DeletedUser
Guest
Jullie zijn schatjes. (bear)
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Twee mb's van FTW in de top ODA
![]()
ze zouden er eigenlijk allemaal in moeten staan, aangezien het op puntenratio wordt berekend. Moraalbrekers zijn eigenlijk puur voor aanvallen bedoeld, als ze er niet in staan geeft alleen maar aan dat ze niet echte moraalbrekers zijn.
Klopt dus jullie kunnen M M B maar beter opdoeken![]()
Klopt. Waarom staat er geen van MMB tussen?![]()
![]()
klopt, naar mijn mening zitten daar geen echte moraalbrekers in. Daarbij is moraalschipper ook geen echte moraalbreker (die er overigens niet meer in staat in het lijstje?) Er staat geen enkele moraalbreker van FTW meer in zie ik nu.
ook geen ZZérs![]()
klopt, naar mijn mening zitten daar geen echte moraalbrekers in. Daarbij is moraalschipper ook geen echte moraalbreker
(die er overigens niet meer in staat in het lijstje?) Er staat geen enkele moraalbreker van FTW meer in zie ik nu.
ook geen ZZérs![]()
Daarbij is moraalschipper ook geen echte moraalbreker
Eumh. Nu niet. Maar ten tijde van deze post wel. Wat overigens gisteren was.
Daarnaast zit er wel degelijk een MB van FTW in de top ODA
Of vergeet je sebaspower? Dat is een MB van ons.
Je geeft het daar al aan...Geen echte moraalbreker? Alsof je in dit stadium nog veel bereikt met een speler van 500k. Dacht het niet.
Ik sta 11e en heb gewoon 100% moraal tegen moraalschipper, oftewel hij heeft als moraalbreker geen enkele toegevoegde waarde.Waarom niet?
Edit: Er staan er gewoon nog twee in.
Klopt, en zelfs als MB'er die geen enkele toegevoegde waarde heeft, is hij nog altijd beter dan de gemiddelde MM'er
Je geeft het daar al aan...![]()
Ik sta 11e en heb gewoon 100% moraal tegen moraalschipper, oftewel hij heeft als moraalbreker geen enkele toegevoegde waarde.
Hij bedoelt dat je nu geen toegevoegde waarde meer hebt als je maar 500k hebt, wel als je meer punten en dus meer slagkracht hebt.
Je verwart een moraalbreker met een moraaldeffer. Bij moraalbrekers is het juist anderom, die moeten een goed moraal hebben op kleine tegenstanders.
excuss klopt, maar dan nog heeft hij geen echte toegevoegde waarde meer naar mijn mening. Jullie liggen niet in de buurt van spelers die kleiner als 900k zijn, kleinste in jullie omgeving is moraalschipper zelf. Wat is dan het nut van moraalbreker hebben als al je tegenstanders meer als 2,5miljoen punten hebben? De fase waar moraalbrekers nog van nut waren is al een tijdje voorbij en helemaal voor de core spelers.
Sebaspower is geen officiele moraalbreker van FTW? in ieder geval staat nergens ingame aangegeven en zit ook niet in ZZ.
Onze (even voor Jorg) 'aanvalspartner' is deze wereld begonnen met als doel om voor een andere grotere speler te strijden. Dat kan je ook wel afleiden uit zijn naam, Moraalschipper. Als de speler van Moraalschipper nog eens op een groot account wilt spelen en hiervoor actief genoeg is was en is hij nog steeds welkom. Hij heeft meer 'ervaring' dan ons en veel FTW en ook M M spelers. En wat rorer al zegt, wij hebben samen met L. op moraalschipper toch mooi een clustertje van Inspira weg kunnen edelen. Dit was anders niet gebeurd. Buiten beschouwing gelaten dat de speler van Inspira niet zo veel kan.
Je wilt wel graag de betweter uit hangen he? Hij is een officiële moraalbreker van FTW maar zit niet in een van onze mb stammen. Want ja we hebben er meerdere. Dat jij dat niet weet is weer tekenend maar vraag het dan even in plaats van steeds van die onjuistheden te verkondigen.
PS:. Jorg jij had op je oude account prima als 'aanvalspartner' van je stamgenoten kunnen fungeren![]()
met dit antwoord:Twee mb's van FTW in de top ODA
ze zouden er eigenlijk allemaal in moeten staan, aangezien het op puntenratio wordt berekend. Moraalbrekers zijn eigenlijk puur voor aanvallen bedoeld, als ze er niet in staan geeft alleen maar aan dat ze niet echte moraalbrekers zijn.
Klopt dus jullie kunnen M M B maar beter opdoeken![]()