Awards 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25172

Guest
Laten we het zo zeggen. We hebben geen contact meer gehad met het account sinds het wordt aangevallen..:) More or less. Precieze data ben ik inmiddels vergeten. Als je daar graag je punten vandaan wil halen is dat je goed recht. Maar wij hebben er niks mee te maken.
 

DeletedUser

Guest
De enige reden waarom we hem eigenlijk in PNMM hielden was om in het oog te kunnen houden of de vv eventueel ergens terechtkwam. Maar goed, dat is nu toch niet echt meer van belang gezien de grootte van het account. En ik denk dat de overwinning die ID daar behaald heeft nu wel ruimschoots (om niet te zeggen stilaan overdreven) wordt weergegeven in de stats (want ja, ook ik ben voor stats van hoofdstam + satellietstam, is niet omdat het nu in ons 'nadeel' uitkomt dat ik op dat vlak van mening verander).

Maar nu is het wel welletjes, zeker aangezien ID Spartaan hier blijft aanhalen (ook al hebben wij er in de feiten al maandenlang niks meer mee te maken) en ze elders eigenlijk voornamelijk verliezen. Dus tot zover Spartaan in PNMM.
 

DeletedUser

Guest
Ken Je vpower111?
Teminste de speler die er nu op speelt?

Die ken ik dus. Als dat bij jullie word geaccepteerd ^^ dan mag ik toch spreken van overschatting,
veel punten maar de kwaliteit van de spelers betwijfel ik dan . (zeker als V het gemiddelde is)

V zit onder het gemiddelde, kan je geen stats lezen men beste;)
 

DeletedUser

Guest
Laten we het zo zeggen. We hebben geen contact meer gehad met het account sinds het wordt aangevallen..:) More or less. Precieze data ben ik inmiddels vergeten. Als je daar graag je punten vandaan wil halen is dat je goed recht. Maar wij hebben er niks mee te maken.

Dan nog raar dat jullie daar niets ondernemen, willie46 en mamayannick in slaap aan het vallen?;)
Best jammer dan spartaan nu zelfs uit PNMM gezet is sinds mijn post :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je staat enkel voor als je naar de stats van de laatste maand kijkt. De laatste week, de laatste drie maanden, voor altijd, overal sta je flink achter. Maar ja, "onze" verliezen zijn grotendeels te wijten aan spartaan. Die speelt al lang niet meer bij ons en ik weet eigenlijk niet goed wat hij nog in PNMM doet daar hij ook niet geinternd wordt.

Verder krijgen jullie over het hele front heen klappen. Van oost naar west. Er zijn hier en daar van die "pestclusters" waar we stukken van verliezen, maar om eerlijk te zijn... dat zijn eerder pestclusters tegen ons dan voor ons. 't Levert minder op en kost meer def dan een gewoon front, maar terwijl jullie je daarmee bezighouden rolt onze hoofdcluster onophoudelijk over ID heen richting noorden.

't Is maar hoe je je verlies goedpraat :)

Ik speel nu al een paar dagen afwisselend de VV bij Thunderius en om eerlijk te zijn, de weerstand die ik heb ondervonden is toch maar magertjes. Bijna 10M ODA erbij, een hoop dorpen binnengerakeld en niets laten terugedelen, en dat voor een lokale actie met slechts een paar vrijwilligers. ID is niet meer wat het geweest was.

Uiteraard hebben jullie over heel de lijn voorsprong, al mijn lof daarover naar Vision toe. Ik ben dan ook maar een noob he;)
Al een geluk hebben wij geen pestclusters in ID zitten (sarcastisch) :p
Wat ik zie is dat er her en der verlies is maar ik zie ook winst, en als jullie zo graag naar het verleden terugblikken omdat jullie dan plots zo veel extra voorstaan dan is dat jullie recht. Maar ik zie verbetering waar ik sta;) En zoiets kan je niet ontkennen
 

DeletedUser27685

Guest
Dan nog raar dat jullie daar niets ondernemen, willie46 en mamayannick in slaap aan het vallen?;)
Best jammer dan spartaan nu zelfs uit PNMM gezet is sinds mijn post :(
Hoe? Heeft plumbum je nog niets gezegd? :)

Uiteraard hebben jullie over heel de lijn voorsprong, al mijn lof daarover naar Vision toe. Ik ben dan ook maar een noob he;)
Al een geluk hebben wij geen pestclusters in ID zitten (sarcastisch) :p
Wat ik zie is dat er her en der verlies is maar ik zie ook winst, en als jullie zo graag naar het verleden terugblikken omdat jullie dan plots zo veel extra voorstaan dan is dat jullie recht. Maar ik zie verbetering waar ik sta;) En zoiets kan je niet ontkennen

Dan stel ik voor dat je even naar de laatste twee weken kijkt :D
 

DeletedUser25172

Guest
Uiteraard hebben jullie over heel de lijn voorsprong, al mijn lof daarover naar Vision toe. Ik ben dan ook maar een noob he;)
Al een geluk hebben wij geen pestclusters in ID zitten (sarcastisch) :p
Wat ik zie is dat er her en der verlies is maar ik zie ook winst, en als jullie zo graag naar het verleden terugblikken omdat jullie dan plots zo veel extra voorstaan dan is dat jullie recht. Maar ik zie verbetering waar ik sta;) En zoiets kan je niet ontkennen


Vision VS ID:

Zijde 1:
Stammen: Vision
Zijde 2:
Stammen: ID

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,128
Kant 2: 267
Verschil: 861

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,815,643
Kant 2: 2,555,179
Verschil: 8,260,464

chart

Ruim en ruimschoots in het voordeel dus..

Vision/PNMM/.I. VS ID
Zijde 1:
Stammen: Vision, PNMM, .I.
Zijde 2:
Stammen: ID, ID2

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,223
Kant 2: 633
Verschil: 590

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11,701,755
Kant 2: 5,968,252
Verschil: 5,733,503

chart

Nog steeds ruim in het voordeel, maar toch redelijk wat dorpen aan ID verloren.

300 spartaan - ID/ID2

Zijde 1:
Spelers: 300 Spartaan
Zijde 2:
Stammen: ID, ID2

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 41
Kant 2: 335
Verschil: 294

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 405,468
Kant 2: 3,289,753
Verschil: 2,884,285

chart

300 spartaan heeft dus een aandeel gehad van 294 dorpen.. Een speler die niet meer naar ons luisterde en er gewoon mee op hield.. Die hebben jullie dus gewoon lekker kunnen internen en dit is bij PNMM erbij opgeteld..

Als jullie je grote verliezen willen goedpraten door een inactieve speler die we uit voorzorg in PNMM hadden geplaatst erbij te rekenen is dat nogmaals jullie goedrecht maar het zegt niks over ID als stam.. Als jullie je willen bewijzen haal dan niet steeds de inactieve 300 spartaan naar voren maar behaal eens een echte prestatie :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Is hun schuld toch niet dat jullie een zwakkeling in jullie midden hadden. :rolleyes:
 

DeletedUser25172

Guest
Is hun schuld toch niet dat jullie een zwakkeling in jullie midden hadden. :rolleyes:

True. We hebben een verkeerde keuze gemaakt toen we hem op het account lieten gaan. En ID kan die dorpje heel goed gebruiken, zou ik zeggen..:)

Allemaal leuk en aardig dus voor ID, maar het enige dat ik hiermee wil tegenspreken is :
Wat ik zie is dat er her en der verlies is maar ik zie ook winst, en als jullie zo graag naar het verleden terugblikken omdat jullie dan plots zo veel extra voorstaan dan is dat jullie recht. Maar ik zie verbetering waar ik sta En zoiets kan je niet ontkennen

ID doet het helemaal zo slecht nog niet, eerlijk waar. Maar ik het enige dat ik hiermee wilde zeggen is dat ze eens echt iets moeten laten zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42499

Guest
keve heb ik destijds in .Faith erbij gehaald :)
en is toen met mij en andere leden van .Faith meegekomen naar sinner.
Soort protegé van me ^^

En geloof mij nou maar dat hij nog wel terugkomt voor wat payback :D
 

DeletedUser

Guest
keve heb ik destijds in .Faith erbij gehaald :)
en is toen met mij en andere leden van .Faith meegekomen naar sinner.
Soort protegé van me ^^

En geloof mij nou maar dat hij nog wel terugkomt voor wat payback :D

Hoe komt het dan dat hij in een week of twee 100 dorpen is verloren aan ons? Of wij zijn echt bizar goed, of keve heeft gewoon heel matig gedeft;)
 

DeletedUser42499

Guest
Hoe komt het dan dat hij in een week of twee 100 dorpen is verloren aan ons? Of wij zijn echt bizar goed, of keve heeft gewoon heel matig gedeft;)

Hij kreeg 0 os van ons.
Heeft alles met eigen moeten doen,

check zn def stats man.

Zie zn ligging,
en als jullie het willen zien als een prestatie, mijn ook best, zou alleen maar aangeven hoever jullie zijn als speler zijnde :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan