Automatisch updatende kaartjes

Reactiescore
1.367
1. Kaartjes tw.hezhi.nl
Top 10 Stammen:
stammen.png

Top 10 ODA Stammen:
odastammen.png

Top 10 ODD Stammen:
oddstammen.png

Groei Top 10 Stammen:
groeistammen.png

Dominantie Stammen:
dominantiestammen.png

Top 15 spelers:
spelers.png

Top 15 ODA spelers:
odaspelers.png

Top 15 ODD spelers:
oddspelers.png

Top 15 overname door spelers:
overnamespelers.png

Dominantie spelers:
dominantiespelers.png

Timelapse:
[video=youtube;c32bTk01iuk]https://www.youtube.com/watch?v=c32bTk01iuk&feature=youtu.be[/video]


Automatisch Updatende Kaartjes door [naam]alex02dsa[/naam]

Hi, firstly I am sorry I am writing this in english but I don't speak dutch so...
I took over nickjer's maps and I am now bringing them back to you. It's the NL server now, after last week's .NET server. They're already zoomed it with lowered conditions for the newer worlds. Please tell me if you have tribe families you want to include on the maps. Update time is 00:00 WEDT(GMT+1).


Tribe K Dominance

topktribes.png


Top 15 Tribes

toptribes.png


Top 15 ODA

topkaplayers.png


Top 15 Players

topplayers.png


Top nobling tribes in last 24h

topnoblers.png


Player K Dominance

topkplayers.png


Fastest noblers/day

fastnoblers.png


Average points/player

topavgtribes.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Kan een mod dit topic als belangrijk markeren? Altijd fijn om deze topics bovenaan te hebben:)
 

DeletedUser72040

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

nja maar de oda en odd kaartjes werken niet/voorlopig niet

is dat missch omdat dit nog maar jonge wereld is? of heeft het met iets anders te maken? :eek:


*en man wat is het toch zielig tegenwoordig, de werelden worden kleiner en kleiner, een beetje opgeteld zijn er ongeveer maar zo'n 8 continenten gevuld :x :confused:
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Is altijd zo aan het begin van werelden joh, die kaartjes gaan vanzelf wat weergeven. Heeft ermee te maken dat de Hehzi kaartjes volgens een andere formule OD berekenen. En: eens, jammer dat TW achteruit gaat. Maar ja premium functies en klote features, innogames heeft het echt allemaal zelf in de hand. Ik ben zelf veel meer van de klassieke instellingen. Vond boogschutters als een toevoeging waar ik aan moest wennen en nu hebben we ridders en kerken en vlaggen en weet ik veel wat:(
 

DeletedUser26330

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Is altijd zo aan het begin van werelden joh, die kaartjes gaan vanzelf wat weergeven. Heeft ermee te maken dat de Hehzi kaartjes volgens een andere formule OD berekenen. En: eens, jammer dat TW achteruit gaat. Maar ja premium functies en klote features, innogames heeft het echt allemaal zelf in de hand. Ik ben zelf veel meer van de klassieke instellingen. Vond boogschutters als een toevoeging waar ik aan moest wennen en nu hebben we ridders en kerken en vlaggen en weet ik veel wat:(

Kerk vind ik op zich wel een leuke toevoeging, het geeft wat variatie in het spel en laat je een stuk meer nadenken over welke dorpen je het beste kan edelen. Voor de rest heb je wel gelijk kwa toevoegingen:(.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Ok mee eens, de kerk is nog een leuke tactische toevoeging. Zou alleen willen dat ze het anders hadden genoemd. Verafschuw religie:)
 

DeletedUser

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Ligt het aan mij of klopt continent 35 niet? :p
1 nightring Night. 3.727 1 1
2 Tepelstreeltje... RoV 3.505 1 1

Zie op de kaart iets anders xd
 

DeletedUser64057

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

doe je zo je best om top 15 oda te staan kom je nog neit op zon kaartje:(
 

DeletedUser68973

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Redeljk idioot om daarvoor je best te doen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Kaartjes.hezhi

Ligt het aan mij, of hebben de kaartjes het begeven?
 
Bovenaan