awards juni

  • Topicstarter UndergroundTacticz.
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Gisteren had dit topic nog maar 1 pagina, ik ging vanochtend met hele goede hoop kijken omdat er ineens 3 paginas waren. Maar helaas bevatten die 2 andere paginas alleen een poppetjes gevecht ipv lijstjes:(
 

Deleted User - 2075062

Guest
Gisteren had dit topic nog maar 1 pagina, ik ging vanochtend met hele goede hoop kijken omdat er ineens 3 paginas waren. Maar helaas bevatten die 2 andere paginas alleen een poppetjes gevecht ipv lijstjes:(

Ik heb een lijstje gemaakt ;)
 

DeletedUser

Guest
Speler van de Maand - Wie heeft er in deze maand het meeste van zichzelf laten zien?
1- licor. zou jammer zijn als ze echt stoppen.
2-castiel goede speler wel aan de vele kant interns maar laat wel zien een goede leider te zijn.
3- Alcatraz Complexe. een goede groei gemaakt deze maand

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1-quiem nieuwe nummer 1 met goede leden ( de fusie nog niet mee gerekent want dat is deze maand)
2-discre beste gemiddelde.
3-.Medic . goede outsider.

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Xanthippus
2-StrangeButTrue
3-/

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- INeedToDrink.
2-conductedhero
3-zet ik toch me zelf neer :)


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-gearshift hun vrije val.
2-alle andere in de stijd van het noorden . amper resultaat in de oorlog
3-stijnfcb wat moet ik er nog over zeggen

meest bij gebleven van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- quiem nieuwe nummer 1
2-ban licor of het terecht was weet ik niet maar was iig niet nodig dat ze hem kregen
3-/

Meest Veelbelovende Speler van juni - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1-Smashing Pumpkins.
2-INeedToDrink.
3-Get it together man


Welke speler heeft het beste cluster? ( vind ik nog niet kunnen op dit moment is een te vroeg stadium hiervoor.
1-/
2-/
3-/

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1-licor
2-gearshift
3-team gota
Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1-licor
2-gear
3-gota
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan