Award Heldendood, Ranking en discussietoppic.

DeletedUser

Guest
tribalwars.png


17rdhs.png




Wat Houd dit in?
Sommige spelers liggen nu eenmaal niet aan het front.
Desondaks wordt hun defence ook constant uitgeleend aan spelers die tegen het front liggen.
Helaas krijgen die kern spelers daar geen ODD voor bij, Er bestaat geen ranking van, er is igg niets.
Daarom ga ik vanaf nu een ranglijst bijhouden van de award "Heldendood"


Hoe kom ik in de Hall Off Fame?
Het is wel de bedoelling dat jullie alles zelf via een printscreentje gaan posten hier.
Printscreentje moet er zo uitzien: Naamloos.jpg
(klik op de afbeelding om die groter te maken)
(opmerking, Zorg dat jou rang en puntentotaal ook zichtbaar zijn. dan kan ik eventueel gaan conteroleren
Dit doe je door met je muis boven je award te gaan hangen en eens de "tekst" zichtbaar is op de knop
"prtsc sysrq" te klikken, Die staat normaal naast "F12", Verder kun je je afbeelding bijknippen met paint)

Posten kan je doen zoveel je wil (Bij een nieuwe post update ik jou "heldendood" score en verhoog ik je rang indien nodig)
Op deze manier wil ik de spelers die hun defence constant gebruiken, Maar geen ODD toegeschreven krijgen tog op een manier in de bloemmetjes zetten.
Zelf vindt ik dit een mooi initiatief dus gelieve dit toppic spamvrij te houden, en laat er maar een gezonde battle, discussie over ontstaan!​




rangspelerHeldendood punten
#01Violation4.111.250
#02Punkerke2.232.316



Gelieve dit een sticky te geven.
Gezocht, Iemand die de spelling ff wil conteroleren :)
Soortgelijk toppic komt er morgen ook over de "muurbreker" award
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
aaah, schattig, hij kan er niet tegen dat hij geen mooie odd ranking kan krijgen xD
 

DeletedUser

Guest
aaah, schattig, hij kan er niet tegen dat hij geen mooie odd ranking kan krijgen xD

jongen jongen,

Ik ben al lang blij dat ik met mijn OS men stamgenoten kan helpen.
Ik daag je uit hier een screenie te posten, Dan zien we eens wie er het meest aan zen stam denkt dan aan "zijn eigen ODD rang"
Ik heb geen idé hoeveel het gemiddeld licht, voor hetzelfde geld sta ik hier straks voor schut als je een pakken grooter resultaat hebt maar ik weet dat ook mijn defensie nooit stil staat ;)
 

DeletedUser

Guest
Laat die printjes maar komen!

Ik zou zeggen deel dit toppic,
Zet het op jullie stam forum, Hoe meer spelers deelnemen hoe meer we een duidelijk beeld krijgen van wie nu het meeste OS stuurt ;)
Wie de echte held is van W17!
 

DeletedUser38246

Guest
laat zien dan, is 2 min werk. Plakken in paint, bijsnijden, uploaden via tinypic.com en je bent al bijna klaar :p
 

DeletedUser

Guest
Haha je wilt van je eerste plek genieten, ik zal als ik er zin in heb hem hier neer zetten!
 

DeletedUser

Guest
zelfs ik als frontspeler heb dat al xD

Tientus was vroeger front hé, tegen oeps.
Tegenwoordig is het hier stil ... staat er wel def preventief bij stamleden maar wordt er niet echt op gebashed.
Tja, weinig aan te doen ^^
 

DeletedUser38246

Guest
nee, want er zijn er vast veel meer dan mij. Had verwacht dat ik veel minder had maar dat valt nog mee.
 
Bovenaan