Avatar Contest 13de verjaardag Tribal Wars!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een bijkomstige note:
Om in te dienen verwachten we het volgende:

1) Je inzending in het gebruikelijke formaat (png, jpg, ... waar je je comfortabel bij voelt om je kunstwerk op dit forum te posten) als bijlage bijgevoegd op dit forum
Het is toegelaten gebruik te maken van mediaupload sites, maar houd er rekening mee dat sommigen images verwijderen en dat je inzending zal blijven gelden als zijnde een blanco inzending
2) De PSD file van je image, bijgevoegd als bijlage in een ZIP bestand op dit forum. (PSD zelf wordt niet ondersteund, tenzij je hem even ZIP-ed)
3) Je spelersnaam en wereld

Jongens, mijn 'geweldige' zoek kunsten (afbeelding zoeken op Google, dus), laten deze afbeeldingen op andere sites. Ze zijn beiden al eerder gepost door designers die deze ZELF gemaakt hebben.
Het is niet de bedoeling anderman zijn werk hier te plaatsen. Je inzending dient door JOU gecreëerd te zijn. Het is verre van eerlijk om prijzen te pakken met anderman zijn werk.
Fijn dat jullie er moeite insteken deze te zoeken, maar dat is niet de bedoeling..

Mocht het echt daadwerkelijk jullie werk zijn, gemaakt zo'n 2 jaar geleden, wat ik zeker betwijfel, zou ik hier graag bewijs van zien. (PSD bestand etc.)

Gebruik van iemand anders zijn werk -> diskwalificatie. ;)

mijn plaatje wat ik hierboven neergezet heb, heb ik inderdaad niet zelf gemaakt echter is het wel mijn profielplaatje al jarenlang, een medespeler heeft die in samenspraak met mij ooit voor mij gemaakt. ik gebruik dit plaatje regelmatig als profielplaatje maar dan met de tekst king ringo erin verweven en ik heb de originele zonder naam dus nu hier gepost. niet van internet geplukt maar uit mijn eigen afbeeldingsalbum gehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.