awards

DeletedUser

Guest
teveel internwerk, teveel kleine spelers die voorrang geven omdat spelers de uitdaging niet aan willen:p
en natuurlijk teweinig front met Mlicka:D

blegh en ik had hem zelfs niet met 400/500k:eek:

Ik moet echt beter mijn dagen uitzoeken^^:D
 

DeletedUser

Guest
Dit was een uiterst productieve en interessante maand, daarom nog eens deze :) Laat ze maar eens lekker objectief komen, dus niet teveel stam naar voren halan haha

Speler van de Maand - Wie heeft er in juli het meeste van zichzelf laten zien?
1- kragtwijk ( aanval die we voor de grap om 10 uur in de avond plannen en in de nacht uitvoeren en dan zoveel winst, pure klasse!)
2- rimboevrouwtje (weet niet precies hoe het eraan toeging maar wel een massa overleeft)
3- Vorteks en billekoek (die blijven maar gaan)

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Fear (lijkt me duidelijk)
2- Carpe ( staat op tegen het kwaad_
3- NS (doen eens één keer niks fout :p (joke))

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- rimboevrouwtje
2- wanderkezanderke
3-

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Sharbelsz (wat een planner)
2- TMO (sorry maarja :D. Ik heb zoveel smederijen mogen slopen dat verdient een vermelding)
3- vorteks ( met zo weinig materiaal nog zo veel winst, toppers!)


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- GON (spreekt voor zichzelf)
2- Gabber maffia (idem)
3- Fluorescent (idem)

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- de massa van fear op modus :D
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van de maand - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- kragtwijk
2- larsero
3- vossie the magic joker


Welke speler heeft het beste cluster?
1- bubbaisagod
2- antoe
3- ATS

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- Modus ( tsja of je er trots op moet zijn, met die troepen kun je ook de stam ondersteunen!)
2-
3-
 

DeletedUser59349

Guest
Ik zal ook maar een lijstje maken :)

Speler van de Maand - Wie heeft er in de afgelopen maand het meeste van zichzelf laten zien?
1- rimboevrouwtje, lijkt me puik werk zo een massa af te handelen terwijl een deel van de stam het erg moeilijk heeft
2- drunk force, lekker bezig op fluor P. :)
3- billekoek en begaaiers, edelt lekker op GON

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Fear (mooie actie op Modus)
2- ~TNW~ (weten hun slagje te slaan op NS.)
3- Carpe, (lijkt me op dit moment op nr 3 te komen...)

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- rimboevrouwtje
2- the group
3- king@marcel (toch knap waar die al die massa's aan def vandaan weet te halen, maar een enkel cleartje wist terug te komen...)

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Sharbelsz (ik begreep dat die de aanval op modus plande, en anders alle eer naar da planner op modus ;))
2-
3-


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- fluor
2- Gabber maffia
3- GON (deze had ik zeker meer van verwacht...)

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- de slag waarmee Fear! modus doet laat wankelen
2- ~TNW~ verklaart ons de oorlog
3-

Meest Veelbelovende Speler van de maand - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- wanderkezanderke
2- rimboevrouwtje
3- The Group, als daar de edeltjes te voorschijn komen verg je dan maar ;)


Welke speler heeft het beste cluster?
1- antoe
2- ATS
3- bubba

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- Modus blijft er maar bovenuit steken...
2- The Rots kan er ook wat van
3-
 

DeletedUser66129

Guest
ik post morgen wel^^ gaat moeilijk via ps3 :p @Ziggy wrm sta ik err niet bij? :eek:
 

DeletedUser21972

Guest
Ik ga geen lijst maken, maar wil gewoon zeggen dat Wanderke zijn rol groot was deze maand!

Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- netsky
2- TB
3- Tropical

hehehe ;) ik benb je niet vergeten
 

DeletedUser

Guest
Ik ga me ook eens wagen aan een lijstje. :p

Wie heeft er in oktober het meeste van zichzelf laten zien?


---> Wanderkezanderke
Wanderke heeft véél méér dan een enkele steen bijgedragen bij de aanvallen op modus. Mooi gedaan!



---> Fear! als stam

Ik heb hier nu wel al wat lijstjes de revue zien passeren op het AF, maar zelf ben ik altijd al erg terughoudend geweest om hier uitspraken over te doen. Immers, echte topspelers haal je niet uit stats of rankings. Echte topspelers komen langzaam bovendrijven, of beter, als de vloed begint weg te ebben, dan pas worden de golfbrekers zichbaar. Ik ben blij te mogen opmerken dat we aardig wat golfbrekers binnen Fear! hebben.

Team-players, dat zijn ze en ik ben hen daar dankbaar voor. Niemand binnen Fear! heeft moeite om zijn eigen vooruitgang terug te schroeven ten voordel van de stam. Punten komen steevast op de 2de plaats, of het zou ODA moeten zijn welke we voor de sport liefst zo hoog mogelijk willen opkrikken. Modus heeft ons lang uit de top10-ODA weten te weren, maar uiteindelijk was dat slechts te wijten aan het feit dat hun spelers gemiddeld genomen (en ik overdrijf nu wel even :p) 2 keer zoveel dorpjes hebben. Maar zoals gezegd, als het water begint te zakken zien we wie als een rots boven het water uitsteekt en ik moet zeggen dat dit bij Modus, nu we voor de eerste keer echt wat druk leggen op hen, serieus is tegen gevallen. Drie spelers hebben we aangevallen...en geen van de drie heeft echt weerstand weten geven. Modus heeft dus slechte golfbrekers aan haar kusten die bezwijken bij de eerste vloedgolf. De strijd is uiteraard nog lang niet gestreden en wij verwachten heus wel reactie. Maar tot nu toe blijft deze alsnog uit.

Team-players zei ik dus, spelers die net zo graag hun troepen bij een medespeler hebben staan, of zelf deffen of aanvallen op het account van een stamlid. Spelers die hun OFF'jes geselen met de zweep der wanhoop om toch maar hun mede-frontspelers alle kansen te geven om dorpen te veroveren.

Chapeau Fear! Jullie hebben waarlijk begrepen waar het om draait om als een topstam te kunnen functioneren.

Bedankt dat ik mag deel uitmaken van jullie leiding, want met jullie is het echt geestig vertoeven. :D


Warme groeten,

Braafjes
 

DeletedUser66129

Guest
Speler van de Maand - Wie heeft er in de afgelopen maand het meeste van zichzelf laten zien?
1- Tja, ik zeg ETA, edeld lekker vorteks weg
2- Try dying, net zoals ETA edeld hij ook vorteks goed
3- Billekoek?, doet goed zijn werk tegen GON

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Fear! De goeie geplande acties tegen modus
2- Carpe, jammer van die massa op modus, maar doen het voor de rest wel goed
3- TNW

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- rimboevrouwtje
2- Lissecity, maar een paar dorpjes verloren
3- Vorteks, hij heeft toch de hoogste def award nu, maar de actie was wel goed van modus waardoor hij het toch niet kon redden.

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Sharbelsz de planning van de massa op modus
2- Billekoek? is pas net begonnen, maar pak wel mooie ODA
3- Gup21


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- fluor, spreekt voor zichzelf
2- Gon, tegen de verwachting in
3- Gabber mafia

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- De massa van Fear! op modus waarmee modus zwaar werd beschadigd
2- Carpe verklaard oorlog met modus
3-

Meest Veelbelovende Speler van de maand - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- wanderkezanderke
2- GON, op een of andere manier heb ik het gevoel dat hij iets van plan is
3- Lisse, denk dat hij samen met GON een plannetje hebben..

Welke speler heeft het beste cluster?
1- antoe
2- Bubbaisgod
3- Wander De priester ^^

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- Modus
2- ...
3-...
 

DeletedUser58239

Guest
Speler van de Maand - Wie heeft er in juli het meeste van zichzelf laten zien?
1- Priester Jens(wanderkeZonderZanderke)
2- Vorteks
3- Iedereen die vindt dat hij/zij daar echt op heeft

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Fear
2-
3-

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Rimboe
2- Vorteks
3-

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Wanderke
2- Sharbelz
3- Iedereen die vindt dat hij/zij daar echt op heeft


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- FLUOR!!!!!!!!!!!!!
2- Rest van modus
3- netsky/TB/Richard(voor jouw maak ik altijd plaats:D)


Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- Massa op modus
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van maart - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Bubba
2- fluor/gon/gabber???? (daar zijn de edels)
3- Cruiseman


Welke speler heeft het beste cluster?
1- ATS
2- Antoe
3- bubba

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- Modus denk dat ze iets te veel hebben gefarmt ipv het front ossen
2- Met de speciale vermelding voor ATS(5 dagen na edelen van 9K bb vragen om te stoppen want ze zijn om te farmen)
3-
 

DeletedUser66129

Guest
[...], hoezo ben ik de stumper van de maand? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Ik dacht, ik ga even lekker veel edelen, sta bijna dubbel zo veel als de nr.2 met overgenomen dorpen, sta ik niet eens in je lijstje :(
 

DeletedUser21972

Guest
Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Sharbelsz de planning van de massa op modus
2- Billekoek? is pas net begonnen, maar pak wel mooie ODA
3- Gup21

HOe zo is Gup21 een meesterbrein :confused:
Slijmbal!
 

DeletedUser66129

Guest
ik heb altyd al eens de stumpe willen zijn :)

@braafjes ik heb niet eens meegedaan, moet je nagaan wat een verschil dat maakt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26940

Guest
Dit was een uiterst productieve en interessante maand, daarom nog eens deze :) Laat ze maar eens lekker objectief komen, dus niet teveel stam naar voren halan haha

Speler van de Maand - Wie heeft er in juli het meeste van zichzelf laten zien?
1- kragtwijk ( aanval die we voor de grap om 10 uur in de avond plannen en in de nacht uitvoeren en dan zoveel winst, pure klasse!)
2- rimboevrouwtje (weet niet precies hoe het eraan toeging maar wel een massa overleeft)
3- Vorteks en billekoek (die blijven maar gaan)

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Fear (lijkt me duidelijk)
2- Carpe ( staat op tegen het kwaad_
3- NS (doen eens één keer niks fout :p (joke))

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- rimboevrouwtje
2- wanderkezanderke
3-

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Sharbelsz (wat een planner)
2- TMO (sorry maarja :D. Ik heb zoveel smederijen mogen slopen dat verdient een vermelding)
3- vorteks ( met zo weinig materiaal nog zo veel winst, toppers!)


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- GON (spreekt voor zichzelf)
2- Gabber maffia (idem)
3- Fluorescent (idem)

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- de massa van fear op modus :D
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van de maand - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- kragtwijk
2- larsero
3- vossie the magic joker


Welke speler heeft het beste cluster?
1- bubbaisagod
2- antoe
3- ATS

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- Modus ( tsja of je er trots op moet zijn, met die troepen kun je ook de stam ondersteunen!)
2-
3-

Dank u :), kan ook verder geen argumenten bedenken van je lijstje wat niet klopt :(
 
Bovenaan