DeletedUser
Guest
Waar slaat dat laatste op? steeds onjuistheden verkondigen? Als dat toch niet aangegeven staat op zijn profiel, op zijn stam profiel en als jullie de rest van je moraalbrekers in ZZ duwen omdat dat jullie moraalbrekerstam is, dan lijkt het me logisch dat ik niet op de hoogte ben dat hij een moraalbreker van jullie is. Heeft niks met betweter zijn te maken.
Je praat alsof je de hele wereld van binnenste buiten kent. Dit komt heel betweterig over ja. Dan is het ook nog zo dat veel niet klopt.
Probeer je daar nog even een steek naar mijn oude account te geven, tja mijn ODA was inderdaad wel een stuk beter als jullie 'aanvalspartner(s)' stond niet voor niets in dit lijstje ook vaak top 3 en op een gegeven moment top 10 continu.
Je ODA was op Jorg dik in orde inderdaad. Toentertijd was je alleen niet actief genoeg om mee te draaien in de top 40. Alleen maar mooi dat je nu erg actief bent.
IWijsvinger.Daarbij vroeg ik me nog steeds af wie de 2e "moraalbreker" in het lijstje was
Erfenisje van ex stamleiders
Is ons enige aandenken nog dus waarom opdoeken![]()
Haha daar heb je gelijk in inderdaad. Maar wij waren niet de enige voor toch? Volgens mij was jij als een van de weinige tegen
Laatst bewerkt door een moderator: