heel veel babaar aan de randen en omdat de grote spelers in het midden liggen is het te lang lopen of niet eens haalbaar. hierdoor krijg je de kleine spelers een snelle inhaal slag op de nummer 1 van de wereld.
als dit na een maand ofzo is gebeurt is de map groter met meer dorpen en veel meer grote spelers hier dan kan langzaam de punten omhoog gooien maar dit event is om de kleine spelers met 150 K punten en minder ff snel een boost te geven en de mensen met 4 mill of meer ff wat meer actie want ik heb het gevoel dat er te weinig gebeurt en mensen elkaar niet aanvallen maar wel willen en dan er een kans is om kleine spelers die heel laat in de game waren een kans te geven om snelle inhaal slag te geven
 
Reactiescore
126
Dit zou het spel te veel beïnvloeden, dit is niet waarvoor de casuals dienen. Hiernaast zijn er trouwens steeds verbredingen op de casuals om ze te laten overgaan naar gewone werelden (behalve casual 4).

Daarnaast is het plaatsen van BB's eerder onthaald op negatieve feedback en wijst de realiteit uit dat deze BB's niet enkel naar de kleine spelers gaan waardoor dit geen enkele invloed heeft op game balance.
 
Bovenaan