Awards

DeletedUser26940

Guest
Nee totaal niet, BB dorpen edelen is zonde van je farm inkomsten als je dat niet begrijpt ben je noob.

Wat een kolder.
Daar gaan echt veel spelers mee de mist in.
Clusteren is belangrijker dan dat stomme gefarm.
Reken uit als het jouw dorp is gaan grondstoffen harden omhoog en je krijgt extra troepen.
Gaan jullie maar lekker farmen stelletje RD ,kom ik jullie vanzelf nog wel is tegen.
En bij die heb ik in de stam gezeten in w11 dacht dat je het nu wel eens geleerd had Douna.
 

DeletedUser

Guest
Wat een kolder.
Daar gaan echt veel spelers mee de mist in.
Clusteren is belangrijker dan dat stomme gefarm.
Reken uit als het jouw dorp is gaan grondstoffen harden omhoog en je krijgt extra troepen.
Gaan jullie maar lekker farmen stelletje RD ,kom ik jullie vanzelf nog wel is tegen.
En bij die heb ik in de stam gezeten in w11 dacht dat je het nu wel eens geleerd had Douna.

soms zie ikgewoon clusters van bb en ze raden me steeds af om ze te edelen begrijp het gewoon niet ;)
 

DeletedUser60234

Guest
Je moet je nooit door andere laten lijden,
Als jij een bb dorp wil overnemen pak je hem gewoon, niet echt iemand die je tegenhoud he?
 

DeletedUser

Guest
voor hem wel ja :p nouja het cluster pak ik wel als hij problemen maakt stuur rivonos en inS op hem af ( als ik ze zo ver krijg tenminste :p)
 

DeletedUser

Guest
nou het was dat of mb waar je veel verlies maakt wat zou je dan kiezen ?
 

DeletedUser41874

Guest
Wat een kolder.
Daar gaan echt veel spelers mee de mist in.
Clusteren is belangrijker dan dat stomme gefarm.
Reken uit als het jouw dorp is gaan grondstoffen harden omhoog en je krijgt extra troepen.
Gaan jullie maar lekker farmen stelletje RD ,kom ik jullie vanzelf nog wel is tegen.
En bij die heb ik in de stam gezeten in w11 dacht dat je het nu wel eens geleerd had Douna.

Hier ga jij de mist in. Meer barbarendorpen in je cluster betekend dat je inkomsten per dorp stijgen. Je haalt immers gs op uit andere dorpen. Die moet je meerekenen bij de gs die het farmdorp produceert.

Door de barbaren te edelen snijd je in je eigen gs. Als je met die edel een speler had overgenomen buiten je cluster vergroot je je farmgebied door de tussenliggende barbaren aan je cluster toe te voegen.
 

DeletedUser

Guest
Hier ga jij de mist in. Meer barbarendorpen in je cluster betekend dat je inkomsten per dorp stijgen. Je haalt immers gs op uit andere dorpen. Die moet je meerekenen bij de gs die het farmdorp produceert.

Door de barbaren te edelen snijd je in je eigen gs. Als je met die edel een speler had overgenomen buiten je cluster vergroot je je farmgebied door de tussenliggende barbaren aan je cluster toe te voegen.

Hoeveel spelers zijn er al weggespeeld die zon mega chil farm cluster hadden?;)

Mensen denken niet genoeg na bij hun cluster.

Ik farm zowiezo al lang niet meer.
Gewoon heb daar geen zin in.
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel spelers zijn er al weggespeeld die zon mega chil farm cluster hadden?;)

Mensen denken niet genoeg na bij hun cluster.

Ik farm zowiezo al lang niet meer.
Gewoon heb daar geen zin in.

De spelers die niet genoeg "pro", waren om dat fijne cluster te behouden :p
 

DeletedUser

Guest
De spelers die niet genoeg "pro", waren om dat fijne cluster te behouden :p

Ik vind het vrij simpel, farm de bb dorpen tot ze stoppen met groeien (3000 punten) en dan edel je ze. Op termijn is het farmen niet meer nodig en overbodig. Het neemt met veel dorpen tenslotte veel tijd in beslag ...

btw, als je dorpen naast elkaar liggen en een dicht cluster vormen heb je ook geen last van mensen die het nodig vinden tussen je dorpen te komen liggen ... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan