Awards

DeletedUser

Guest
Nee stiekem ben ik een noobje en sorry helaas moet ik vandaag werken anders deed ik wel x mee op .net maar de berichten daar over vind ik nou ook niet echt chill als ik .nlnl moet geloven de topper van .net is het niveau op nls hoger?

Nee de .net werelden zowel speed als normaal zijn veel hoger niveau dan hier, ook vrij logisch sinds elk land erop mag spelen. Je moet de leugens op het .nl speedforum niet allemaal geloven sinds de speed hier alleen maar door groepen worden gewonnen omdat als ze solo zonder hun maatjes spelen hun falen.
 

DeletedUser50691

Guest
Huidige awards
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.005.682 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen vandaag (26 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!



:cool2::cool2::biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee de .net werelden zowel speed als normaal zijn veel hoger niveau dan hier, ook vrij logisch sinds elk land erop mag spelen. Je moet de leugens op het .nl speedforum niet allemaal geloven sinds de speed hier alleen maar door groepen worden gewonnen omdat als ze solo zonder hun maatjes spelen hun falen.

http://www.tribalwars.net/
dat is .net
En .net is nog steeds vrij noob hoe weet ik dat, omdat je hier gewoon normaal met hand moet starten moet de hand en dat ken niemand

http://www.tribalwarsmasters.net/?ref=ds_flags
En dit is waar je het over wil hebben tribalwarsmasters ;)
Ja daar mag iedereen inderdaad op spelen
 

DeletedUser

Guest
Huidige awards
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.005.682 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen vandaag (26 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

BAM! 1.005.682 verslagen eenheden :D

Onze eerste plek ODA is weer even stevig veiliggesteld...
 

DeletedUser50691

Guest
Huidige awards
Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (113.750.830 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser

Guest
Huidige awards
Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (113.750.830 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Noob :D

18x Rover van de dag


op 23.12.2012 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (225.055.799 grondstoffen)!

Je awards bekijken
 
Bovenaan