Awards 2010 - W12

DeletedUser

Guest
Kwantiteit boven kwaliteit?
Lijkt me geen goed plan. Ik zie liever een gefundeerde toelichting bij elk lijstje zodat er fatsoenlijk over gediscussieerd kan worden, in plaats van posts van spelers die alleen als doel hebben hun eigen stam en hun stamgenoten zo hoog mogelijk in een poll te krijgen.

niet per sé kwantiteit over kwaliteit hoor, want iedereen mag maar 1 post maken, en ik check IP adressen of er geen 2 accounts van dezelfde persoon tussen zitten..
maar goed, als jullie het niet willen, dan kan ik jullie niet dwingen ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet gewoon beide?
Dan maak jij de lijst naar jouw idee, dus gewoon bij elke vraag de top3 met de meeste stemmen.
En dan maakt iemand anders een lijst naar Magnar zijn idee... misschien wilt hij deze zelf wel maken?
 

DeletedUser

Guest
Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Magmar, het bereiken om een stam door flinke downs te halen en er nu zeer sterk voor te laten staan.

Ik dacht dat jij al wél ouder dan 12 was, met je Pokémon :rolleyes:
En ja, die was door de stumperaward :D
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Jlh
2- Magnar al lang in de top 5 en leider zijn erg goede combinatie
3- Yournightmare

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- TNE al heel lang de nr 1 positie
2- Mercy
3- Foxhound

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Yourinightmare meerdere vv's draaiende houden die onder aanval liggen en zelf blijven groeien en aanvallen
2- Helmumm, na vele massa nog steeds top tien en weinig verloren.
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Rysperator altijd de clears aan het lopen
2- Tonhe geen clear die stil staat
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Charon, altijd bereid alles voor de stam te doen.
2- Tonhe duidelijke ,maar rechtvaardige leider.
3- Magnar

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Foretold heb er qua skills weinig van gezien alleen veel bombarie op forum
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val van War!
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Magnar
2- Helmumm
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- TNE staat al tijden op nr 1 en qua samenwerking en teamspirit een zeer goed combinatie om deze plek te behouden.
2- Mercy goed georganioseerde en hechte stam
3- Foxhound
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ Magnar...
Beide kan ook.
En wat betreft jouw voorstel, het ligt er dan ook weer aan wie die lijst maakt.
Ik heb tot nu toe nog iemand op het AF w12 gezien die zo'n lijst neutraal kan invullen ;)

ook niet iedereen kán zo'n lijstje neutraal invullen aangezien niet iedereen hetzelfde inzicht in de wereld heeft. Zit je in TNE dan heb je een ander beeld van de wereld dan wanneer je bijvoorbeel in done zit.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat bedoel ik ook.
"Nog iemand" moet "nog niemand" zijn.
 

DeletedUser47786

Guest
jullie zouden mij als veel belovende speler in moeten vullen :rolleyes:
 

DeletedUser47786

Guest
dan zal ik iets minder snel groeien voor je zodat je nog 1 keer het gevoel kan hebben dat je boven mij staat? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Is dat iets om trots op te zijn of eerder een teken dat je niet rap genoeg edelt? :eek: ;)

mwah heb de laatste tijd wat rustig aan moeten doen omdat ik druk was met aardappels sorteren.

Maar dat is nu wel over dus ik ga er weer vol tegen aan :D
 
Reactiescore
974
Is dat iets om trots op te zijn of eerder een teken dat je niet rap genoeg edelt? :eek: ;)

Of de speelwijze? Ken genoeg spelers die er voor kiezen om veel edels te hebben zodat ze in 1 keer een speler goed kunnen breken als het nodig is.
 

DeletedUser

Guest
Heb je zijn buurt gezien? Enkel S.A (en Done! en sec dan)
Alsof je die nog moet breken? :eek::p
 

DeletedUser

Guest
Als ik je wit zou maken, zou het toch racistisch zijn, niet? :eek:
 
Bovenaan