Awards 2012

DeletedUser37978

Guest
Dat mag maar je mag wel even een andere houding aannemen ten opzichte van iemand als Aus.

Ah oke, dan ben ik benieuwd hoe jullie reageren als ik wat accounts van EQUI op delete zet, ok? Dat is niet hilarisch, het is één van de dingen die mij heeft doen concluderen dat ook jij een ratje bent, dan ga jij vervolgens lopen jammeren, dat is dan wel weer hilarisch. Nee, nogmaals, het is niet hypocriet want ik doe het niet. Allemachtig jij bent traag van begrip.

Nogal. Jawel. Niet als ik in EQUI had gezeten nee, dan was ik waarschijnlijk overgestapt naar Break of Phalanx. Break is ook een beetje laf maar goed, dat is nog tot daar aan toe, Phalanx is ronduit vlekkeloos en eerlijk gezegd vind ik het ronduit schandalig dat je een stam die het zo eerlijk speelt en ook nog eens twee grotere tegenstanders van zich afhoudt dan zo gaat classificeren. Waar haal je het lef vandaan, vraag ik me af. Over hypocriet gesproken. Overigens, niemand is hier schoon? Om mezelf maar als voorbeeld te nemen, volgens mij ben ik brand- maar dan ook brandschoon. Daarom is het ook zo teleurstellend dat je je fatsoen niet kunt houden en in je emotie maar gaat roeptoeteren dat wij ook geen lieverdjes zijn. Pure kolder natuurlijk, zeker tot je met wat argumenten komt die ik dan weer vrolijk af kan schieten.

Dat je mij niet serieus neemt is ook een leugen eerste klas, dat weet je ook heel goed, zou ook heel apart zijn. Zelfs je stamgenoten noemen mij één van de beste posters. Tenzij je helemaal niemand serieus neemt op jezelf na, dat kan natuurlijk, maar dan ben ik geneigd te zeggen dat je een wereldbeeld een beetje verknipt is.

Je brengt me niet in verlegenheid want ik heb niets om me voor te schamen, eigenlijk breng je vooral jezelf in verlegenheid door met je eigen domheid en onbeschoftheid te koop te lopen, doe zo voor zou ik zeggen, des te makkelijker win ik deze discussie.

Leuk dat je die mening nog steeds hebt maar ik heb die discussie al eens van je gewonnen, ik wil nog wel zo goed zijn hem nog eens te voeren maar dan wel met de garantie dat je daarna je ongelijk erkent en dat daarna dus ook niet meer naar boven brengt. Ik heb me al vele keren verdedigd tegen die onzin dus ik ben inmiddels vrij geoefend.

Nee, het is niet je eigen account in de steek laten. Dan gebruik je de verkeerde woorden met de verkeerde connotaties die verkeerde dingen insinueren. Niet doen dus.

Haha, ik veegde de vloer met je aan en dat besefte je en daarom stopte je met reageren zoals ik dat al veel te vaak gezien heb bij jou en je stamgenoten. 'Geen zin', lachwekkend gewoon. Als je je uitspraken met degelijke argumenten zou staven dan wil ik het best geloven, maar daar is geen sprake van. Ik haal alles telkens weer onderuit waarna je precies zo'n verhaaltje krijgt als het verhaaltje waar ik nu op reageer. Een woordenbrij zonder inhoud met veel herhalingen en holle frasen. Je hoeft niet elke keer de confrontatie aan te gaan maar als je uitspraken over mij doet dan moet je die verdedigen en anders je ongelijk erkennen en die uitspraken niet meer doen. Dat blijf je echter doen en dan rest mij de conclusie dat je geen fatsoen in je kloten hebt, en dat spreek ik dan weer uit en dat kan ik dan prima verdedigen conform bovenstaande tekst.

Dat klinkt volwassen zeg:D



Allemachtig zeg, jij zegt dat wij iets misdaan hebben, Vinnie vraagt volkomen terecht wat dat dan is waarna jij sarcastisch gaat doen uit pure onmacht om een voorbeeld te geven. Terwijl, gezien je houding tegenover ons, er toch dozijnen met verschrikkelijke wandaden van ons te vinden moeten zijn. Je kan je verhaal wel vertellen maar dat stelt geen ruk voor als het laster is hè. En het is laster als je geeneens godbetert een voorbeeld kunt noemen. Dat zal jóuw manier van P&P dan wel zijn, liegen en bedriegen. Chapeau Michak.

Als het een domme vraag was dan zou het simpel zat moeten zijn om een voorbeeldje te geven en toch laat je dat keer op keer na. Merkwaardig. We hebben simpelweg niets noemenswaardige gedaan wat immoreel was, en dat staat totdat het tegendeel bewezen is. En dat laat jij nu net na. Leuk dat je daar niet in gelooft, wederom, maar dat dien je niet uit te spreken tenzij je voorbeelden of argumenten hebt.

Met deze geschreven tekst neem je aan dat je de vloer al met me hebt aangeveegd?
Al je vind dat ik al een hoop rotzooi post, waarom kom jij dan ook met dingen naar boven die er volledig niet toe doen?

Je bent een goede poster hier op het AF, maar om telkens van die lange verhalen te typen hoeft voor mij niet.
Het is dan ook telkens leuk om te zien dat je weeral mij uitmaakt voor rat. Je kunt beginnen over het verleden van EQUI en wat daar allemaal gebeurd is. Daar sta ik gewoon los van. Ik ben nu onderdeel van EQUI, en zolang ik daar nu zit is daar niets gebeurd wat niet door de beugel kon. En ik heb zolang ik TW speel nooit iets gedaan wat niet door de beugel kon. Dus je zegt dat ik loop te liegen en te bedriegen hier. Maar dat jij mij beschuldigt van dingen die ik niet heb gedaan word ook gezien als leugen.
Jij ziet mijn mening direct als een aanval op jou persoonlijk. Maar zoals je ook hebt kunnen lezen in mijn vorige post, daar zeg ik ook dat je het al hebt uitgelegd waarom je daar niet meer ging spelen. Maar daarom hoef ik mijn mening niet te veranderen dacht ik zo. Het zou toch vreemd zijn dat ik mijn mening moet gaan aanpassen omdat jij het zegt?
Een mening is een mening. Een mening kan gewijzigd worden mits er een uitleg voor is waar ik me in kan vinden. Dan zou ik misschien kunnen bijdraaien.

Maar wel leuk om te zien hoe deze discussie van een clusterfuck dorp , naar een heel ander onderwerp word geleid.
Het meeste wat je nu naar boven haalt is afgelopen jaar gebeurd en voor mij zeker al verleden tijd. Dus ik zal er nu ook niet meer op ingaan als je weeral met zo'n lap tekst komt aanzetten. Dus dan weet je dat al bij voorbaat.
Probeer je teksten wat compacter te houden met dezelfde inhoud aub ;)

Mee eens met die ene simpele vraag aan hem heb ik hem zowaar ontmaskerd, want hij kon geen deftig antwoord geven terwijl er volgens hem toch wel enkele zaken binnen phalanx gebeurden waar een geurtje aan zat ;) Ben het dus volledig eens met deze post ;) Heb trouwens nog steeds geen deftig antwoord gekregen ;)

Ik ben ontmaskerd? Hmm. Weet je meer dan mij.
Jullie blijven idd altijd zeggen dat jullie niets hebben misdaan op W18. Maar ik ben er haast zeker van dat iedere stam wel iets doet waar ze later spijt van hebben. Dus dan denk ik echt dat jullie net zo goed iets op jullie kerfstok hebben.

Ik kan me pas verdedigen als ik er ben he ;) Dus wacht de volgende keer eerst even tot ik er weer ben voordat je een antwoord gaat geven als, heb nog steeds geen antwoord van hem. Er bestaat ook nog iets anders als het AF he ;)
 

DeletedUser

Guest
Mmmm kan er niet eens een toppic/post gemaakt worden over de geschiedenis van wereld 18? Met alle laffe streken die men heeft uitgehaald,want voor de beginnende lezer is het soms wat lastig om nou precies te weten waar alles over gaat, of iemand moet zo vriendelijk zijn om me de hoofdpunten even te vertellen (a)

daarnaast reageert flos gewoon op de andere meter tekst die al was getypt dus niet zo zeuren en lezen :p

Openingspost Rattenoorlog - Break hebben Aus en ik het een beetje uiteengezet.

Klopt...
 

DeletedUser

Guest
Mmmm kan er niet eens een toppic/post gemaakt worden over de geschiedenis van wereld 18? Met alle laffe streken die men heeft uitgehaald,want voor de beginnende lezer is het soms wat lastig om nou precies te weten waar alles over gaat, of iemand moet zo vriendelijk zijn om me de hoofdpunten even te vertellen (a)

daarnaast reageert flos gewoon op de andere meter tekst die al was getypt dus niet zo zeuren en lezen :p

Naja is zowat onmogelijk aangezien iedereen het dan in hen voordeel zal schrijven :p (hen kant van het verhaal).
 

DeletedUser

Guest
Met deze geschreven tekst neem je aan dat je de vloer al met me hebt aangeveegd?
Al je vind dat ik al een hoop rotzooi post, waarom kom jij dan ook met dingen naar boven die er volledig niet toe doen?

Je bent een goede poster hier op het AF, maar om telkens van die lange verhalen te typen hoeft voor mij niet.
Het is dan ook telkens leuk om te zien dat je weeral mij uitmaakt voor rat. Je kunt beginnen over het verleden van EQUI en wat daar allemaal gebeurd is. Daar sta ik gewoon los van. Ik ben nu onderdeel van EQUI, en zolang ik daar nu zit is daar niets gebeurd wat niet door de beugel kon. En ik heb zolang ik TW speel nooit iets gedaan wat niet door de beugel kon. Dus je zegt dat ik loop te liegen en te bedriegen hier. Maar dat jij mij beschuldigt van dingen die ik niet heb gedaan word ook gezien als leugen.
Jij ziet mijn mening direct als een aanval op jou persoonlijk. Maar zoals je ook hebt kunnen lezen in mijn vorige post, daar zeg ik ook dat je het al hebt uitgelegd waarom je daar niet meer ging spelen. Maar daarom hoef ik mijn mening niet te veranderen dacht ik zo. Het zou toch vreemd zijn dat ik mijn mening moet gaan aanpassen omdat jij het zegt?
Een mening is een mening. Een mening kan gewijzigd worden mits er een uitleg voor is waar ik me in kan vinden. Dan zou ik misschien kunnen bijdraaien.

Maar wel leuk om te zien hoe deze discussie van een clusterfuck dorp , naar een heel ander onderwerp word geleid.
Het meeste wat je nu naar boven haalt is afgelopen jaar gebeurd en voor mij zeker al verleden tijd. Dus ik zal er nu ook niet meer op ingaan als je weeral met zo'n lap tekst komt aanzetten. Dus dan weet je dat al bij voorbaat.
Probeer je teksten wat compacter te houden met dezelfde inhoud aub ;)
Ja, klopt.
Doe ik niet. Ik reageer op wat je zegt. Lijkt me logisch.

Dan moet je zelf niet zulke lange verhalen typen. Ik typ echt geen lange verhalen om ze maar lang te maken hoor. Het is een gevolg, geen uitgangspunt. Ik maak je nu uit voor rat omdat je CF't, voor Agonoize als leider stemt en FOD kata'de. Met name dat tweede;) Agonoize als leider en vertegenwoordiger van je stam aanstellen, dat kan ab-so-luut niet door de beugel. En je hebt er gewoon aan meegewerkt. Ik beschuldig jou alleen van dingen die je gedaan hebt, uiteraard. Tegenvoorbeelden geven staat je vrij.

Als je zegt dat ik mijn account in de steek heb gelaten, met venijnige ondertoon, dan is dat geen aanval op mij? Laat me niet lachen.

Author zei:
Ik heb liever dat jij het zegt dan iemand die ik wel serieus neem.
Author zei:
Ik zou liever Agonoize weer terug nemen dan iemand die zijn account niet weer op orde wou maken zoals jou.

Juist.

Je hoeft je mening niet aan te passen omdat ik het zeg, je moet hem aanpassen omdat ik rationele argumenten heb en jij niet. Dan is het alleen maar goed om je mening aan te passen. Uiteraard mag je die mening hebben maar het is wel een mening gebaseerd op drijfzand(naar mijn, wederom beargumenteerde, mening dan^^).

Je kon het niet weerleggen, er was dus gedegen uitleg voor. Dan zou ik zeggen dat het tijd is om je mening aan te passen.

Tja dat gebeurt vaker.
Agonoize heeft schandelijk gehandeld en heeft zich sindsdien alleen nog maar misdragen. Geen reden om hem in je stam op te nemen, laat staan om hem je leider en vertegenwoordiger te maken. Dan zitten er echt wat steekjes los.
Nogmaals, ik reageer enkel op wat er staat, alleen bij hoge uitzondering ga ik uit mezelf iets typen zoals bij die vorige hele lange post misschien ietwat het geval was.

Naja is zowat onmogelijk aangezien iedereen het dan in hen voordeel zal schrijven :p (hen kant van het verhaal).

Het zijn toch voornamelijk feiten hoor. De bijvoeglijke naamwoorden zijn naar eigen smaak ingevuld ja maar dat lijkt me evident.
 

DeletedUser

Guest
Met deze geschreven tekst neem je aan dat je de vloer al met me hebt aangeveegd?
Al je vind dat ik al een hoop rotzooi post, waarom kom jij dan ook met dingen naar boven die er volledig niet toe doen?

Je bent een goede poster hier op het AF, maar om telkens van die lange verhalen te typen hoeft voor mij niet.
Het is dan ook telkens leuk om te zien dat je weeral mij uitmaakt voor rat. Je kunt beginnen over het verleden van EQUI en wat daar allemaal gebeurd is. Daar sta ik gewoon los van. Ik ben nu onderdeel van EQUI, en zolang ik daar nu zit is daar niets gebeurd wat niet door de beugel kon. En ik heb zolang ik TW speel nooit iets gedaan wat niet door de beugel kon. Dus je zegt dat ik loop te liegen en te bedriegen hier. Maar dat jij mij beschuldigt van dingen die ik niet heb gedaan word ook gezien als leugen.
Jij ziet mijn mening direct als een aanval op jou persoonlijk. Maar zoals je ook hebt kunnen lezen in mijn vorige post, daar zeg ik ook dat je het al hebt uitgelegd waarom je daar niet meer ging spelen. Maar daarom hoef ik mijn mening niet te veranderen dacht ik zo. Het zou toch vreemd zijn dat ik mijn mening moet gaan aanpassen omdat jij het zegt?
Een mening is een mening. Een mening kan gewijzigd worden mits er een uitleg voor is waar ik me in kan vinden. Dan zou ik misschien kunnen bijdraaien.

Maar wel leuk om te zien hoe deze discussie van een clusterfuck dorp , naar een heel ander onderwerp word geleid.
Het meeste wat je nu naar boven haalt is afgelopen jaar gebeurd en voor mij zeker al verleden tijd. Dus ik zal er nu ook niet meer op ingaan als je weeral met zo'n lap tekst komt aanzetten. Dus dan weet je dat al bij voorbaat.
Probeer je teksten wat compacter te houden met dezelfde inhoud aub ;)



Ik ben ontmaskerd? Hmm. Weet je meer dan mij.
Jullie blijven idd altijd zeggen dat jullie niets hebben misdaan op W18. Maar ik ben er haast zeker van dat iedere stam wel iets doet waar ze later spijt van hebben. Dus dan denk ik echt dat jullie net zo goed iets op jullie kerfstok hebben.

Ik kan me pas verdedigen als ik er ben he ;) Dus wacht de volgende keer eerst even tot ik er weer ben voordat je een antwoord gaat geven als, heb nog steeds geen antwoord van hem. Er bestaat ook nog iets anders als het AF he ;)

Heb nog steeds geen antwoord, jij zegt dat phalanx vele dingen op zijn kerfstok heeft. Ik vraag jou vriendelijk om dit dan even met ons mee te delen. Nu moet je niet komen vertellen dat je aanneemt dat Phalanx iets op zijn kerfstok heeft omdat gwn alle stammen dat hebben hé. In je eerste post geef je duidelijk aan dat phalanx dingen op zijn kerfstok heeft, bij deze is mijn vraag nog steeds niet beantwoord ;)
 

DeletedUser81928

Guest
Ben ook wel benieuwd wat P op zijn kerfstok heeft. Beter maak je er een mooie post van net zoals die van aus. Ik moet zeggen die was zeer verhelderend.
 

DeletedUser23790

Guest
Tactiek van Flos in een discussie:
'Ik typ meer dan een meter tekst vol met gezever en lulkoek, zodat niemand het nog wil lezen en dan gaat er ook niemand meer op reageren, zodat het lijkt alsof niemand nog kan antwoorden op wat ik schrijf :cool: '

Pure zwakte :eek:

Ik dacht inderdaad, ik ga dat in nog geen 100 jaar lezen :p
 

DeletedUser81928

Guest
Je hoeft het sws niet te lezen ;) maar wil je met een goeie reactie komen ipv dat hoef ik toch niet te lezen raad ik je aan het toch ff door te nemen aangezien die toch wel degelijk reageert op wat er verteld word ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol is helemaal niet zoveel tekst hoor, geeft alleen maar aan dat jullie laagstaande posts lezen ;)
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft het sws niet te lezen ;) maar wil je met een goeie reactie komen ipv dat hoef ik toch niet te lezen raad ik je aan het toch ff door te nemen aangezien die toch wel degelijk reageert op wat er verteld word ;)
Voilà.
 

DeletedUser37978

Guest
Ik heb al wel langere teksten zien staan hier op het AF. Daar is dit nog niets bij. Moet je flos maar eens vragen naar de teks die hij vorig jaar gemaakt heeft. Hij kan je er waarschijnlijk wel een linkje van geven. Dan heb je nog wel even wat leeswerk ;)
 

DeletedUser

Guest
Over LEF:D? Dat was in principe wel een artikel. Dat vervolg is er nog steeds niet trouwens.
 

DeletedUser

Guest
Over LEF:D? Dat was in principe wel een artikel. Dat vervolg is er nog steeds niet trouwens.

Vond het een aardig stukje dat je toen geschreven had :)

Heb er ook de tijd voor genomen om te lezen. 13 pagina's geloof ik?
 

DeletedUser37978

Guest
Over LEF:D? Dat was in principe wel een artikel. Dat vervolg is er nog steeds niet trouwens.

Ja die bedoelde ik idd. Als tompeter dan wat wil lezen op zijn vrije avond, dan is dat wel een teks die wat tijd neemt ;)

Wanneer komt het vervolg dan?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al wel langere teksten zien staan hier op het AF. Daar is dit nog niets bij. Moet je flos maar eens vragen naar de teks die hij vorig jaar gemaakt heeft. Hij kan je er waarschijnlijk wel een linkje van geven. Dan heb je nog wel even wat leeswerk ;)

Krijg ik nog een antwoord op de vraag: wat heeft phalanx op zijn kerfstok of niet ?
 

DeletedUser37978

Guest
Krijg ik nog een antwoord op de vraag: wat heeft phalanx op zijn kerfstok of niet ?

Heb je nog niet door dat ik zowel jou post als die van flos overgeslagen heb? Als ik zin heb om daar antwoord op te geven zul je het vast wel zien. Maar op het moment heb ik geen zin om nog te antwoorden ;)
 

DeletedUser

Guest
Heb je nog niet door dat ik zowel jou post als die van flos overgeslagen heb? Als ik zin heb om daar antwoord op te geven zul je het vast wel zien. Maar op het moment heb ik geen zin om nog te antwoorden ;)

Dus als je geen feiten kan aanduiden dan moet je ons maar gewoon negeren zo werkt het niet hoor ;)

Komt gewoon dat je uit je nek lult en nu totaal geen antwoord kan geven. Ik zal je een hint geven je moet niet zoeken want je zal toch niets vinden. Wel vreemd dat je niet even vlug vlug wat kan vermelden aangezien er toch tientalle dingen zijn.
 

DeletedUser23790

Guest
Dat artikel was zeker de moeite waard om te lezen, maar de posts op dit forum zijn vaak herhalingen in een mooi, nieuw en vaak te lang :)p) jasje ;)
 
Bovenaan