Awards W18

DeletedUser

Guest
Geen flauw idee waarom dit topic ooit is gesloten.. Het hoorde gewoon bij de fora, ik heropen het hierbij en meteen met de volgende stats:

Huidige awards
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (894.189 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen vandaag (41 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

^^

Marc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je bedoelt: "Ik heropen dit topic omdat ik 2 awards heb en ze graag even aan de rest van de wereld wil laten zien."

Goed gedaan hoor, papa is trots op je:D
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt: "Ik heropen dit topic omdat ik 2 awards heb en ze graag even aan de rest van de wereld wil laten zien."

Goed gedaan hoor, papa is trots op je:D

Ook dat maar ik wilde ze posten maar kon het topic niet vinden :p :$
 

DeletedUser

Guest
Er is het praattopic, er is het topspelers topic, er zijn tal van oorlogstopics en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Je was de laatste tijd goed bezig maar dit is gewoon weer aandachtsgeilen ;)
 

DeletedUser

Guest
Er is het praattopic, er is het topspelers topic, er zijn tal van oorlogstopics en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Je was de laatste tijd goed bezig maar dit is gewoon weer aandachtsgeilen ;)

Oorlog-topic past het niet in, Topspelers is stoeven en Praat-topic zou weer off-topic zijn.. :/
 

DeletedUser

Guest
Praattopic kun je niet off-topic gaan zolang het TW-gerelateerd is. Topspelers topic is gewoon bedoelt om over spelers te praten. Oorlogstopic heb je gelijk in, maar het is daar toch amper ontopic.

Maar okee ik ga er verder niet op in, feli met je awards iig.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, praattopic is hier geschikt voor:) Of maak anders een Break-Eiland topic aan.
 

DeletedUser

Guest
En met welke intentie heb jij dit topic geopend? rofl:p

Het heropenen van een topic waarin ik kan vragen wie de avvd-award heeft zonder hier een topic voor te hoeven vervuilen of off-topic warning voor te krijgen..
 

DeletedUser

Guest
Het heropenen van een topic waarin ik kan vragen wie de avvd-award heeft zonder hier een topic voor te hoeven vervuilen of off-topic warning voor te krijgen..

Ik dacht om je aanvaller van de dag te laten zien:( maar in dat geval: ik heb geen enkele award vandaag.
Maar als er een award was voor meest shinende speler dan had ik hem vandaag!
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht om je aanvaller van de dag te laten zien:( maar in dat geval: ik heb geen enkele award vandaag.
Maar als er een award was voor meest shinende speler dan had ik hem vandaag!

Nu ga je al off-topic :(
 

DeletedUser

Guest
Bb dorpen bashe en edelen kan iedereen ;)

En weer terug.. (437|480) K44 9,569 orcfighter [eiland] Calbero [Break] 2011-08-20 01:44:41
En weer terug.. (437|480) K44 9,567 Calbero [Break] orcfighter [eiland] 2011-08-20 01:07:27


Orc, je zal boeten. (438|481) K44 9,579 Calbero [Break] orcfighter [eiland] 2011-08-19 22:59:31
Orc, je zal boeten. (438|481) K44 9,555 orcfighter [eiland] Calbero [Break] 2011-08-20 02:34:02

Niet alleen bb's :$

EDIT:

Huidige awards
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.011.877 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen vandaag (44 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


En 70m farmed ;D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je doet dit duidelijk wel voor aandacht.
Maargoed, waarom dit topic gesloten is begrijp ik ook niet.
 
Bovenaan