Avatar + Profielplaatje combinatie .Royalist.

Reactiescore
656
1. De tekst: Iets met .Royalist. erin, niet echt iets specifieks
2. Kleurencombinatie(s): Vrij, ik wil vooral de creativiteit van de designers zien.
3. Thema: Royalist staat voor iemand die de 'kroon' volgt, maar niet de koning / koningin zelf, dus een plaatje waar iets te zien is van iemand die voor de vlag / kroon vecht. Alles met dit thema is helemaal fantastisch.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Vrij
5. Deadline: Geen
6. Prijs/gift: 200 PP per profielplaatje, 100 PP per avatar ( 250 voor combinatie, als het hetzelfde plaatje en tekst etc. is )
 
Reactiescore
656
Royalist.png
Dit is iets wat ik in het verleden had bijvoorbeeld. Deze stijl heel cool, maar zoals ik al zei, vrijheid is perfect <3
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
2TS4pol.png

gnjhYlh.png


0o35C6v.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
656
Oehhh!!! Ik zou die van @Zuur, @RebounceTagg en @Unidentified Black Male. graag willen kopen.
Als het kan Valentijn en Rebounce, zou het zonder de tekst onder Royalist kunnen?
Zuur, zou ik het zonder een wereld mogen?
Ik zie graag nog meer plaatjes tegemoet en ook avatars.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
QxhxJvs.png

R7atp6g.png


Bovenste versie is net wat anders, was bezig met een tutorial en probeerde dat even uit op jou pic. Vond het achteraf wel nice. PP mag naar Unidentified Black Male.
 
Reactiescore
656
Ik zie graag nog meer inzendingen tegemoet!
Zowel profielplaatjes als avatars.
Dank u!
 
Reactiescore
656
Wel al zieke plaatjes man :p
Klopt, maar meer plaatjes is nooit verkeerd denk ik zo. En al helemaal een nieuwe Avatar zou ideaal zijn
 
Reactiescore
656
Tip: niet zo veel van ava wisselen dan ik. Muren hebben hier ogen en kunnen ook oordelen blijkbaar :D
Haha sinds ik op dit forum zit pas 1 plaatje gehad, en erger me eraan dat de naam niet goed staat etc., dus wil graag x wat nieuws.
 
Bovenaan