Automatische accountverwijdering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
60
Reactiescore
533
Ik zou het graag wat breder trekken.
Persoonlijk ben ik hier geen fan van dat je accounts die 2-3jaar niet hebben gelogd gaat verwijderen oké.
Maar ik neem bv vaak wel grote pauzes tussen werelden 1-2jaar. Wat dus zou betekenen dat ik elke keer van 0zou beginnen Weg pp, weg vlaggen, weg stats.

Ik vrees dat dit voor mij gewoon de doodsteek zou zijn om nooit meer terug te keren naar een spel waar ik grote fan van ben.

Ik zie ook geen mogelijkheid om hierover te discussiëren? Maar ondertussen wel door onze strot rammen.
 
Reactiescore
746
Ik sluit dit topic eventjes om wilde theoriën van iedereen te vermijden (en dus ook een officieel en correct antwoord te kunnen voorzien, gezien dit wel een belangrijk onderwerp is). Morgen heropen ik het topic met een antwoord zodra ik bevestiging heb van HQ :)

Verder benadruk ik even dat vragen gesteld kunnen worden via het support systeem, exact omdat dit een onderwerp is waarop we niet zomaar even gokjes kunnen plaatsen maar waar correctheid en volledigheid nodig is. Als we dit soort vragentopics openen krijgen we enkel mensen die antwoorden geven die er niets van kennen (waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het niet mag, maar de enige antwoorden die tellen en correct zijn, zijn die van de Community Managers (om alvast te vermijden dat er binnenkort een "persoon/mod x zei dat..." verhaal rondgaat) ;)

Vervolgens is deze wijziging ten gevolge van een wetgevingswijziging binnen Europa (genaamd GDPR) waardoor we verplicht zijn dit soort zaken uit te voeren. De uitvoering ervan is dus inderdaad niet discussieerbaar, wel zullen we ingaan op de details hierover zodra we bevestiging hebben van onze antwoorden.

Tot morgen alvast.
 
Reactiescore
746
Hee, hier ben ik dan zoals beloofd. We hebben het laten nakijken door ons legal departement en het is dus wel degelijk toegelaten om te doen gezien hiervoor clausules zijn voorzien in de AGV waarmee akkoord wordt verklaard bij aanmaak van het account. Verder is het voor ons niet toegelaten, vanwege GDPR, om gegevens van gebruikers op te slaan die niet meer actief van onze services gebruik maken. Daarom moeten de accounts dus ook verwijderd worden.

Merk op dat je wel tijdig op de hoogte wordt gebracht dat er een verwijdering aankomt en je deze dus kan annuleren.

Verdere vragen beantwoorden we graag via support om zo toch de "middle man" eruit te knippen die mogelijk foutieve antwoorden geeft. Support is daarin iets betrouwbaarder dan forum, en dit zijn toch wel "gevoelige" onderwerpen. :)

Groetjes,
Beertje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan