Aux d verlaagt zich weer tot triest spel

DeletedUser73162

Guest
Gaat Bellum nu Aux D verdedigen? Volgens mij zijn jullie degene die hier naar het AF gaan om zulke zaken te laten bestraffen!
 
Reactiescore
489
Gaat Bellum nu Aux D verdedigen? Volgens mij zijn jullie degene die hier naar het AF gaan om zulke zaken te laten bestraffen!

Waar verdedigen we Aux D? Onze leider zei enkel dat Vetus of de verkeerde Perfection heeft aangesproken of er iemand in zijn naam zit te kloten. Wat heeft Bellum eraan om Aux D overigens te naaien? Hebben geeneens front :p
 

DeletedUser73162

Guest
Waar verdedigen we Aux D? Onze leider zei enkel dat Vetus of de verkeerde Perfection heeft aangesproken of er iemand in zijn naam zit te kloten. Wat heeft Bellum eraan om Aux D overigens te naaien? Hebben geeneens front :p

Excuus dan, had het dan verkeerd geinterpreteerd. Of Vetus de verkeerde had aangesproken of niet, deze acties kunnen gewoon niet door de beugel en spioneren is een van de laagste manieren van TW spelen. Het lijkt me dan ook logisch dat hier een passende straf of actie gevolgd moet worden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
De verwijdering van zulke screens heeft te maken met het feit dat het in principe persoonlijke informatie bevat. De andere persoon in het gesprek zou dat aan kunnen geven, en met de nieuwe, verstrengde GDPR regels (van de EU) kunnen we daar gezeik mee krijgen, aangezien het op ons forum wordt gepost.

@Duckje kan je daar uitgebreid over vertellen, mocht je dat willen. Het heeft dus weinig met censuur te maken.
 
Reactiescore
2.490
Een gesprek tussen 2 (of meerdere) personen is een privé gesprek. Het verspreiden van dit soort informatie is niet toegestaan zonder toestemming van beide partijen.

Mocht je zulke privé informatie delen op ons forum kan InnoGames verantwoordelijk gesteld worden. Daarom dat we screenshots (die dan vaak ook naam, skype naam, etc) bevatten onherroepelijk verwijderen.

Wil je het dan toch plaatsen: Plaats dan specifieke Copy-pastes van de tekst zonder Persoonlijke identificeerbare informatie.

Groeten,
Duckje
 

DeletedUser79856

Guest
Prima snap ik helemaal! Dan bij deze privé gemaakt zonder namen en tijd van mensen.

foto 1.png foto 2.png foto 3.png
 

DeletedUser71723

Guest
Dit is wel zeer laag van de personen die zich hiermee bezig houden.
Maar goed, bedankt aan de leiding van Bellum om hier op te treden en de roddel meteen te ontkrachten.

Als we ons al bezig gaan houden met het vervalsen van berichten (die er niet eens zijn), dan is het niveau van deze wereld wel zeer laag gezakt.
Ben benieuwd of het ooit uitkomt wie de valse perfection van deze post is.

Mods hebben van mij de toestemming al mijn berichten te controleren en of ip check te doen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.404
Goh, waren de spelers uit jullie stam op W59 ook maar zo 'schoon' :redface:

maar fredje toch, ze maken gewoon onze dorpen schoon door alle overtollige gebouwen te verwijderen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dit is wel zeer laag van de personen die zich hiermee bezig houden.
Maar goed, bedankt aan de leiding van Bellum om hier op te treden en de roddel meteen te ontkrachten.

Als we ons al bezig gaan houden met het vervalsen van berichten (die er niet eens zijn), dan is het niveau van deze wereld wel zeer laag gezakt.
Ben benieuwd of het ooit uitkomt wie de valse perfection van deze post is.

Mods hebben van mij de toestemming al mijn berichten te controleren en of ip check te doen.

Zou het toeval zijn dat door toedoen van exact dezelfde spelers het niveau op W59 ook is gekelderd? :confused2:
 
Reactiescore
489
Prima snap ik helemaal! Dan bij deze privé gemaakt zonder namen en tijd van mensen.

Bekijk bijlage 13566 Bekijk bijlage 13567 Bekijk bijlage 13568

Ik zou graag weten waarom je onze stamleider zijn naam gebruikt om Aux D te beschuldigen van spionage. Dat deze praktijken worden toegepast door Aux D laat ik in het midden maar de reden dat je onze stam gebruikt snap ik niet goed. Zeker als de info klopt had je even goed je eigen naam kunnen gebruiken, op deze manier wordt dit voor onze stam als onwaarheid beschouwd.
 

DeletedUser73162

Guest
Dit is wel zeer laag van de personen die zich hiermee bezig houden.
Maar goed, bedankt aan de leiding van Bellum om hier op te treden en de roddel meteen te ontkrachten.

Als we ons al bezig gaan houden met het vervalsen van berichten (die er niet eens zijn), dan is het niveau van deze wereld wel zeer laag gezakt.
Ben benieuwd of het ooit uitkomt wie de valse perfection van deze post is.

Mods hebben van mij de toestemming al mijn berichten te controleren en of ip check te doen.

En jou moeten we nu opeens geloven?

Jij en je account heeft meerdere maals duidelijk gemaakt SCHIJT te hebben aan elke vorm van fair play.

Wanneer er in het begin kata afspraken met jullie gemaakt werden, hadden jullie hier geen zin in, en werd het erna als vals bericht bestempeld door jullie. Enkele dagen later was Aux D de eerste die zich vuil maakten aan Kata gebruik terwijl dat voor jullie eerder totaal onlogisch was? Aux D houd jullie allemaal voor je met hun schijnpraatjes, maar trap er niet in, want ze pakken iedereen met hun vieze praktijken.

kKrNeH6.png

eV7lg65.png

Houd ons niet voor de gek met je onzinpraatjes, iedereen weet dat Aux D en ook jij niks te maken hebben met fair play en zodra het mogelijk is naar de vuile manieren grijpen.
 

DeletedUser79303

Guest
@Vetus Bellator Ik zag het wel hoor stouterd :rolleyes:
Al 61 boerderijlevels gemold met je kata's :eek:

Edit: Post nog eens een screen van je prestaties, ben wel benieuwd naar de rest ^^
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een hypocrisie van Bellum. Dat Vinage de eindstreep niet gaat halen op 59 komt door het feit dat ze zelf vele dingen hebben gedaan/doen waarvan ze Aux-D betichten. De ironie.
 
Reactiescore
382
Wat een hypocrisie van Bellum. Dat Vinage de eindstreep niet gaat halen op 59 komt door het feit dat ze zelf vele dingen hebben gedaan/doen waarvan ze Aux-D betichten. De ironie.
Als je nou eens goed leest, zou je hebben opgemerkt dat dit niet iemand van Bellum is die dit heeft gepost. Onze leider Bas is nooit in gesprek geweest met deze Vetus. Daarna heeft iemand zich voorgedaan als zijn AF acc en heeft dit vervolgens gepost. Bellum is in geen van dit allen betrokken.
 

DeletedUser79858

Guest
Nou heel simpel. Omdat je tegenwoordig een account moet aanmaken met dezelfde naam als je spelaccount.
Dus je weet 100% zeker dat die andere account loopt te trollen.

Creëer forum account
Je naam in het forum is dezelfde als je naam in het spel. Kies uit veiligheidsoverwegingen voor het forum een ander wachtwoord dan je voor het spel gebruikt.




Wat betreft de spelers van wereld 59 die hier hun ongegronde mening komen geven nadat ze Perfection lopen te beschuldigen van alles wat los en vast zit terwijl de account nooit ook maar 1 ding verkeerd heeft gedaan zit me persoonlijk wel dwars. Er is geen enkele cata gestuurd, clusterfuck gezet en aan het aantal verslagen tegenstanders en de hoeveelheid interns kan elke noob zien dat deze account altijd zijn stamleden heeft geholpen op aanvallend vlak.

Zeker aangezien Perfection binnen de leiding enkel interne comunicatie op heeft gepakt omdat de rest er niet aan wilde beginnen en elke speler van de andere stammen weet dat Martijn de leider van Vinage was en zeker niet Perfection. Uiteraard is het makkelijk roepen als de voltallige leiding opstapt en Perfection een topic op het interne forum zet om die shit op te lossen om dan te roepen dat hij de schuldige wa, maar bewaar dat voor w59 en val mij er niet mee lasti

Verwacht overigens niet dat ik screenshots ga posten van whatsapp/skype gesprekken waarin dit ook aangegeven wordt. Ik sta voor mijn gevoel mijlenver boven dit soort trieste zaken en wens jullie succes met jullie wereldwinst, en hoop dat jullie niet nog meer stamleden na 6 maanden samenwerken aan de kant gooien omdat het edelen van BB dorpen begint te vervelen en dit de enige manier is die je kan bedenken om het een beetje boeiend te houden. Waar ik dan weer wel volkomen begrip voor zou hebben en mogelijk nog zou respecteren als je dat ook gewoon als motivatie gebruikt zonder dit achterbakse gedonder ten koste van iemand anders zijn imago. Ik probeer ook gewoon rustig een spelletje te spelen.

Ohh en @underground tacticz. Vergeet niet dat ik niet de persoon ben die een hele MAAND op skype met een aantal leden heeft lopen plannen wie er nodig was om nog steeds de wereld te kunnen domineren, en welke leden je aan de kant kon zetten om wat actie te hebben tegen de verveling. Dat was jij ;)
 
Bovenaan