Awards 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hij kreeg 0 os van ons.
Heeft alles met eigen moeten doen,

check zn def stats man.

Zie zn ligging,
en als jullie het willen zien als een prestatie, mijn ook best, zou alleen maar aangeven hoever jullie zijn als speler zijnde :)

Misschien hadden jullie dan OS moeten geven:confused:
 

DeletedUser

Guest
Stiekempjes hebben ze dat gedaan:cool:
héél stiekempjes ^^

Ze begrijpen het gewoon niet Xd...


µWaarom dat ze het niet begrijpen, weet ik ook niet???:eek:

De speler lag bijna midden in hun(midden van hun stam dus) en de dichtste spelers die os konden bieden van ons, liepen er ff een 110 uren minstens op...

Je kan vragen waarom hem laten te joinen dan bij ons hé.. Wel--->was een aanrader; en wees maar zeker dat hij een goude tip was/''IS''.

Hij heeft geen massa op hem gehad, maar met een kleine 200 dorpen heeft hij wel een aanzienlijke hoge odd geschoord.
Dat alleen al maakt hem tot een goede speler;)

En wetend dat hij dit alles deed zonder 1 troep ondersteuning...

--->mijn respect dus...(en ik zou het ook zo zeggen van iemand van een andere stam hé; dus ben niet iemand die zijn eigen stamleden ophevelt;)).

Zoals Nerf het al zei; je gaat hem horen en voelen Flos;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ze begrijpen het gewoon niet Xd...


µWaarom dat ze het niet begrijpen, weet ik ook niet???:eek:

De speler lag bijna midden in hun(midden van hun stam dus) en de dichtste spelers die os konden bieden van ons, liepen er ff een 110 uren minstens op...

Je kan vragen waarom hem laten te joinen dan bij ons hé.. Wel--->was een aanrader; en wees maar zeker dat hij een goude tip was/''IS''.

Hij heeft geen massa op hem gehad, maar met een kleine 200 dorpen heeft hij wel een aanzienlijke hoge odd geschoord.
Dat alleen al maakt hem tot een goede speler;)

En wetend dat hij dit alles deed zonder 1 troep ondersteuning...

--->mijn respect dus...(en ik zou het ook zo zeggen van iemand van een andere stam hé; dus ben niet iemand die zijn eigen stamleden ophevelt;)).

Zoals Nerf het al zei; je gaat hem horen en voelen Flos;)
Ik denk niet dat ik hem zal voelen, ik lig aan de andere kant van Cons:)

Ik weet niet zoveel over de situatie met keve, alleen zie ik dat hij een miljoen punten kwijt raakt aan ons zonder dat er een massa wordt gedaan, alleen de spelers in de buurt vielen aan.

Als je iemand met zo'n ligging aan neemt, moet je hem preventief ondersteunen, of in ieder geval ondersteunen zodra hij wordt aangevallen. Ben je dat niet van plan, neem hem dan niet aan, want het is een kansloze missie.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat ik hem zal voelen, ik lig aan de andere kant van Cons:)

Ik weet niet zoveel over de situatie met keve, alleen zie ik dat hij een miljoen punten kwijt raakt aan ons zonder dat er een massa wordt gedaan, alleen de spelers in de buurt vielen aan.

Als je iemand met zo'n ligging aan neemt, moet je hem preventief ondersteunen, of in ieder geval ondersteunen zodra hij wordt aangevallen. Ben je dat niet van plan, neem hem dan niet aan, want het is een kansloze missie.

Hij wou zelf bij ons komen en hij wist dat we hem geen os konden geven Xd en toch wou hij bij ons;):rolleyes: en ik vind hem persoonlijk een aanwinst zenne; en een goeie hé;)
 

DeletedUser25172

Guest

Ik heb 'm even iets aangepast, speciaal voor jou :D

Awards spelers:

1. Wie wordt DE speler van het jaar 2011?
2. Wie wordt de tacticus van het jaar 2011?
3. Wie wordt de failerd van het jaar???
4. Wie wordt de AF poster van het jaar?
5. Wie wordt de grootste ODA geilerd van het jaar?
6. Wie wordt de beste deffer van het jaar?
7. Wie wordt je grootste steun dit jaar?
8. Wie wordt de grootste vv-slet van 2011?
9. Wie wordt de verassing van 2011?
10. Wie wordt de mod van 2011(game mods mogen ook)
11. Van wie verwacht je veel in 2011?

Awards stammen

1. Wie wordt toch de topstam van w11?
2. Welke stam wordt/is de gezelligste van w11?
3. Welke gaat het hardste failen?
4. Welke stam gaat het meest tactisch voor de dag komen?
5. Welke stam gaat het beste samen werken?
6. Wie staan er 31/12/2011 in de top 3?
7. Welke stam staat er 1e op 31/12/2011?
EDIT:
8. Welke stam is er 31/12/11 van de kaart geveegd?
 

DeletedUser

Guest
Hij wou zelf bij ons komen en hij wist dat we hem geen os konden geven Xd en toch wou hij bij ons;):rolleyes: en ik vind hem persoonlijk een aanwinst zenne; en een goeie hé;)

Hij wou zelf bij jullie komen, dus? Laten jullie iedereen binnen? Iemand die zo'n makkelijke prooi is voor de vijand laat je toch niet binnen? Ik vind het topstam-onwaardig...
 

DeletedUser

Guest
Keve had in het begin van onze aanvallen 1,65M punten. Daar zijn nu 1,6 miljoen punten van kwijt. Hij heeft totaal 12 M ODD erbij gekregen. In oorlog tegen ons hebben jullie afgelopen 2 weken 11M ODD erbij en wij hebben 10M ODA erbij. Deze zijn beiden vrijwel geheel rondom Keve verkregen. Alle kerkdorpen waren bekend, de helft daarvan is in het eerste weekend overgenomen (helaas pas nadat de clears aankwamen). De kerken zijn niet opnieuw gebouwd, er zijn geen dorpen gestacked, van mij zijn er geen edels gesniped of geblocked. Sorry dat ik het zeg, maar naar mijn idee werd er ook door keve zelf geen enkele moeite gedaan om te verdedigen of dorpen te behouden. Ook een PA ontbrak en de dorpen waren benoemd naar de functie (sentinell was aanvalsdorp).

Ik waardeer het wel dat hij bij jullie in de stam kon, het gaat natuurlijk om het plezier waar Keve vast ook een bijdrage aan kon leveren. Maar om nou te zeggen dat zijn prestaties indrukwekkend zijn? Hetzelfde geldt natuurlijk voor ons, die 1,6M punten hoeven we niet trots op te zijn.

Btw, wij hebben dezelfde situatie ook gehad met een aantal van onze spelers. Ze hadden clusters in Sinner gebied, waarover de afspraak was dat ze geen OS hoefden te verwachten. Dit is ook zo gegaan, met hetzelfde resultaat als nu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Keve had in het begin van onze aanvallen 1,65M punten. Daar zijn nu 1,6 miljoen punten van kwijt. Hij heeft totaal 12 M ODD erbij gekregen. In oorlog tegen ons hebben jullie afgelopen 2 weken 11M ODD erbij en wij hebben 10M ODA erbij. Deze zijn beiden vrijwel geheel rondom Keve verkregen. Alle kerkdorpen waren bekend, de helft daarvan is in het eerste weekend overgenomen (helaas pas nadat de clears aankwamen). De kerken zijn niet opnieuw gebouwd, er zijn geen dorpen gestacked, van mij zijn er geen edels gesniped of geblocked. Sorry dat ik het zeg, maar naar mijn idee werd er ook door keve zelf geen enkele moeite gedaan om te verdedigen of dorpen te behouden. Ook een PA ontbrak en de dorpen waren benoemd naar de functie (sentinell was aanvalsdorp).

Ik waardeer het wel dat hij bij jullie in de stam kon, het gaat natuurlijk om het plezier waar Keve vast ook een bijdrage aan kon leveren. Maar om nou te zeggen dat zijn prestaties indrukwekkend zijn? Hetzelfde geldt natuurlijk voor ons, die 1,6M punten hoeven we niet trots op te zijn.

Btw, wij hebben dezelfde situatie ook gehad met een aantal van onze spelers. Ze hadden clusters in Sinner gebied, waarover de afspraak was dat ze geen OS hoefden te verwachten. Dit is ook zo gegaan, met hetzelfde resultaat als nu.

Yep idd;)

Je kan het niet beter zeggen collega;)

-->maar wij deden wel geen leedvermaak op zo iets;)

Punt andere lijn (en dat is niet op jou bedoelt, maar wel op het lid van jullie dat er dus wel vermaak in had en het dus hier poste;)).


Greetz Gambler1 -->die er verder geen woorden meer aan gaat geven(deze post van me zecht genoeg denk ik waarom ik hem bleef antwoorden;)).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan