Aux d verlaagt zich weer tot triest spel

Reactiescore
382
Wat een hypocrisie van Bellum. Dat Vinage de eindstreep niet gaat halen op 59 komt door het feit dat ze zelf vele dingen hebben gedaan/doen waarvan ze Aux-D betichten. De ironie.
Daarnaast heeft hier geen enkel lid van Bellum ook maar enig reactie gegeven op wat Aux D allemaal doet. Dus je reactie slaat 100x nergens op.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat een hypocrisie van Bellum. Dat Vinage de eindstreep niet gaat halen op 59 komt door het feit dat ze zelf vele dingen hebben gedaan/doen waarvan ze Aux-D betichten. De ironie.

Op w59 gestopt (in de nieuwe stam van de Vinage leavers) en later begonnen hier in de stam die onder leiding staat van Perfection.

Tot nu toe laat Bas enkel zien dat het een hele fijne gozer is.. je vergelijkt hier appels met peren Martijn.. jij bent zoonbeetje ELKE wereld twijfelachtig in je doen en laten en toch gaat iederewn elke x weer met je in zee.

Volgendsmij ben jij wel de laatste die zich hier zo mag uitspreken. Lekker terug naar w59 nu aub.. dan kan je die ex rose spelers je eigen accie even laten redden van inactiviteit zoals ik gelezen heb.
 

DeletedUser58290

Guest
Op w59 gestopt (in de nieuwe stam van de Vinage leavers) en later begonnen hier in de stam die onder leiding staat van Perfection.

Tot nu toe laat Bas enkel zien dat het een hele fijne gozer is.. je vergelijkt hier appels met peren Martijn.. jij bent zoonbeetje ELKE wereld twijfelachtig in je doen en laten en toch gaat iederewn elke x weer met je in zee.

Volgendsmij ben jij wel de laatste die zich hier zo mag uitspreken. Lekker terug naar w59 nu aub.. dan kan je die ex rose spelers je eigen accie even laten redden van inactiviteit zoals ik gelezen heb.


Bas is een fijne teamspeler hoor. Had nooit wat op hem aan te merken als het om samenspelen gaat. Nooit te beroerd zich voor een ander in te zetten. Als leider op w59 wel iets minder omtrent gemaakte afspraken e.d. maar afgezien van dat een hele fijne speler om in je stam te hebben.
 

DeletedUser79644

Guest
Weet niet wat er allemaal van waar is maar àls die screens over Fetus legit zijn dan vind ik dit echt zeer triestig. Naar ventje. Hoop dat jij snel van deze wereld gespeeld wordt met je kinderachtig gedrag. Kata's, spionnen, backstabben, etc. Jij bent nu al DE faalhaas van W63.
 

DeletedUser72803

Guest
Wat een hypocrisie van Bellum. Dat Vinage de eindstreep niet gaat halen op 59 komt door het feit dat ze zelf vele dingen hebben gedaan/doen waarvan ze Aux-D betichten. De ironie.

Haha Martijn is het je alweer gelukt om een stam in de eindfase te laten vallen? Het zit je ook nooit mee he:p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Een groot deel van vinage heeft die stam verlaten en een nieuwe stam gevormed, waaronder ook martijn. Deze stam staat 1 en probeert nu naar de wereldwinst te streven.
 

DeletedUser69389

Guest
Nou heel simpel. Omdat je tegenwoordig een account moet aanmaken met dezelfde naam als je spelaccount.
Dus je weet 100% zeker dat die andere account loopt te trollen.

Creëer forum account
Je naam in het forum is dezelfde als je naam in het spel. Kies uit veiligheidsoverwegingen voor het forum een ander wachtwoord dan je voor het spel gebruikt.

Wat betreft de spelers van wereld 59 die hier hun ongegronde mening komen geven nadat ze Perfection lopen te beschuldigen van alles wat los en vast zit terwijl de account nooit ook maar 1 ding verkeerd heeft gedaan zit me persoonlijk wel dwars. Er is geen enkele cata gestuurd, clusterfuck gezet en aan het aantal verslagen tegenstanders en de hoeveelheid interns kan elke noob zien dat deze account altijd zijn stamleden heeft geholpen op aanvallend vlak.

Zeker aangezien Perfection binnen de leiding enkel interne comunicatie op heeft gepakt omdat de rest er niet aan wilde beginnen en elke speler van de andere stammen weet dat Martijn de leider van Vinage was en zeker niet Perfection. Uiteraard is het makkelijk roepen als de voltallige leiding opstapt en Perfection een topic op het interne forum zet om die shit op te lossen om dan te roepen dat hij de schuldige wa, maar bewaar dat voor w59 en val mij er niet mee lasti

Verwacht overigens niet dat ik screenshots ga posten van whatsapp/skype gesprekken waarin dit ook aangegeven wordt. Ik sta voor mijn gevoel mijlenver boven dit soort trieste zaken en wens jullie succes met jullie wereldwinst, en hoop dat jullie niet nog meer stamleden na 6 maanden samenwerken aan de kant gooien omdat het edelen van BB dorpen begint te vervelen en dit de enige manier is die je kan bedenken om het een beetje boeiend te houden. Waar ik dan weer wel volkomen begrip voor zou hebben en mogelijk nog zou respecteren als je dat ook gewoon als motivatie gebruikt zonder dit achterbakse gedonder ten koste van iemand anders zijn imago. Ik probeer ook gewoon rustig een spelletje te spelen.

Ohh en @underground tacticz. Vergeet niet dat ik niet de persoon ben die een hele MAAND op skype met een aantal leden heeft lopen plannen wie er nodig was om nog steeds de wereld te kunnen domineren, en welke leden je aan de kant kon zetten om wat actie te hebben tegen de verveling. Dat was jij ;)
Wat betreft de spelers van wereld 59 die hier hun ongegronde mening komen geven nadat ze Perfection lopen te beschuldigen van alles wat los en vast zit terwijl de account nooit ook maar 1 ding verkeerd heeft gedaan zit me persoonlijk wel dwars. Er is geen enkele cata gestuurd, clusterfuck gezet en aan het aantal verslagen tegenstanders en de hoeveelheid interns kan elke noob zien dat deze account altijd zijn stamleden heeft geholpen op aanvallend vlak.
Dat jullie als Perfection veel goede dingen hebben getoond zal ik zeker niet ontkennen. Echter heb je Rebull/Victor, Flipping Pages en hun vrienden nooit en te nimmer aangesproken op het stelselmatig verbreken van de gehanteerde regels. Ook heb jij samen met de eerder genoemde accounts pogingen ondernomen om samen te gaan werken met een voormalige vijand, genaamd Chill.

Wij zijn opgestapt, omdat jij weigerde akkoord te gaan met het kicken van Mr. Victorious na de zoveelste regelovertreding. We mochten het doen, maar dan zou je zelf ook uit de stam stappen. Niet ik alleen was de leider van Vinage, maar we waren het, op het eind, met zijn vijven.

Overigens is het een misvatting om te denken dat ik de initiator ben van Vix-V ofwel dat ik de enige was. Het was een nagenoeg unaniem idee van een ieder die vertrokken was. Sterker nog. Ik was juist één van degene die tot op het laatst heeft gestreden om de boel bijeen te houden en bij jou en je kompanen een mentaliteitsverandering teweeg te brengen.


Op w59 gestopt (in de nieuwe stam van de Vinage leavers) en later begonnen hier in de stam die onder leiding staat van Perfection.

Tot nu toe laat Bas enkel zien dat het een hele fijne gozer is.. je vergelijkt hier appels met peren Martijn.. jij bent zoonbeetje ELKE wereld twijfelachtig in je doen en laten en toch gaat iederewn elke x weer met je in zee.

Volgendsmij ben jij wel de laatste die zich hier zo mag uitspreken. Lekker terug naar w59 nu aub.. dan kan je die ex rose spelers je eigen accie even laten redden van inactiviteit zoals ik gelezen heb.
Ik zeg niet dat Bas geen fijne gozer is. Niet tw gerelateerd konden we uitstekend met hem communiceren, maar een speler die zich nu als Ruud voordoet om alsnog Vix-V te kunnen joinen.... Tsja met zulke spelers weiger ik te spelen.

Voor de rest klopt het dat ik minder actief ben, maar dat ik niets doe is ook weer een uiterste.

Haha Martijn is het je alweer gelukt om een stam in de eindfase te laten vallen? Het zit je ook nooit mee he:p
FY honey.
 
Bovenaan