Aux D Exposed

DeletedUser70476

Guest
Dat besef ik maar al te goed. Vergeleken met een jaar of 5 terug, is de community serieus gekrompen. Vind het gewoon jammer dat ongeveer de helft van degene die nog overblijven, hier totaal geen problemen mee hebben en hun geld door ramen en deuren smijt. Dit, in combinatie met de ongelofelijk slechte instellingen die Duckje kiest voor de laatste paar werelden... En toch zie je amper negatieve commentaar op beide. Zoiets zie je gewoon niet bij een andere TW community, just saying.

Omdat het zeiken op instellingen en premium functie toch geen zin heeft. Daar hebben de meeste zich al bij neergelegd jaren geleden. Nu is het gewoon accepteren zoals het spel is of stoppen.

Sidenote: Ik weet niet hoe andere community's er nu voor staan maar jaren geleden had je alleen .net en .de die groter waren dan NL.
 
Reactiescore
1.367
Omdat het zeiken op instellingen en premium functie toch geen zin heeft. Daar hebben de meeste zich al bij neergelegd jaren geleden. Nu is het gewoon accepteren zoals het spel is of stoppen.

Sidenote: Ik weet niet hoe andere community's er nu voor staan maar jaren geleden had je alleen .net en .de die groter waren dan NL.

Polen is grootste nu :p
 
Reactiescore
1.367
Heb net gekeken naar nieuwste poolse wereld en die is van mooie grootte :eek: Toch wel zielig als je dat vergelijkt met w63...

Ja, even groot als onze wereld 35-40
 

DeletedUser77658

Guest
De Poolse vrachtwagenchauffeurs moeten iets te doen hebben tijdens het rijden hé
 

DeletedUser79731

Guest
Misschien eerst met zen alleen een jaartje Pools gaan volgen? Krijgen misschien groepskorting. En als we echt geluk hebben gooien ze nog wat poolse worsten erbij.
 

DeletedUser79332

Guest
En Pools BIER. Niet te zuipen maar spot goedkoop. Zo blijft er nog genoeg over om de PP aan te schaffen om de overige 14% te betalen om te kunnen internen...
 
Reactiescore
239
giphy.gif
 

DeletedUser79711

Guest
Omdat het zeiken op instellingen en premium functie toch geen zin heeft. Daar hebben de meeste zich al bij neergelegd jaren geleden. Nu is het gewoon accepteren zoals het spel is of stoppen.


Sidenote: Ik weet niet hoe andere community's er nu voor staan maar jaren geleden had je alleen .net en .de die groter waren dan NL.

Je bent vergeten erbij te schrijve : accepteren , stoppen of gelijk een achterlijke mongool gedragen op het forum hier zoals bepaald mensen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79711

Guest
Als hij al BIER mag drinken heb je helemaal gelijk ;):p
Ik denk dat ik hier ouder ben dan de meeste van die haat posters hiers! Maar goed dat ik dit allemaal zo grappig vindt.. Een van ons moet toch bijhouden wie we zeker id wereld moeten gaan stabben :(
 
Reactiescore
1.367
Ik denk dat ik hier ouder ben dan de meeste van die haat posters hiers! Maar goed dat ik dit allemaal zo grappig vindt.. Een van ons moet toch bijhouden wie we zeker id wereld moeten gaan stabben :(

Wat heeft leeftijd er mee te maken? :p
Zuurpruim is zuurpruim, doe gewoon grappig mee joh
 
Bovenaan