B33rxx, De waarheid :o!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser38672

Guest
Hey ruben,

Alles is nu gezegd en gedaan kan je nu laten rusten en ga een ander spel spelen of weet ik wat.(voorhuid joggen ofzo).
Maar stop hiermee we weten het nu wel allemaal laat het nu rusten en laat ons lekker verder spelen hier op w14.
Je kan er nu toch niks meer verder mee bereiken dan dat je al hebt gedaan.

Als je een vent bent zeg je nu dan gewoon tegen iedereen succes allemaal op w14 geniet ervan en tot ziens.

:D

Verder hoop ik dat de rest van de spelers van w14 ook de boel lekker laat hier en weer met ze allen weer gaan spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jongens, allemaal leuk en aardig dat er gezeurd wordt over ruben.

Maar jullie vergeten wel ff dat heel BB een stelletje BackstaBers zijn..:D

Daar ging dit topic ook deels over heaj, maar die BBers proberen de backstab op b3 te laten ondersneeuwen;)
 

DeletedUser38672

Guest
Joh dat zal dan allemaal wel in jouw ogen zo zijn maar vergeet niet dat er veel nieuwe spelers/acc. zijn bijgekomen die er niets of weinig vanaf weten.

We kunnen hier nog dagen over doorgaan elkaar lekker gek maken hier maar wat bereik je ermee niks toch.
 

DeletedUser46371

Guest
Dit is waarschijnlijk best vreemd/fout om te zeggen, maar de stab vanuit BB werd beter georganiseerd haha, als er vanuit één IP plots 4 nieuwe accounts worden gemaakt op dezelfde dag die allemaal dat gaan aanklagen is het behoorlijk opvallend dat dit met slechte bedoelingen gebeurt. Bij berrex was het een mb acc. van ons wat al erg lang bestond zodat daar niet zoveel voor te zeggen valt.

BB had het 'slimmer' aangepakt als je't zo wil noemen. Ruben was iets te... uh.. 'heethoofdig' bezig waardoor het meteen ontzettend opviel.

Behoorlijk messed up systeem, maar zo is het nu eenmaal.

Kaasnek heeft ook op een ander front de regels overtreden (ook voor b3rr3x al), en daar was ook niet aan gedacht bij jullie ;)
Dus zo watervast was jullie systeem niet ^^
 

DeletedUser

Guest
Heb jij wel enig idee hoe ziek jouw antwoord klinkt. De daders en jullie mededaders zouden allemaal een global ban moeten krijgen. Dat is de meest gepaste straf van zulke zieke tw spelers.

Je klinkt alsof je er nog trots op ben ook?:eek:

goeb bezig mannen:eek:

Duidelijk dat jullie de helft van wat ik post voor het gemak vergeten. Ik wist HELEMAAL NIETS van deze stab tot een redelijke tijd (maanden) later. Ik ben toen ook heftig uitgevaren tegenover de verantwoordelijken. Waarom zou ik daar in godsnaam trots op zijn? Het is een schandvlek die ook ik ongewild mee moet dragen en ben er in geen enkele manier trots op. Het is nu éénmaal zo dat wat ik zonet zei gewoon hoogstwaarschijnlijk de reden is van de verschillende behandeling van de klachten. Ik dacht dat jullie mijn onverbloemde uitleg wel zouden waarderen, maar nee jullie verdraaien alles weer lekker zodat het zelfs bijna lijkt alsof ik er een enorme hand in had.

jongens, allemaal leuk en aardig dat er gezeurd wordt over ruben.

Maar jullie vergeten wel ff dat heel BB een stelletje BackstaBers zijn..:D

Daar ging dit topic ook deels over heaj, maar die BBers proberen de backstab op b3 te laten ondersneeuwen;)


En jij vergeet even voor de gein dat die actie 7 maanden koud is? Komop zeg kunnen jullie daar nu nog steeds niet mee overweg? Dat is gewoon niet normaal haha. Voor de ontelbaarste keer: sindsdien is er nauwelijks wat noemenswaardig op dat vlak gebeurt en het BB van nu is niet het BB van toen. Ik weet niet of je het weet, maar Benny is volledig van W14 af, Remco komt nog af en toe kijken en van Tonnetje heb ik al tijden niks meer gehoord. BB is gewoon niet meer te vergelijken met toen.

Kaasnek heeft ook op een ander front de regels overtreden (ook voor b3rr3x al), en daar was ook niet aan gedacht bij jullie ;)
Dus zo watervast was jullie systeem niet ^^

Daar heb ik helemaal geen weet van.
 
Reactiescore
25
Kan w14 nu niet gewoon eens zonder al die zever van Backstab hier en backstab daar ?
Gewoon spelen ?

Dit ^^

Dit soort gedrag (van welke kant dan ook) is geen TW spelen meer mensen, het is een account verpesten en iemands plezier in een spel kapot maken. Slaat nergens op.

Dit topic gaat dicht, want het gaat er echt niet op vooruit zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan