Awards W18

DeletedUser

Guest
Ze stoefen hier met:

Barbaren edelen.
Barbaren clearen.
Interns farmen.

You're all noobs. :D

Het wordt al beter, ik kan me nog herinneren dat M. (Calbero) vroeger (in z'n actieve periode) zich zelf farmde voor die Awards ;).
 

DeletedUser

Guest
Het wordt al beter, ik kan me nog herinneren dat M. (Calbero) vroeger (in z'n actieve periode) zich zelf farmde voor die Awards ;).

Dat kan tegenwoordig niet meer. Met de nieuwe updates heeft TW ervoor gezorgd dat die statistieken niet meetellen voor de awards. :D
 

DeletedUser

Guest
Dat kan tegenwoordig niet meer. Met de nieuwe updates heeft TW ervoor gezorgd dat die statistieken niet meetellen voor de awards. :D

maar door de nieuwe updates (farm manager) kan je easy als je wat geld uitgeeft elke dag die rover van de dag binnen halen ;)
 

DeletedUser

Guest
maar door de nieuwe updates (farm manager) kan je easy als je wat geld uitgeeft elke dag die rover van de dag binnen halen ;)

Farm manager is helemaal niet zo heel handig hoor. Alleen als je met de hand wilt gaan farmen. Bookmarks werkt even goed, dus het is helemaal niet zo zeker of je het elke dag kan halen met Farm Assistent. Pure geldverspilling dus.

Ik zie Innogames al lachen. Die sukkels willen zelfs geld betalen voor nutteloze crap en wij worden als maar rijker.
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe award: 10 berichten in 3 pagina's verwijderen.

Volgende award: geef een waarschuwing/berisping voor offtopic gaan.
 

DeletedUser

Guest
maar oké wie heeft momenteel aanvaller van de dag (A) ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zie hall of fame. :p

Neen, neen, Anti-Labiel.

Was wel laag (770k ofzo), zelf een beetje verbaasd dat we hem hadden. De vorige keer toen we hem hadden was ie zelfs hoger en das een hele tijd geleden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zie hall of fame. :p

Neen, neen, Anti-Labiel.

Was wel laag, zelf een beetje verbaasd dat we hem hadden. De vorige keer toen we hem hadden was ie zelfs hoger en das een hele tijd geleden.
Dan heb je geluk gehad :), proficiat er mee ;)
 

DeletedUser57414

Guest
Geen zorgen mensen, vandaag ga ik niet voor avvd dus kan je het gerust proberen ;)
 
Bovenaan