Automatisch updatende mapjes

DeletedUser

Guest
Dat is jouw mening, ik zie dat anders. Mijn argumenten heb ik al gegeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69092

Guest
Nou.. voor zover ik jorg kan begrijpen vat ik op dat hij bedoelt dat Moraalbrekers (Dat zijn dus geen Aanvalspartners...) geen nut hebben aangezien er geen kleine spelers meer zijn...

Daarbij vind die aanvalspartners wel handig want zoals rorer en jij al hebben verkondigt brengt dat diverse voordelen mee;)

Het punt is dat jullie Moraalbrekers en Aanvalspartners op een hoop schuiven en jorg ziet ze als 2 verschillende dingen.. Correct me if i am wrong

Exact dit dus ja.

@BtL, Quote mijn stuk nog eens

Ik mag moraalschipper geen mb noemen maar hij heeft nog steeds voordelen betreft zijn moraal. En dat er geen kleine spelers meer zijn is onzin.
Moraalschipper ligt niet in de buurt van kleine spelers, dat er kleine spelers zijn dat klopt ja, maar niet in jou buurt of die van moraalschipper.
 

DeletedUser

Guest
Moraalschipper ligt niet in de buurt van kleine spelers, dat er kleine spelers zijn dat klopt ja, maar niet in jou buurt of die van moraalschipper.

Dus omdat er geen kleinere spelers in onze buurt meer zijn moeten we hem maar dumpen? Of wat is je punt?
 

DeletedUser69092

Guest
Dus omdat er geen kleinere spelers in onze buurt meer zijn moeten we hem maar dumpen? Of wat is je punt?

Dat zeg ik niet.... er wordt dit door je partner gezegd:
Ik mag moraalschipper geen mb noemen maar hij heeft nog steeds voordelen betreft zijn moraal. En dat er geen kleine spelers meer zijn is onzin.
Ik geef alleen maar aan dat er wel kleine spelers zijn, maar niet in de buurt van jullie "moraalbreker / aanvalspartner "
 
Reactiescore
746
Dat zeg ik niet.... er wordt dit door je partner gezegd:

Ik geef alleen maar aan dat er wel kleine spelers zijn, maar niet in de buurt van jullie "moraalbreker / aanvalspartner "

Oh nee?
Wacht, ik zal er een paar geven:
Inspira -- Moraalschipper heeft een megagroot aandeel gehad in het clearen en edelen hiervan
Marko1234 ofzo -- Moraalschipper heeft een groot aandeel gehad in het clearen
Activity Joker -- Idd geen moraal op voor ons, maar is wel een kleine speler die ligt bij schipper
Heer Mick -- ook nog een kleine speler die daar een paar velden van
Riba79 -- Wij hebben daar Moraal op, moraaschipper beukt dat even weg


Dus mijn excuses jorg, je bent weeral fout.
 

DeletedUser69092

Guest
Oh nee?
Wacht, ik zal er een paar geven:
Inspira -- Moraalschipper heeft een megagroot aandeel gehad in het clearen en edelen hiervan
Marko1234 ofzo -- Moraalschipper heeft een groot aandeel gehad in het clearen
Activity Joker -- Idd geen moraal op voor ons, maar is wel een kleine speler die ligt bij schipper
Heer Mick -- ook nog een kleine speler die daar een paar velden van
Riba79 -- Wij hebben daar Moraal op, moraaschipper beukt dat even weg


Dus mijn excuses jorg, je bent weeral fout.

Kerel, jij kan je beter helemaal nergens mee bemoeien want je mist hier heel het punt. Dat zijn allemaal spelers waar we zelf ook 100% moraal op hebben. We hebben het over kleine spelers waar we dus geen 100% moraal op hebben, spelers van onder de 800k. Alleen marko1234 en riba zijn dat nu, maar waren tot kort ook gewoon een heel stuk groter. Spelers die zo groot waren als marko en riba zijn al gebroken wanneer ze op het puntenniveau zitten waar hun zich nu bevinden
 
Reactiescore
746
Kerel, jij kan je beter helemaal nergens mee bemoeien want je mist hier heel het punt. Dat zijn allemaal spelers waar we zelf ook 100% moraal op hebben. We hebben het over kleine spelers waar we dus geen 100% moraal op hebben, spelers van onder de 800k. Alleen marko1234 en riba zijn dat nu, maar waren tot kort ook gewoon een heel stuk groter. Spelers die zo groot waren als marko en riba zijn al gebroken wanneer ze op het puntenniveau zitten waar hun zich nu bevinden

Kerel, jij mist het hele punt. We geven al 2 pagina's aan een stuk toe dat we hem niet gebruiken om moraal te beuken, maar hij wel nog onze MB is, i de vorm van aanvalspartner. En jij zegt dat ie nutteloos is. Ik zeg dat dat niet zo is want er zijn nog steeds 2 spelers waar wij moraal op hebben, en daarnaast heeft onze 'mb' deelgenomen aan verschillende massas. Als je niet weet hoe het zit, zwijg je beter Jorg. Want je moddert maar wat aan.
 

DeletedUser69092

Guest
Kerel, jij mist het hele punt. We geven al 2 pagina's aan een stuk toe dat we hem niet gebruiken om moraal te beuken, maar hij wel nog onze MB is, i de vorm van aanvalspartner. En jij zegt dat ie nutteloos is. Ik zeg dat dat niet zo is want er zijn nog steeds 2 spelers waar wij moraal op hebben, en daarnaast heeft onze 'mb' deelgenomen aan verschillende massas. Als je niet weet hoe het zit, zwijg je beter Jorg. Want je moddert maar wat aan.

nee jij moddert wat aan, ik heb al lang gezegd dat ik het nu van een 'aanvalspartner' wel inzie. Echter zijn het geen moraalbrekers meer. ga maar eens rustig terug lezen voordat je weer iets plaatst, want je zet je eigen een beetje voor lul hier :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jorg, wij noemen het gewoon moraalbrekers.

Fijne Pinksteren voor nog even!
 

DeletedUser63648

Guest
Ja. Het gaat over W31 dus is het on-topic. Geef de modjes niet een reden om elk mogelijk interessante discussie af te kappen.
 

DeletedUser68027

Guest
Waarom werken die interessante laatste 3 kaartjes al een tijdje niet meer?
 
Bovenaan