awards 2011

DeletedUser58940

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- naamloos
2- xinram ocmer
3- calbero

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-|P|
2-Break
3-Equi

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Gagrimor
2- Fools gold
3- Legenden

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Vincio
2- mousepad
3-/

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Bosshog/masterkill
2- T-Dub
3- Naamloos

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Vitalise
2- panda
3- Krepox, om het af te leren :p

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Briggite
2- Blackchaos
3- Orc

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Massa van Equi op BS.
2- van van select
3- verbreking nap van break en |P|

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Masterkill
2- Kredict , ik denk dat equi het wel zal voelen als rocko-o echt volledig tegen krediet aanligt
3- Vitalise

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1-Divine
2-|P| / break
3- Equi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Fools Gold, ze hebben op aanvallend en verdedigend vlak het meest moeten bewijzen.
2- -Naamloos-, tja hij blijft hard gaan.
3- Xinram Ocmer, spreekt voor zich ;)

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Break/ P, hebben allebij meerdere stammen hevig onder vuur gelegd.
2- Eiland, toch echt wel bravo dat die stam er nog staat! Na al de tegenslagen toch nog samen 2012 in kunnen stappen.
3- EQUI, oorzaak van de val van Remain, Ace en naturlijk een mooie actie op BS. ;)

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Fools gold. Obvious.
2- Gragimor, hij heeft goed standgehouden. De manier waarop is schandalig.
3- Lanky Absence.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- -Naamloos-
2- War-Dog (hij had mass op LEF georganiseerd toch? :D zoniet is het diegene die dat wel gedaan heeft ;) )
3- EQUI-planner, toch wel een succesvolle mass op BrokenSound. ;)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- -Naamloos-
2- P-leiding (Yunma, .Howlin en wie er nog allemaal inzit :) )
3- Eiland-leiding, stam bij elkaar houden in zulke situaties. Bravo!

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- .Howlin
2- Krepox
3- Yunma

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Swasi, vooral gebrek aan skills en deels ook pech met RL problemen en het weglopen van co.
2- Brigitte, gebrek geen skills
3- Deegees/Oude Belgen, spelers lopen over en peren hem bij de eerste incoming :D

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- val van Select
2- oprichting van Divine
3- Hokuz vs. Insane

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Vitalise :D
2- ro.as, zéér actief, gaat goed om met zijn stamloosheid. Verwacht er nog veel van :)
3- Vincio121

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- EQUI
2- Divine :rolleyes:
3- P/Break (niet meer als dit jaar)
 

DeletedUser

Guest
Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Vitalise :D
2- ro.as, zéér actief, gaat goed om met zijn stamloosheid. Verwacht er nog veel van :)
3- Vincio121

Thx!
 
Reactiescore
88
Ik zet ook maar een lijstje neer :)

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- -Naamloos-, Als ik me niet vergis het hele jaar op 1 en stabiel met voorsprong deze rang behouden.
2- Xinram Ocmer, Ook stabiel op rang 2, weinig interns.
3- Fools Gold, zware massa's op zich gekregen, weinig verlies en goed stand gehouden.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- |P|, Alle tagets weggespeeld, stabiel rang 1enkele problemen tegen Equi, maar over het algemeen veruit de beste stam in mijn ogen.
2- Break, idem |P|, iets minder stabiel en iets lager niveau als P denk ik.
3- Eiland, Na de massa's die ze allemaal al te verduren kregen en de slechte comments op het AF vanaf het begin waar ze als zoveelste poging (na Illu en Stam) voor een internstam werden gezien blijven ze toch bestaan.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Fools gold, lijkt me duidelijk..
2- Legenden, Ik denk me te herinneren dat hij veruit een nieuw record vvdd had en geen verlies had geleden die dag.
3- Gragimor, hij heeft stand gehouden, maar op zijn eigen zielige manier, ik denk ook niet dat ze het nog lang volhouden..

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Mousepad, duidelijk basher van het jaar :D
2- War-dog, vooral om zijn actie op 27 mei toen hij 73 dorpen op 1 dag edelde van jasperhaan.
3- Calbero, knalt eiland lekker weg aan zijn front

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- -Naamloos-, moet wel duidelijk zijn
2- P-leiding, duidelijke edelrichtingen, stam goed bijeen gehouden, veel beter kan niet.
3- Zaletio, hij had een beetje pech bij Ace dat het niveau te laag lag waardoor hij de stam niet kon samenhouden, maar de stam leiden op aanvallend vlak deed hij super!

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Yunma
2- .Howlin
3- Vitalise/Krepox/...

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Brigitte, duh..
2- Swasi, D. en A. die leuk de vv gaven en vertrokken
3- Hokuz, een van de sterkste spelers denk ik, maar pech dat hij de juiste stam niet vond :p

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val select
2- Val nap P-Break
3- Hokuz die lang stand hield op zijn eentje.

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Naamloos
2- Xinram Ocmer
3- Masterkill hoop ik nog eens aan het werk te zien

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Divine gaat nog voor verrassingen zorgen :D
2- |P| en Break, als er een oorlog komt de winnaar ervan :D
3- EQUI kan nog wel sterker uit de hoek komen als ik verwacht.
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- naamloos
2- xinram ocmer
3- calbero

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-|P|
2-Break
3-Equi

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Gagrimor
2- Fools gold
3- Legenden

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Vincio
2- mousepad
3-/

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Bosshog/masterkill
2- T-Dub
3- Naamloos

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Vitalise
2- panda
3- Krepox, om het af te leren :p

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Briggite
2- Blackchaos
3- Orc

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Massa van Equi op BS.
2- van van select
3- verbreking nap van break en |P|

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Masterkill
2- Kredict , ik denk dat equi het wel zal voelen als rocko-o echt volledig tegen krediet aanligt
3- Vitalise

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1-Divine
2-|P| / break
3- Equi

Ik zet ook maar een lijstje neer :)

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- -Naamloos-, Als ik me niet vergis het hele jaar op 1 en stabiel met voorsprong deze rang behouden.
2- Xinram Ocmer, Ook stabiel op rang 2, weinig interns.
3- Fools Gold, zware massa's op zich gekregen, weinig verlies en goed stand gehouden.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- |P|, Alle tagets weggespeeld, stabiel rang 1enkele problemen tegen Equi, maar over het algemeen veruit de beste stam in mijn ogen.
2- Break, idem |P|, iets minder stabiel en iets lager niveau als P denk ik.
3- Eiland, Na de massa's die ze allemaal al te verduren kregen en de slechte comments op het AF vanaf het begin waar ze als zoveelste poging (na Illu en Stam) voor een internstam werden gezien blijven ze toch bestaan.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Fools gold, lijkt me duidelijk..
2- Legenden, Ik denk me te herinneren dat hij veruit een nieuw record vvdd had en geen verlies had geleden die dag.
3- Gragimor, hij heeft stand gehouden, maar op zijn eigen zielige manier, ik denk ook niet dat ze het nog lang volhouden..

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Mousepad, duidelijk basher van het jaar :D
2- War-dog, vooral om zijn actie op 27 mei toen hij 73 dorpen op 1 dag edelde van jasperhaan.
3- Calbero, knalt eiland lekker weg aan zijn front

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- -Naamloos-, moet wel duidelijk zijn
2- P-leiding, duidelijke edelrichtingen, stam goed bijeen gehouden, veel beter kan niet.
3- Zaletio, hij had een beetje pech bij Ace dat het niveau te laag lag waardoor hij de stam niet kon samenhouden, maar de stam leiden op aanvallend vlak deed hij super!

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Yunma
2- .Howlin
3- Vitalise/Krepox/...

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Brigitte, duh..
2- Swasi, D. en A. die leuk de vv gaven en vertrokken
3- Hokuz, een van de sterkste spelers denk ik, maar pech dat hij de juiste stam niet vond :p

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val select
2- Val nap P-Break
3- Hokuz die lang stand hield op zijn eentje.

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Naamloos
2- Xinram Ocmer
3- Masterkill hoop ik nog eens aan het werk te zien

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Divine gaat nog voor verrassingen zorgen :D
2- |P| en Break, als er een oorlog komt de winnaar ervan :D
3- EQUI kan nog wel sterker uit de hoek komen als ik verwacht.

Thxxx <3
 

DeletedUser

Guest
Druk gewoon op die bedank knop of zeg gewoon @... bedankt in plaatst van die hele lap text te quoten waardoor ik weer extra lang mag scrollen om niks
 

DeletedUser

Guest
Meneertje zinloze poster die klaagt over zinloze posts, te grappig.

Ik heb jou ook nog niet echt betrapt op een zinnige post.

maar je ziet mij iig niet hele nuteloze lappen citeren dat is het hele punt voor de rest zeg ik niks over de inhoud van je posts ( behalve net hier boven )
 

DeletedUser59417

Guest
ooh, fijn dat ik nu weet dat je alleen grappen mag maken als je ze zelf verzint:rolleyes:
 
Bovenaan