Automatisch updatende mapjes

DeletedUser

Guest
Ook ik wil graag even topicgeilen, dus bij deze de (op dit moment nog niet werkende) kaartjes.


Top 10 Stammen:
stammen.png

Top 10 ODA Stammen:
odastammen.png

Top 10 ODD Stammen:
oddstammen.png

Groei Top 10 Stammen:
groeistammen.png

Dominantie Stammen:
dominantiestammen.png



Top 15 Spelers:
spelers.png

Top 15 ODA Spelers:
odaspelers.png

Top 15 ODD Spelers:
oddspelers.png

Top 15 Spelers Aantal Veroveringen:
overnamespelers.png

Dominantie Spelers:
dominantiespelers.png
 

DeletedUser

Guest
Als je het ook nog bij houd, dat haakt meestal al gouw af:(
 

DeletedUser

Guest
Het zijn de automatische updatende kaarten van Hezhi. Wat zou hij moeten bijhouden? Je plaatst ze er 1x op en ze houden zichzelf bij. :)
 

DeletedUser5456

Guest
Ik speel zelf al jaren geen tribalwars meer ondertussen, dus heb ook geen idee wanneer er nieuwe werelden uitkomen. Voel je vrij om mij een mailtje te sturen als er nieuwe werelden zijn of als er problemen zijn met de kaartjes (gebeurt helaas soms ook nog wel eens, door verouderde hardware). Mailadres staat onderop de kaartjes. Voor nu heb ik t/m wereld 35 toegevoegd, dus jullie kunnen weer even vooruit.
 

DeletedUser

Guest
Ik speel zelf al jaren geen tribalwars meer ondertussen, dus heb ook geen idee wanneer er nieuwe werelden uitkomen. Voel je vrij om mij een mailtje te sturen als er nieuwe werelden zijn of als er problemen zijn met de kaartjes (gebeurt helaas soms ook nog wel eens, door verouderde hardware). Mailadres staat onderop de kaartjes. Voor nu heb ik t/m wereld 35 toegevoegd, dus jullie kunnen weer even vooruit.

In naam van het overgrote gedeelte van de mensen hier op het AF: bedankt voor de moeite en tijd die hierin gestopt wordt om ons zoet te houden. :)
 
Bovenaan