Awards

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
254
Wou je het tegen me opnemen op speed?

Lachwekkend jochie, pak maar wat vv's van Area en neem het maar tegen me op. GOTA is een account waar spelers op komen en er even snel weer af gaan, typisch een hoer dus.

wat kom je nou stoer dan hier?

We hebben duidelijk beiden een verschillende mening wat betreft 'stoer'. Hoe oud was je ookalweer :D?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Lachwekkend jochie, pak maar wat vv's van Area en neem het maar tegen me op. GOTA is een account waar spelers op komen en er even snel weer af gaan, typisch een hoer dus.



We hebben duidelijk beiden een verschillende mening wat betreft 'stoer'.

Ik heb het over speed?? niet over VV's van area speed wereld ga je me nooit slopen stoere man, en zal ik je teller ff op 100 zetten?
 
Reactiescore
254
Ik heb het over speed?? niet over VV's van area speed wereld ga je me nooit slopen stoere man, en zal ik je teller ff op 100 zetten?

Nee, ik ben geen speeder. Zou goed kunnen dat je me daar keihard zal inmaken ja. Ook niet moeilijk als ik nog nooit speeds heb gespeeld. En doe wat je niet laten kan, ik vind je wel een amusant jochie :D.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
haha tyty, door mijn spoiler lijk ik noob, maar dat is de bedoeling dat mensen me gaan onderschaten ;)

haha vet hoor;)

Lachwekkend jochie, pak maar wat vv's van Area en neem het maar tegen me op. GOTA is een account waar spelers op komen en er even snel weer af gaan, typisch een hoer dus.

Hmmm echt te grof hoor dat hoort hier niet thuis!:mad:

We hebben duidelijk beiden een verschillende mening wat betreft 'stoer'. Hoe oud was je ookalweer :D?

12 kan hij ook niks aandoen en jij?

Nee, ik ben geen speeder. Zou goed kunnen dat je me daar keihard zal inmaken ja. Ook niet moeilijk als ik nog nooit speeds heb gespeeld. En doe wat je niet laten kan, ik vind je wel een amusant jochie :D.

Ow ook nog arrogant
 

DeletedUser

Guest
haha vet hoor;)



Hmmm echt te grof hoor dat hoort hier niet thuis!:mad:



12 kan hij ook niks aandoen en jij?



Ow ook nog arrogant

Haha ik zette ze teller op 93 in lage tijd zegt ie iedereen kan aanvallen versturen ja ahah maar niet zo snel:cool:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
254
Oww we gaan het op leeftijd gooien, anders kan die niet winnen :)

Ja klopt, jullie zijn zulke top-posters. Ik dacht, ik kan het maar beter op leeftijd gooien. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt, maar dat zegt niet dat er geen talent meer rondloopt

Toen ik laatst speed speelde voor de lol gingen ze met 5 man op 1 en dachten ze dat ze pro waren, .nl speeds is een waardeloos niveau en als je echt goed in speed bent raad ik je aan om .net speeds te gaan doen.
 

DeletedUser66217

Guest
Het klopt inderdaad dat GOTA de award moet krijgen voor meeste co's versleten in een bepaalde tijd. Maar de manier waar op dit opgemerkt wordt is niets meer dan zielig. Eerst begint Vitalise met het verwijt "Hoerenaccount", die benaming is totaal overbodig. Daarentegen was Underground's opmerking ook niet écht van hoog niveau, in tegendeel zelfs.. Maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, niet waar? ;)

Weet je wat het is, het account heeft nu eenmaal co's nodig. De hoofdspeler heeft meer dan een full time job en als hij het dan niet red met TW is het volkomen logisch dat hij co's uitnodigt, de selectie mag echter af en toe wel wat scherper. Ik denk dat dat de juiste verwoording is voor jullie opmerkingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan