Awards

DeletedUser

Guest
Voila dat is dan geregeld.
De award voor meest-volgzame persoon van de dag gaat naar
lightning flesh
 

DeletedUser62454

Guest
Voila dat is dan geregeld.
De award voor meest-volgzame persoon van de dag gaat naar
lightning flesh

:eek:

De award voor de gekste, domste spammende schilpad gaat naar:
Tove Styrke en coole juf. (niet gedacht hé?)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser57892

Guest
als je op sp stemt moet je wel dom zijn, aangezien je een lage loon krijgt en wilt dat rijken meer geld geven.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
award voor hater van de dag gaat naar
Howdoyoumeanownt?!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Howdoyoumeanownt? is geen hater, maar zegt de waarheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Whoah jullie beleefden vast nog veel plezier aan deze wereld. Elke nacht lekker edelclears versturen. Hier en daar een trein snipen. Elke avond spannen om de rover, de aanvaller, de deffer, de grootmacht. elke dag een noob die microplunderd.

Nee, die tijd is over en ik zie niet in hoe je nog veel plezier beleefd aan het blijven volstacken van je stamgenoot's dorpen ..
 

DeletedUser

Guest
Voor mij draait het een groot deel om de gezelligheid. Die kan ik ondanks ik al 6 maanden niets meer op mijn account doe nog steeds terugvinden in de para skypechat. Dat zal niet anders worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Komen de woorden weer hoor: 'Voor mij.' Ooit erover nagedacht dat dat nogal egoïstisch is?
 

DeletedUser

Guest
Zeg dan gewoon waar het voor jou om draait. Dat je het kicken vindt iemand te edelen die inactief is? je hebt wereld 14 nog hé.
 

DeletedUser

Guest
Het maakt toch niet uit waar het voor mij om draait? Het gaat erom dat W20 gewoon verpest word door Sick. die zo de wereld vervroegd willen laten eindigen. Dat terwijl een groot aantal spelers van Sick. juist tegen zo'n manier was om W20 te eindigen, sterker nog, Sick. was over het algemeen de voorhoede in de poging W20 langer door te laten gaan door de eindvoorwaarden te wijzigen.
 

DeletedUser36252

Guest
Het maakt toch niet uit waar het voor mij om draait? Het gaat erom dat W20 gewoon verpest word door Sick. die zo de wereld vervroegd willen laten eindigen. Dat terwijl een groot aantal spelers van Sick. juist tegen zo'n manier was om W20 te eindigen, sterker nog, Sick. was over het algemeen de voorhoede in de poging W20 langer door te laten gaan door de eindvoorwaarden te wijzigen.

de wereld is nog niet gedaan blijft zekers nog 3 maanden open :p
 

DeletedUser62454

Guest
Jij bent echt zo scheel als een cactus.
Werelijk het brein van een Konijn.

Jullie sick spelers draaien altijd om de kern van het probleem heen.
 
Reactiescore
4
Jij bent echt zo scheel als een cactus.
Werelijk het brein van een Konijn.

Jullie sick spelers draaien altijd om de kern van het probleem heen.

jij bent een groot probleem , en geloof me .

Jou ontwijken we zoveel mogelijk ;)

:D


Tijden veranderen evenals meningen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan