Automatisch updatende kaartjes

Reactiescore
1.367
Re: Kaartjes.hezhi

[video=youtube;RCFJEKfdtNE]https://www.youtube.com/watch?v=RCFJEKfdtNE&feature=youtu.be[/video]

AUB, met muziek ^^
 
Reactiescore
1.367
Re: Kaartjes.hezhi

Kunnen we de volgende ook verzoeknummers indienen Danny? :D
Sabaton?
Kheb gewoon een nummer dat ongeveer evenlang was als de plaatjes/seconde duurden
 
Reactiescore
1.367
Re: Kaartjes.hezhi

[video=youtube;o01jAUzsLp4]https://www.youtube.com/watch?v=o01jAUzsLp4&feature=youtu.be[/video]

Deze muziek past wat beter bij TW ;)
 

DeletedUser20611

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Cabbie in Mental? Wat heb ik gemist?
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Mooi om te zien hoe ontzettend stabiel Nilva was totdat iedereen me stabte.
 
Reactiescore
1.075
Re: Kaartjes.hezhi

of totdat jij stamgenoten ging stabben, je kan het op 2 manieren zien:rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Neen, je kan het maar op 1 manier zien. Ik heb niemand gestabt. Niet aangevallen, niet in de steek gelaten en niet over gelogen.
 
Reactiescore
1.075
Re: Kaartjes.hezhi

haha neeeeeee hooooooooor
 

DeletedUser73351

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Wij stabde hokuz toen we de stam leavde in mijn ogen.
 

DeletedUser60969

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Ach uiteindelijk komt het ook van 2 kanten, iets wat hij nooit zal durven/willen toe te geven.
Aan Hokuz zal uiteindelijk niets liggen :p
 
Reactiescore
579
Re: Kaartjes.hezhi

Wij stabde hokuz toen we de stam leavde in mijn ogen.
Of hij gelijk had, was in mijn ogen al twijfelachtig... maar zelfs als je gelijk zou hebben, hoef je, je gelijk niet kostte wat kost te halen. Ik zei het toen al en ik zeg het nu weer... soms moet je gewoon even je ego opzij zetten en het een andere speler/leider laten afhandelen.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Ach uiteindelijk komt het ook van 2 kanten, iets wat hij nooit zal durven/willen toe te geven.
Aan Hokuz zal uiteindelijk niets liggen :p

Mensen riepen dat ik een dictator was enkel zodat ze Mental konden stabben, en ik zelf ben Mental tot het bittere einde trouw gebleven.

Wanneer ik fouten maak ben ik de eerste die dat toe zal geven maar de val van Nilva valt voor 0% aan mij toe te schrijven.
 
Bovenaan