Awards 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hier ga ik maar eens nieuw leven in blazen:)

Beste speler: Naar verluidt Unha
Slechtste speler: Zijn er zo veel...
Meestbelovende speler voor de toekomst: YourMotherInLaw
Beste stam: Vision
Slechtste stam: Van de grote stammen Keltvn
Meestbelovende stam voor de toekomst: Cons.:D
Beste leider: Klinky
Slechtste leider: Ruler of Quality
Favoriete leider: Klinky
Favoriete forumposter: Ragnaroq
Minst favoriete forumposter: Kikkerzzbiz
Meest overschatte stam: ID?
Meest onderschatte stam: FFC
Mooiste profielplaatje speler: Zou ik even voor moeten zoeken, moet nu middernachtspel winnen
Mooiste profielplaatje stam: Zero
Grootste Blunder: Daar gaan we niet aan beginnen natuurlijk

Hmmhmm die kan ik wel raden:D:p
 

DeletedUser42499

Guest
Beste speler: Dan zou ik ze allemaal een keer moeten ontmoeten @ oorlog..
Slechtste speler: dat zal iemand uit kelt zijn...
Meestbelovende speler voor de toekomst: Denk toch dat ik me wel veelbelovend mag noemen? (klein maar sterk account)
Beste stam: Zero of Vision. Sinner op dit moment niet, maar wel de stam waar ik me voor doodvecht :)
Slechtste stam: Keltvn/kelt2 (dat hoort bij elkaar - soort zoekt soort enz)
Meestbelovende stam voor de toekomst: ... Ga ik niet op in
Beste leider: Omegasun/Ron05020
Slechtste leider: Pfoehh.. Ik?
Favoriete leider: Omeega
Favoriete forumposter: Weer ik?
Minst favoriete forumposter: Weer ik?
Meest overschatte stam: ID!
Meest onderschatte stam: FFC!
Mooiste profielplaatje speler: Veel kanshebbers, vind die van Corzar wel mooi. (uhu zelf gemaakt door mij....xD)
Mooiste profielplaatje stam: ??xD

Zo kan het ook.
 

DeletedUser35381

Guest
Beste speler: Dan zou ik ze allemaal een keer moeten ontmoeten @ oorlog..
Slechtste speler: dat zal iemand uit kelt zijn...
Meestbelovende speler voor de toekomst: Denk toch dat ik me wel veelbelovend mag noemen? (klein maar sterk account)
Beste stam: Zero of Vision. Sinner op dit moment niet, maar wel de stam waar ik me voor doodvecht :)
Slechtste stam: Keltvn/kelt2 (dat hoort bij elkaar - soort zoekt soort enz)
Meestbelovende stam voor de toekomst: ... Ga ik niet op in
Beste leider: Omegasun/Ron05020
Slechtste leider: Pfoehh.. Ik?
Favoriete leider: Omeega
Favoriete forumposter: Weer ik?
Minst favoriete forumposter: Weer ik?
Meest overschatte stam: ID!
Meest onderschatte stam: FFC!
Mooiste profielplaatje speler: Veel kanshebbers, vind die van Corzar wel mooi. (uhu zelf gemaakt door mij....xD)
Mooiste profielplaatje stam: ??xD

Zo kan het ook.

Ja, 't voegt alleen bijster weinig toe.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Dan zou ik ze allemaal een keer moeten ontmoeten @ oorlog..
Slechtste speler: dat zal iemand uit kelt zijn...
Meestbelovende speler voor de toekomst: Denk toch dat ik me wel veelbelovend mag noemen? (klein maar sterk account)
Beste stam: Zero of Vision. Sinner op dit moment niet, maar wel de stam waar ik me voor doodvecht :)
Slechtste stam: Keltvn/kelt2 (dat hoort bij elkaar - soort zoekt soort enz)
Meestbelovende stam voor de toekomst: ... Ga ik niet op in
Beste leider: Omegasun/Ron05020
Slechtste leider: Pfoehh.. Ik?
Favoriete leider: Omeega
Favoriete forumposter: Weer ik?
Minst favoriete forumposter: Weer ik?
Meest overschatte stam: ID!
Meest onderschatte stam: FFC!
Mooiste profielplaatje speler: Veel kanshebbers, vind die van Corzar wel mooi. (uhu zelf gemaakt door mij....xD)
Mooiste profielplaatje stam: ??xD

Zo kan het ook.

Op basis van wat vind je ID een overschatte stam?
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Virtuez, Unha, Gent., Wildcatnl, Steban
Slechtste speler: Teveel om op te noemen..
Meestbelovende speler voor de toekomst: Thedenman
Beste stam: Zero en Vision
Slechtste stam: Ik ga niet elke stam af, maar van de topstammen is LIEF ongetwijfeld de slechste.
Meestbelovende stam voor de toekomst: TPO, Cons. en natuurlijk de op het moment 3 grote stammen(FFC, Zero en Vision)
Beste leider: Steban
Slechtste leider: ...
Favoriete leider: Thedenman
Favoriete forumposter: wildcatnl, Gompio, Ragnaroq, Oblilerator
Minst favoriete forumposter: ...
Meest overschatte stam: LIEF, als die stam al wordt overschat, weet ik niet zeker.
Meest onderschatte stam: ID, ze lijden wel verlies tegen Vision, maar doen het echt niet slecht.
Mooiste profielplaatje speler: ...
Mooiste profielplaatje stam: Zero
Grootste Blunder: ...

Klopt, we staan achter tegen Vision, maar ik tel PNMM er graag bij, mits onze interns mee in onze stam zitten en die van Vision apart (geen idee of ze allemaal in PNMM zitten) en dan staan we bijna gelijk :D (iets voor). Ps: sinds de start van de statistieken van de stammen oorlogen he;))
 

DeletedUser30312

Guest
Ik heb geen idee of jullie voor staan als we Spartaan 300 er bij tellen. Maar jullie zullen zelf begrijpen dat wij daar ook niet veel aan konden doen :D Alleen hebben jullie wel het recht om hem er bij te zetten.
 

DeletedUser27685

Guest
Klopt, we staan achter tegen Vision, maar ik tel PNMM er graag bij, mits onze interns mee in onze stam zitten en die van Vision apart (geen idee of ze allemaal in PNMM zitten) en dan staan we bijna gelijk :D (iets voor). Ps: sinds de start van de statistieken van de stammen oorlogen he;))

Je staat enkel voor als je naar de stats van de laatste maand kijkt. De laatste week, de laatste drie maanden, voor altijd, overal sta je flink achter. Maar ja, "onze" verliezen zijn grotendeels te wijten aan spartaan. Die speelt al lang niet meer bij ons en ik weet eigenlijk niet goed wat hij nog in PNMM doet daar hij ook niet geinternd wordt.

Verder krijgen jullie over het hele front heen klappen. Van oost naar west. Er zijn hier en daar van die "pestclusters" waar we stukken van verliezen, maar om eerlijk te zijn... dat zijn eerder pestclusters tegen ons dan voor ons. 't Levert minder op en kost meer def dan een gewoon front, maar terwijl jullie je daarmee bezighouden rolt onze hoofdcluster onophoudelijk over ID heen richting noorden.

't Is maar hoe je je verlies goedpraat :)

Ik speel nu al een paar dagen afwisselend de VV bij Thunderius en om eerlijk te zijn, de weerstand die ik heb ondervonden is toch maar magertjes. Bijna 10M ODA erbij, een hoop dorpen binnengerakeld en niets laten terugedelen, en dat voor een lokale actie met slechts een paar vrijwilligers. ID is niet meer wat het geweest was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
kort gezegd tel vision incl.. interne aan kant 1 aan kant 2 id en maak de statistieken klaar. En tja dat van spartaan was gewoon dom dat er een noob opzat maar waar gewerkt word worden wel is fouten gemaakt zowel als bij vision als Id natuurlijk en overal wel. :cool:
 

DeletedUser42499

Guest
Op basis van wat vind je ID een overschatte stam?

Ken Je vpower111?
Teminste de speler die er nu op speelt?

Die ken ik dus. Als dat bij jullie word geaccepteerd ^^ dan mag ik toch spreken van overschatting,
veel punten maar de kwaliteit van de spelers betwijfel ik dan . (zeker als V het gemiddelde is)
 

DeletedUser27685

Guest
kort gezegd tel vision incl.. interne aan kant 1 aan kant 2 id en maak de statistieken klaar. En tja dat van spartaan was gewoon dom dat er een noob opzat maar waar gewerkt word worden wel is fouten gemaakt zowel als bij vision als Id natuurlijk en overal wel. :cool:

Ja, maar menig andere stammen zouden hem buiten gegooid hebben en ook niet meer in hun internstam toegelaten hebben (wegens de stats). Wij hebben hem daar nog wat gelaten omdat die aanval uiteindelijk deel uitmaakte op Vision en ID de stats wel verdiende. De vraag is alleen hoe lang we hem daar moeten laten, i.e. hoe lang we voor dat account verantwoordelijk zijn - er speelt iemand op, we internen het niet en we hadden de speler eruit gezet omdat ie zijn account en de stam verwaarloosde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan