Awards W18

DeletedUser

Guest
beetje zielig dit topic, als je gwn je award wou tonen deed het dan in het ander topic, btw zo speciaal zijn je awards niet hoor ;)

(1.011.877 eenheden)! => door bb's te clearen ?
(44 dorpen)! => door bb's te edelen ?
endan nog stoefen met 70 mio farm lol
 

DeletedUser

Guest
Het is al een paar keer gezegd: awards kan je altijd ergens anders vermelden (op je profiel misschien?). Als jij in een oorlog aanvaller/verdediger van de dag verdient, dan mag dat best in dat oorlogstopic vermeldt worden. Voor de rest kan je ook bij topspelers gaan opscheppen over hoe vaak jij die award wel niet hebt gehaald of hoe hoog je staat bij die award. Ik snap het nut van dit topic dus niet echt, maar ik laat het nog even open om te kijken of jullie het graag open willen houden.
 

DeletedUser

Guest
Ben jij onze nieuwe forum mod :eek:

en dat stelt zich niet eens voor "-_-
 

DeletedUser

Guest
kunnen dan niet beter meteen alle topics gesloten worden...?
 
Reactiescore
133
kunnen dan niet beter meteen alle topics gesloten worden...?

Een beetje off-topic kan vaak wel, maar in dit topic is alles off-topic omdat het hier niet om de awards gaat maar om hoe goed Calbero is.
Dus misschien moet alleen de titel aangepast worden naar "Calbero is echt goed" en dan kan het topic openblijven met een 'gezonde' discussie ;)
 
Reactiescore
973
Persoonlijk vind ik dit topic ook weer niet zo heel gek hoor, meerdere werelden hebben zo een topic. :p Enkel idee dat je dit topic enkel opent doordat je nu 2 awards heb is wel een beetje aandacht geilend. ;)
 

DeletedUser51652

Guest
een beetje off-topic kan vaak wel, maar in dit topic is alles off-topic omdat het hier niet om de awards gaat maar om hoe goed calbero is.
Dus misschien moet alleen de titel aangepast worden naar "calbero is echt goed" en dan kan het topic openblijven met een 'gezonde' discussie ;)

+1. :d
 

DeletedUser

Guest
Zal ik dan maar weer aandachtgeilen? :rolleyes:

Huidige awards
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (80.876 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen vandaag (7 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser57414

Guest
Dagelijkse awards voor 20.08.11

Aanvaller van de dag
Calbero
Overwin als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld tot 0:00 uur!

Verdediger van de dag
Don Quijote76
Overwin als verdediger de meeste eenheden in deze wereld tot 0:00 uur!


Rover van de dag
deegees
Verover de meeste grondstoffen in deze wereld tot 0:00 uur!

Plunderaar van de dag
deegees
Plunder de meeste dorpen in deze wereld tot 0:00 uur!


Grootmacht van de dag
Calbero
Neem de meeste dorpen over tot 0:00 uur!
 

DeletedUser

Guest
Ik wil hier toch even het volgende laten zien ^^. Ik weet niet als dit het huidige record is van w18 maar ik had eens maximum de 182 miljoen gezien. Meer niet :).


12x Rover van de dag
op 20.08.2011 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (209.375.697 grondstoffen)!

Greetz!

Erwin @ Deegees
 

DeletedUser

Guest
Ik wil hier toch even het volgende laten zien ^^. Ik weet niet als dit het huidige record is van w18 maar ik had eens maximum de 182 miljoen gezien. Meer niet :).


12x Rover van de dag
op 20.08.2011 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (209.375.697 grondstoffen)!

Greetz!

Erwin @ Deegees

Moeilijk interns farmen
 

DeletedUser3435

Guest
Ze stoefen hier met:

Barbaren edelen.
Barbaren clearen.
Interns farmen.

You're all noobs. :D
 

DeletedUser51652

Guest
Desondanks vind ik 209 mil farmen een boel.. daar heb je niet enkel Interns voor gebruikt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil hier toch even het volgende laten zien ^^. Ik weet niet als dit het huidige record is van w18 maar ik had eens maximum de 182 miljoen gezien. Meer niet :).


12x Rover van de dag
op 20.08.2011 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (209.375.697 grondstoffen)!

Greetz!

Erwin @ Deegees

Wauw je hebt net bewezen, dat je geen leven hebt. :eek:
 
Bovenaan