Avondbrakers [18:00 - 23:59]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
We hadden deze nog niet:rolleyes:

En houdt je aan de regels anders wordt papa boos:mad::mad:
één of andere vage regel welke tussen de forumregels stond:
Plaats alstublieft enkel berichten die betrekking hebben op het onderwerp. Als je geen bericht kunt formuleren die een toevoeging is aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Hoe kan je hier nou geen toevoeging hebben aan het onderwerp zeiklap:p
 

DeletedUser3368

Guest
Hebben we hier niet gewoon het grote praattopic voor? :p
Beetje onzin eigenlijk...
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
:D, goeienavond allemaal :)
 

DeletedUser

Guest
Hebben we hier niet gewoon het grote praattopic voor? :p
Beetje onzin eigenlijk...

Dat jij het onzin vindt, dat zal mij eerlijk gezegd een zorg zijn:eek:

Waarom hebben we wel een nachtbraker-topic dan?
(Ja ik ben weer op jacht.. als je logisch redeneert snap je waar ik op jaag:cool:)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Stoned Family :D
 

DeletedUser3368

Guest
Dat jij het onzin vindt, dat zal mij eerlijk gezegd een zorg zijn:eek:

Waarom hebben we wel een nachtbraker-topic dan?
(Ja ik ben weer op jacht.. als je logisch redeneert snap je waar ik op jaag:cool:)

Vraag mij niet waarom we een nachtbraker-topic hebben, heb dat zelf nooit aangemoedigd.
Waar ben je naar op jacht als ik vragen mag?
 

DeletedUser3368

Guest
Ik zou je bijna een wereldverbeteraar willen noemen met dat gezeur van je, maar dat doe ik maar niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou je bijna een wereldverbeteraar willen noemen met dat gezeur van je, maar dat doe ik maar niet.

De afgelopen weken ben je inactief geweest, nu ben je weer een beetje actief op het algemeen forum en ga je meteen lopen zagen. Als je niet volledig op de hoogte bent over zaken heb je ook geen recht van spreken of om een mening te geven.

Iemand die géén onderzoek heeft gedaan na verandering van valuta en de effecten ervan maar die dat leuke idee heeft en het persee wil doorzetten en zijn mening er klaar over heeft.

Zo heb jij hebt je mening ook meteen weer klaar, weet je wel eens wie de vorige forum-mod was? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan