Awards 2010 - W12

DeletedUser49173

Guest

dat cluster is de moeite niet om te verdedigen, weet je ook wel.
1400 clears op 250dorpen is wel redelijk wat os nodig.
+ de lange looptijden die er zijn.
heb tenj wel al op voorhand gevraagd waar ik def moet stallen.
maar als hij het niet de moeite vind om te verdedigen kan ik er weinig tot niks aan doen.
dan help ik hem liever naar de toekomst toe en zijn hoofdcluster in c89.
 

DeletedUser

Guest
De awards zijn er joepie :D:D Zelfde als w17 allemaal vraag ik aan iemand met kennis?.
 

DeletedUser50329

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-liessens
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

De rest zou ik niet weten:p
 

DeletedUser50736

Guest
Leuk om dit toch eens te lezen. Vooral van de namen waar ik nog nooit van heb gehoord die mij de stumperd van W12 vinden xD

Vind beetje jammer dat ze mijn stumperd vinden, want ik snap de reden niet helemaal. Bjornkiller heeft een tijdje op mijn account gezeten en heeft zowat alles verneukt. Ofja niet alles, als het over stammen gaat wel. Wel jammer dat jullie mij daarvoor aanspreken.. Maarja, zijn zoveel noobs die iedereen meteen geloven in wat ze zeggen, zonder de andere kant er van te horen ;)

En de goede tijden die ik heb gehad worden ineens in het niets gegooid, terwijl ik toch zeker mag zijn dat ik de skillz had om een goed hoog account te leiden. De laatste tijd is alles een beetje verwaarloosd, doordat een paar mensen uit Done! valse beloftes hadden gemaakt. Ik zou snel worden aangevallen en helemaal weggevaagd worden. Daar heb ik om precies te zijn 3 maanden op zitten wachten, totdat ik wist dat het een stel lafaards waren die het niet in hun eentje aandurfde. Ik zocht uiteindelijk geen premium meer te kopen omdat ik het te duur vond en had geen zin meer om mijn tijd erin te steken, gewoon weg omdat er niks gebeurde door lafaards die zeggen dat ze met massa's komen. Jammer dat ze nu alle eer proberen op te strijken terwijl het gewoon een niet-bespeeld account was.

Ik had het account al opgegeven en dan komen ze met een massa-aanval? xD Kom aan, iedereen wist van mijn vertrek, kom dus niet aan met smoesjes dat jullie dat niet weten. Helaas verteld done! er nooit bij, dat ze een beetje hard werden gedold in de tijd dat de accounts Mitchelkuh en Bjornkiller allebei nog op volle toeren draaiden.
 

DeletedUser

Guest
haha dikke pussy ben je!

ga fietsen stelen ofzo

als jij zo goed een hoogaccount kon leiden en genoeg skillz had dan had jij je premium echt niet opgegeven en was jij gewoon verder blijven spelen!
en waarom zijn het valse beloftes? je zou worden aangevallen, dat wist je.
Maar denk je nou echt dat wij gaan vermelden welke dag we jou gaan aanvallen?
Dat doen ze bij S.A misschien.
Maar als wij jou in die 3 maanden niet aanvielen, waarom viel je ons niet aan dan?
als jij er zo lang op zat te wachten had je er zelf ook mee kunnen beginnen.
Dan had je gerust een paar duizend clears op je dak kunnen krijgen hoor! daar ben ik van overtuigd.

En wat betreft het niet aandurven van een massa versturen op jou: waarom hebben we met 3 spelers Gerbi6 wel klein kunnen krijgen dan?
Die staat nu inmiddels op de 19e plaats ODD.
Dus wij durven echt wel wat hoor :)

je had gewoon geen toekomst in S.A dat wist jezelf ook wel.
S.A loopt langzaam leeg.
Dat was vast de reden dat je stopte.
en niet dat je geen zin meer had om te wachten op onze massa.

Je mag hier best de blaaskaak gaan rondhangen, maar ik denk dat er niet zoveel mensen zijn die je geloven ;)
 

DeletedUser

Guest
Leuk om dit toch eens te lezen. Vooral van de namen waar ik nog nooit van heb gehoord die mij de stumperd van W12 vinden xD

Vind beetje jammer dat ze mijn stumperd vinden, want ik snap de reden niet helemaal. Bjornkiller heeft een tijdje op mijn account gezeten en heeft zowat alles verneukt. Ofja niet alles, als het over stammen gaat wel. Wel jammer dat jullie mij daarvoor aanspreken.. Maarja, zijn zoveel noobs die iedereen meteen geloven in wat ze zeggen, zonder de andere kant er van te horen ;)

En de goede tijden die ik heb gehad worden ineens in het niets gegooid, terwijl ik toch zeker mag zijn dat ik de skillz had om een goed hoog account te leiden. De laatste tijd is alles een beetje verwaarloosd, doordat een paar mensen uit Done! valse beloftes hadden gemaakt. Ik zou snel worden aangevallen en helemaal weggevaagd worden. Daar heb ik om precies te zijn 3 maanden op zitten wachten, totdat ik wist dat het een stel lafaards waren die het niet in hun eentje aandurfde. Ik zocht uiteindelijk geen premium meer te kopen omdat ik het te duur vond en had geen zin meer om mijn tijd erin te steken, gewoon weg omdat er niks gebeurde door lafaards die zeggen dat ze met massa's komen. Jammer dat ze nu alle eer proberen op te strijken terwijl het gewoon een niet-bespeeld account was.

Ik had het account al opgegeven en dan komen ze met een massa-aanval? xD Kom aan, iedereen wist van mijn vertrek, kom dus niet aan met smoesjes dat jullie dat niet weten. Helaas verteld done! er nooit bij, dat ze een beetje hard werden gedold in de tijd dat de accounts Mitchelkuh en Bjornkiller allebei nog op volle toeren draaiden.

haha dikke pussy ben je!

ga fietsen stelen ofzo

als jij zo goed een hoogaccount kon leiden en genoeg skillz had dan had jij je premium echt niet opgegeven en was jij gewoon verder blijven spelen!
en waarom zijn het valse beloftes? je zou worden aangevallen, dat wist je.
Maar denk je nou echt dat wij gaan vermelden welke dag we jou gaan aanvallen?
Dat doen ze bij S.A misschien.
Maar als wij jou in die 3 maanden niet aanvielen, waarom viel je ons niet aan dan?
als jij er zo lang op zat te wachten had je er zelf ook mee kunnen beginnen.
Dan had je gerust een paar duizend clears op je dak kunnen krijgen hoor! daar ben ik van overtuigd.

En wat betreft het niet aandurven van een massa versturen op jou: waarom hebben we met 3 spelers Gerbi6 wel klein kunnen krijgen dan?
Die staat nu inmiddels op de 19e plaats ODD.
Dus wij durven echt wel wat hoor :)

je had gewoon geen toekomst in S.A dat wist jezelf ook wel.
S.A loopt langzaam leeg.
Dat was vast de reden dat je stopte.
en niet dat je geen zin meer had om te wachten op onze massa.

Je mag hier best de blaaskaak gaan rondhangen, maar ik denk dat er niet zoveel mensen zijn die je geloven ;)

zat er serieus een speler op het account toen het in onze ally zat:eek: 1 keer is de vv beeïndigd, heb gelijk een pm gestuurd en kreeg de vv ook meteen weer terug, oftewel, er zat niemand op het account. Bovendien, als je echt zo skillvol was, waarom gaf je het ww dan niet af, zodat het account fatsoenlijk bemand kon worden, desnoods door iemand uit DSS. Dat het account nu zo goed als kapot is heb je dan ook aan jezelf te danken, ga dan ook niet anderen de schuld geven. Je kunt van alles over Done! zeggen, maar ze spelen wel eerlijk spel.
Volgens mij zie je niemand hier pronken met overwinningen op jou, de done! leden die ik erover sprak zagen het als een inactief account. Kom nou nu dus ook niet de blaaskaak uithangen en had desnoods het WW afgegeven zodat er een speler opgezet kon worden.

Om nog even te reageren op onze vriend Soldier, Volgens mij is Gerbi nog niet gebroken, anders had hij wel niet zo'n hoog OD, zoals je zelf al zei. Gerbi heeft ook een enorm front, dat onmogelijk overal gedefft kan worden.
S.A. loopt echter niet leeg zoals je beweert, de leden die uit de stam zijn lagen simpelweg te ver om effectief te kunnen helpen en zijn voor zichzelf begonnen, het contact is echter gewoon warm, om niet te spreken van 'heet'.
Toen de aanvallen op het account van Mitchelkuh begonnen stond het account al onder vv. We kregen een account dat in puin lag, er waren geen muren, niets uitgebouwd, honderden mixed dorpen, geen groepen of ook maar enige orde. Wij hebben er dan ook mee gedaan om de dorpen te redden door deels te laten internen door DSS leden.
 

DeletedUser

Guest
Leuk om dit toch eens te lezen. Vooral van de namen waar ik nog nooit van heb gehoord die mij de stumperd van W12 vinden xD

Vind beetje jammer dat ze mijn stumperd vinden, want ik snap de reden niet helemaal. Bjornkiller heeft een tijdje op mijn account gezeten en heeft zowat alles verneukt. Ofja niet alles, als het over stammen gaat wel. Wel jammer dat jullie mij daarvoor aanspreken.. Maarja, zijn zoveel noobs die iedereen meteen geloven in wat ze zeggen, zonder de andere kant er van te horen ;)

En de goede tijden die ik heb gehad worden ineens in het niets gegooid, terwijl ik toch zeker mag zijn dat ik de skillz had om een goed hoog account te leiden. De laatste tijd is alles een beetje verwaarloosd, doordat een paar mensen uit Done! valse beloftes hadden gemaakt. Ik zou snel worden aangevallen en helemaal weggevaagd worden. Daar heb ik om precies te zijn 3 maanden op zitten wachten, totdat ik wist dat het een stel lafaards waren die het niet in hun eentje aandurfde. Ik zocht uiteindelijk geen premium meer te kopen omdat ik het te duur vond en had geen zin meer om mijn tijd erin te steken, gewoon weg omdat er niks gebeurde door lafaards die zeggen dat ze met massa's komen. Jammer dat ze nu alle eer proberen op te strijken terwijl het gewoon een niet-bespeeld account was.

Ik had het account al opgegeven en dan komen ze met een massa-aanval? xD Kom aan, iedereen wist van mijn vertrek, kom dus niet aan met smoesjes dat jullie dat niet weten. Helaas verteld done! er nooit bij, dat ze een beetje hard werden gedold in de tijd dat de accounts Mitchelkuh en Bjornkiller allebei nog op volle toeren draaiden.

Fijn dat je alles wijt aan externe attributen.
Verschijnsel komt vaak voor bij kinderen he. Pubers kunnen er ook last van hebben, je tussen de 15 of 18 schat ik zo?
Alles wijten aan externe attributen leidt tot faalangst, in jouw geval negatieve faalangst.

Bang om te falen en wanneer je faalt alles wijten aan factoren waar jij geen invloed op hebt:
- Bjornkiller verneukt alles.
- Noobs geloven alles wat er gezegd wordt, zonder jouw verhaal aan te horen.
- Goede tijden worden teniet gedaan.
- Mensen uit done! hadden valse beloften gedaan.
- Premium werd te duur en ik had geen zin meer om er tijd in te steken.

Hmm toch denk ik dat die laatste (intern attribuut) toch wel alles opsomt.
Wanneer je op tw in je acc geen tijd meer steekt gebeurd het nu eenmaal dat mensen die dit wel doen jouw acc overnemen.
En dat deze mensen hier blijk van geven op het AF is hun goed recht.
Dus kom achteraf niet miepen, dan had je gewoon je acc op delete moeten doen.
 

DeletedUser

Guest
Om nog even te reageren op onze vriend Soldier, Volgens mij is Gerbi nog niet gebroken, anders had hij wel niet zo'n hoog OD, zoals je zelf al zei. Gerbi heeft ook een enorm front, dat onmogelijk overal gedefft kan worden.
S.A. loopt echter niet leeg zoals je beweert, de leden die uit de stam zijn lagen simpelweg te ver om effectief te kunnen helpen en zijn voor zichzelf begonnen, het contact is echter gewoon warm, om niet te spreken van 'heet'.
Toen de aanvallen op het account van Mitchelkuh begonnen stond het account al onder vv. We kregen een account dat in puin lag, er waren geen muren, niets uitgebouwd, honderden mixed dorpen, geen groepen of ook maar enige orde. Wij hebben er dan ook mee gedaan om de dorpen te redden door deels te laten internen door DSS leden.

Tja wanneer noem je een speler gebroken steef.
Gerbi mag dan wel nog wat def hebben staan maar hij biedt totaal geen weerstand.
Ik vraag me zelfs af of hij zelf nog wel aanwezig is op het account of dat jij ook op dit account zit.
Ik vind het in ieder geval een verloren zaak.
Hij wordt momenteel niet voor niets al geinternt door Jappui. Dat zegt genoeg volgens mij.

Wat betreft Mitchelkuh geloof ik jou volkomen steef.
Dat verhaal wat hij ophangt klopt van geen kant.
 

DeletedUser

Guest
Speler van het jaar: peerke01

Ik weet hoe zijn account werkt, staat ongetwijfeld zeer mooi op orde. Toppunt van efficientie, zoals ook uit de groeicurve blijkt. Verder weet ik dat het een echte teamspeler is, om die eigenschap te combineren met een rang 1 is echt sterk.
 

DeletedUser50736

Guest
haha dikke pussy ben je!

ga fietsen stelen ofzo

als jij zo goed een hoogaccount kon leiden en genoeg skillz had dan had jij je premium echt niet opgegeven en was jij gewoon verder blijven spelen!
en waarom zijn het valse beloftes? je zou worden aangevallen, dat wist je.
Maar denk je nou echt dat wij gaan vermelden welke dag we jou gaan aanvallen?
Dat doen ze bij S.A misschien.
Maar als wij jou in die 3 maanden niet aanvielen, waarom viel je ons niet aan dan?
als jij er zo lang op zat te wachten had je er zelf ook mee kunnen beginnen.
Dan had je gerust een paar duizend clears op je dak kunnen krijgen hoor! daar ben ik van overtuigd.

En wat betreft het niet aandurven van een massa versturen op jou: waarom hebben we met 3 spelers Gerbi6 wel klein kunnen krijgen dan?
Die staat nu inmiddels op de 19e plaats ODD.
Dus wij durven echt wel wat hoor :)

je had gewoon geen toekomst in S.A dat wist jezelf ook wel.
S.A loopt langzaam leeg.
Dat was vast de reden dat je stopte.
en niet dat je geen zin meer had om te wachten op onze massa.

Je mag hier best de blaaskaak gaan rondhangen, maar ik denk dat er niet zoveel mensen zijn die je geloven ;)


Euhm ik weet niet wie je bent maar ok, Volgens mij had ik het ook niet over jou..
Jij weet wss ook niet wat de pm's waren?? 1 ding: De valse beloftes waren er.. En dat van bjornkiller ging over wat er toen met het account in war! was gebeurt..

Waarom ik jullie niet aanviel?
Ik wou alles ombouwen omdat een erg grote stam mij snel zou gaan aanvallen.. Had amper nog aanval. Ik heb btw ook wel aangevallen hoor van tevoren waar weinig reactie op kwam.

Volgens mij weet jij niet eens wat er gaande was? xD

Ik ben inderdaad tussen de 15 en 18.. Niet heel veel verstand dus.

Nog een reden dat ik gestopt ben.. Alle vrienden waarmee ik van te voren speelde zijn al vertrokken dus had er ook geen zin meer in!

Mijn WW? Ik heb nooit iemand naar mijn ww zien vragen??

Oja, ik heb een top 40 account vanaf het begin geleid in mijn eentje. Ik heb nog steeds een aanbieding open staan van een top 20 speler en veel weten ook niet wat ik daarvoor allemaal heb gedaan, want was eigenlijk een achtergrond figuur.

skillz.. ik sta na 1 jaar inactief ongeveer.. Nog keurig op de 35ste plaats met aanvallen..
skill: top 10 aanval meestal gestaan
Groot account opgeleid in mijn eentje
Paar grote accounts begeleid tijdens grote aanvallen en in mijn eentje opgelost.

@steef
Dat was de 3 maanden voor jij de VV had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je weet niet wie ik ben?

Vreemd, lig toch niet zo heel ver van je vandaan.

Jij hebt je account naar eigen zeggen helemaal omgebouwd.
Waarom zegt steef dan dat je account 1 grote puinhoop was toen hij de vv kreeg?

Of ik niet wist wat er gaande was?
Jawel hoor dat wist ik wel.

Wat kom je hier eigenlijk doen? goed praten wat je allemaal fout hebt gedaan?
 

DeletedUser50397

Guest
hier wil ik ook even op inhaken, Mitchelkuh je zegt dat je weinig aanvalsdorpen had.
Nou bij mij weet was 2/3 aanval. Ik heb toen nog als een gek jou front lopen stacken, wat uiteindelijk het maar eventjes volhield.

Toen done! de aanval op jou opende was er niks maar dan ook niks te redden aan jou account, muren lvl 0 etc. Het was gewoon om te huilen.

over het ww. Met jou contact krijgen was niet mogelijk, geen msn, je kwam haast nooit op het account en als je kwam dan gaf je de volgende dag weer terug zonder dat je onze pm beantwoorde. Nee ik vind het jammer dat je je nu zo gedraagt. Je had beter weg kunnen blijven dat was eervoller geweest.
 

DeletedUser49173

Guest
hier wil ik ook even op inhaken, Mitchelkuh je zegt dat je weinig aanvalsdorpen had.
Nou bij mij weet was 2/3 aanval. Ik heb toen nog als een gek jou front lopen stacken, wat uiteindelijk het maar eventjes volhield.

Toen done! de aanval op jou opende was er niks maar dan ook niks te redden aan jou account, muren lvl 0 etc. Het was gewoon om te huilen.

over het ww. Met jou contact krijgen was niet mogelijk, geen msn, je kwam haast nooit op het account en als je kwam dan gaf je de volgende dag weer terug zonder dat je onze pm beantwoorde. Nee ik vind het jammer dat je je nu zo gedraagt. Je had beter weg kunnen blijven dat was eervoller geweest.


Mitchelkuh = noob :D
 
Bovenaan