Automatisch updatende mapjes

DeletedUser

Guest
Twee mb's van FTW in de top ODA :)

odaspelers.png
 

DeletedUser69092

Guest
Twee mb's van FTW in de top ODA :)

odaspelers.png

ze zouden er eigenlijk allemaal in moeten staan, aangezien het op puntenratio wordt berekend. Moraalbrekers zijn eigenlijk puur voor aanvallen bedoeld, als ze er niet in staan geeft alleen maar aan dat ze niet echte moraalbrekers zijn.
 
Reactiescore
746
ze zouden er eigenlijk allemaal in moeten staan, aangezien het op puntenratio wordt berekend. Moraalbrekers zijn eigenlijk puur voor aanvallen bedoeld, als ze er niet in staan geeft alleen maar aan dat ze niet echte moraalbrekers zijn.

Klopt. Waarom staat er geen van MMB tussen? :eek: :rolleyes:
 

DeletedUser69092

Guest
Klopt dus jullie kunnen M M B maar beter opdoeken :)

klopt, naar mijn mening zitten daar geen echte moraalbrekers in. Daarbij is moraalschipper ook geen echte moraalbreker (die er overigens niet meer in staat in het lijstje?) Er staat geen enkele moraalbreker van FTW meer in zie ik nu.

Klopt. Waarom staat er geen van MMB tussen? :eek: :rolleyes:

ook geen ZZérs :rolleyes:
 
Reactiescore
746
klopt, naar mijn mening zitten daar geen echte moraalbrekers in. Daarbij is moraalschipper ook geen echte moraalbreker (die er overigens niet meer in staat in het lijstje?) Er staat geen enkele moraalbreker van FTW meer in zie ik nu.



ook geen ZZérs :rolleyes:

Eumh. Nu niet. Maar ten tijde van deze post wel. Wat overigens gisteren was.
Daarnaast zit er wel degelijk een MB van FTW in de top ODA ;)

Of vergeet je sebaspower? Dat is een MB van ons.
 

DeletedUser

Guest
klopt, naar mijn mening zitten daar geen echte moraalbrekers in. Daarbij is moraalschipper ook geen echte moraalbreker

Geen echte moraalbreker? Alsof je in dit stadium nog veel bereikt met een speler van 500k. Dacht het niet.

(die er overigens niet meer in staat in het lijstje?) Er staat geen enkele moraalbreker van FTW meer in zie ik nu.



ook geen ZZérs :rolleyes:

Ach, heb je de hele tijd op F5 gedrukt Jorg? :boer:

Edit: Er staan er gewoon nog twee in.

dc852bc9ba.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69092

Guest
Eumh. Nu niet. Maar ten tijde van deze post wel. Wat overigens gisteren was.
Daarnaast zit er wel degelijk een MB van FTW in de top ODA ;)

Of vergeet je sebaspower? Dat is een MB van ons.

Sebaspower is geen officiele moraalbreker van FTW? in ieder geval staat nergens ingame aangegeven en zit ook niet in ZZ.
Toen stond inderdaad moraalschipper er nog in, maar ik keek vanochtend dus en toen niet meer


Geen echte moraalbreker? Alsof je in dit stadium nog veel bereikt met een speler van 500k. Dacht het niet.
Je geeft het daar al aan...:rolleyes:

Ik sta 11e en heb gewoon 100% moraal tegen moraalschipper, oftewel hij heeft als moraalbreker geen enkele toegevoegde waarde.


Edit: Er staan er gewoon nog twee in.

Welke 2 dan? Sebaspower had ik niet kunnen weten en voor de rest zie ik niemand uit ZZ of niet uit FTW?
 

DeletedUser63648

Guest
Klopt, en zelfs als MB'er die geen enkele toegevoegde waarde heeft, is hij nog altijd beter dan de gemiddelde MM'er
 

DeletedUser69092

Guest
Klopt, en zelfs als MB'er die geen enkele toegevoegde waarde heeft, is hij nog altijd beter dan de gemiddelde MM'er

ik praat niet over de kwaliteiten van sommige spelers, valt ook genoeg op jou stammetje aan te merken ;)

Kan best dat moraalschipper goede kwaliteiten heeft, echter is het geen moraalbreker meer (tevens al heel lang niet meer hoor )
 

DeletedUser63648

Guest
Er valt niks op mijn stammetje aan te merken, ik en brutes zitten erin.
 

DeletedUser

Guest
Owh shit, ik ga maar zorgen dat ik snel in de top 15 ODA kom
 

DeletedUser

Guest
Je geeft het daar al aan...:rolleyes:

Hij bedoelt dat je nu geen toegevoegde waarde meer hebt als je maar 500k hebt, wel als je meer punten en dus meer slagkracht hebt.

Ik sta 11e en heb gewoon 100% moraal tegen moraalschipper, oftewel hij heeft als moraalbreker geen enkele toegevoegde waarde.

Je verwart een moraalbreker met een moraaldeffer. Bij moraalbrekers is het juist anderom, die moeten een goed moraal hebben op kleine tegenstanders.
 

DeletedUser69092

Guest
Hij bedoelt dat je nu geen toegevoegde waarde meer hebt als je maar 500k hebt, wel als je meer punten en dus meer slagkracht hebt.



Je verwart een moraalbreker met een moraaldeffer. Bij moraalbrekers is het juist anderom, die moeten een goed moraal hebben op kleine tegenstanders.

excuss klopt, maar dan nog heeft hij geen echte toegevoegde waarde meer naar mijn mening. Jullie liggen niet in de buurt van spelers die kleiner als 900k zijn, kleinste in jullie omgeving is moraalschipper zelf. Wat is dan het nut van moraalbreker hebben als al je tegenstanders meer als 2,5miljoen punten hebben? De fase waar moraalbrekers nog van nut waren is al een tijdje voorbij en helemaal voor de core spelers.
 

DeletedUser

Guest
excuss klopt, maar dan nog heeft hij geen echte toegevoegde waarde meer naar mijn mening. Jullie liggen niet in de buurt van spelers die kleiner als 900k zijn, kleinste in jullie omgeving is moraalschipper zelf. Wat is dan het nut van moraalbreker hebben als al je tegenstanders meer als 2,5miljoen punten hebben? De fase waar moraalbrekers nog van nut waren is al een tijdje voorbij en helemaal voor de core spelers.

Betekend het dan dus maar dat je je moraalbreker moet dumpen?
Daarbij denk ik altijd geheel anders over een moraalbreker, deze is voor mij veel meer als het "slaafje" waar velen hem voor gebruiken.
Een moraalbreker is iemand met minder ervaring (welke dus wil leren van jou), minder tijd of gewoon iemand die het leuk vindt om met jou samen te werken.
Ik persoonlijk behandel en benader mijn mb's dan ook altijd als "aanval partners"met enige verschil dat hun de targets niet bepalen en soms dorpen moeten afstaan (alhoewel daar in de praktijk vaak weinig van komt) Naarmate de wereld verder vordert en moraal van minder invloed gaat worden blijf je veel profijt hebben van de extra offensieve kracht en meer nog van de extra edels welke kunnen worden ingezet. Je hebt gelijk dat het woord moraalbreker dan eigenlijk verkeerd is mja het is slechts een naampje ;)
 

DeletedUser

Guest
Onze (even voor Jorg) 'aanvalspartner' is deze wereld begonnen met als doel om voor een andere grotere speler te strijden. Dat kan je ook wel afleiden uit zijn naam, Moraalschipper. Als de speler van Moraalschipper nog eens op een groot account wilt spelen en hiervoor actief genoeg is was en is hij nog steeds welkom. Hij heeft meer 'ervaring' dan ons en veel FTW en ook M M spelers. En wat rorer al zegt, wij hebben samen met L. op moraalschipper toch mooi een clustertje van Inspira weg kunnen edelen. Dit was anders niet gebeurd. Buiten beschouwing gelaten dat de speler van Inspira niet zo veel kan.

Sebaspower is geen officiele moraalbreker van FTW? in ieder geval staat nergens ingame aangegeven en zit ook niet in ZZ.

Je wilt wel graag de betweter uit hangen he? Hij is een officiële moraalbreker van FTW maar zit niet in een van onze mb stammen. Want ja we hebben er meerdere. Dat jij dat niet weet is weer tekenend maar vraag het dan even in plaats van steeds van die onjuistheden te verkondigen.

PS:. Jorg jij had op je oude account prima als 'aanvalspartner' van je stamgenoten kunnen fungeren :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69092

Guest
Onze (even voor Jorg) 'aanvalspartner' is deze wereld begonnen met als doel om voor een andere grotere speler te strijden. Dat kan je ook wel afleiden uit zijn naam, Moraalschipper. Als de speler van Moraalschipper nog eens op een groot account wilt spelen en hiervoor actief genoeg is was en is hij nog steeds welkom. Hij heeft meer 'ervaring' dan ons en veel FTW en ook M M spelers. En wat rorer al zegt, wij hebben samen met L. op moraalschipper toch mooi een clustertje van Inspira weg kunnen edelen. Dit was anders niet gebeurd. Buiten beschouwing gelaten dat de speler van Inspira niet zo veel kan.



Je wilt wel graag de betweter uit hangen he? Hij is een officiële moraalbreker van FTW maar zit niet in een van onze mb stammen. Want ja we hebben er meerdere. Dat jij dat niet weet is weer tekenend maar vraag het dan even in plaats van steeds van die onjuistheden te verkondigen.

PS:. Jorg jij had op je oude account prima als 'aanvalspartner' van je stamgenoten kunnen fungeren :D

Waar slaat dat laatste op? steeds onjuistheden verkondigen? Als dat toch niet aangegeven staat op zijn profiel, op zijn stam profiel en als jullie de rest van je moraalbrekers in ZZ duwen omdat dat jullie moraalbrekerstam is, dan lijkt het me logisch dat ik niet op de hoogte ben dat hij een moraalbreker van jullie is. Heeft niks met betweter zijn te maken.

Probeer je daar nog even een steek naar mijn oude account te geven :rolleyes:, tja mijn ODA was inderdaad wel een stuk beter als jullie 'aanvalspartner(s)' stond niet voor niets in dit lijstje ook vaak top 3 en op een gegeven moment top 10 continu.

Wat rorer ook aangeeft is waar ik op doel.

Dit is waar ik als eerste op reageerde:
Twee mb's van FTW in de top ODA
met dit antwoord:
ze zouden er eigenlijk allemaal in moeten staan, aangezien het op puntenratio wordt berekend. Moraalbrekers zijn eigenlijk puur voor aanvallen bedoeld, als ze er niet in staan geeft alleen maar aan dat ze niet echte moraalbrekers zijn.

Dat klopt toch gewoon die opmerking? is precies wat jullie nou zeggen. Dat ze wel hun voordelen hebben geloof ik graag, precies ook om de redenen die werden omschreven van extra aanvalskracht enzo, maar het zijn simpelweg geen moraalbrekers meer en diegene die wel in de moraalbrekerstam zitten met de reden moraalbreker te zijn hebben naar mijn mening geen tot weinig toegevoegde waarde.

Daarbij vroeg ik me nog steeds af wie de 2e "moraalbreker" in het lijstje was
 
Bovenaan