Avatar

Reactiescore
1.383
Dag allen. Nu ik weer terug unbanned ben en mn avatar is verwijderd ben ik benieuwd of de regels omtrent avatars gewijzigd zijn? Met andere woorden ik zit in keuzestress en weet nu niet of ik wel/niet een avatar van een ex tw speler met een censuurbalkje voor zijn haar ogen mag doen?
 
Reactiescore
534
Onthoud wel dat een foto/video waar mensen op te identificeren zijn strikt genomen onder het kopje persoonsgegevens valt. Andermans persoonsgegevens delen is dan weer tegen de Tribal Wars forum regels.

Als je twijfelt of een avatar toelaatbaar is kun je dat altijd van te voren eventjes navragen bij een van de forum moderators.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.383
En hoe zit dat met beelden die vrij verspreid zijn op het internet en zijn opgenomen in de openbare ruimte? Hoe zit dat met 'bekendheden' zoals bijvoorbeeld voetballers dan?
 
Reactiescore
534
En hoe zit dat met beelden die vrij verspreid zijn op het internet en zijn opgenomen in de openbare ruimte? Hoe zit dat met 'bekendheden' zoals bijvoorbeeld voetballers dan?

Het is helaas niet zo zwart-wit te benoemen. Avatars van voetballers of andere bekende personen zijn gewoon toegestaan. Als je eens twijfelt kun je altijd een privé bericht sturen zodat we je avatar kunnen beoordelen. ;)
 
Bovenaan