Automatisch Kaart Overzicht

DeletedUser

Guest
hezhi kaartjes bij top 15 ODA/ODD kloppen niet :eek:

ik sta er niet bij :p en ik zou er echt wel moeten bij staan
 

DeletedUser5456

Guest
hezhi kaartjes bij top 15 ODA/ODD kloppen niet :eek:

ik sta er niet bij :p en ik zou er echt wel moeten bij staan

Dat je niet begrijpt dat ik een meer realistische blik op de ODA/ODD ranking wil weergeven, wil niet zeggen dat de kaartjes niet kloppen. De andere kaartjes doen niks anders dan de ranglijst weergeven, mijn kaartjes maken gebruik van allerlei geheime formules om een realistische blik weer te geven. Zie het als een uitdaging om op mijn kaartjes te komen ipv van ze te bestempelen dat ze niet kloppen ;-)
 

DeletedUser

Guest
Dat je niet begrijpt dat ik een meer realistische blik op de ODA/ODD ranking wil weergeven, wil niet zeggen dat de kaartjes niet kloppen. De andere kaartjes doen niks anders dan de ranglijst weergeven, mijn kaartjes maken gebruik van allerlei geheime formules om een realistische blik weer te geven. Zie het als een uitdaging om op mijn kaartjes te komen ipv van ze te bestempelen dat ze niet kloppen ;-)

Kzou eens willen weten hoe je erop komt dat C37 de meest dominante stam is van C37? conq. is nummer 1 van het continent en edelt de dorpjes van C37. :X
 

DeletedUser

Guest
Kzou eens willen weten hoe je erop komt dat C37 de meest dominante stam is van C37? conq. is nummer 1 van het continent en edelt de dorpjes van C37. :X

Volgens mij werken die dominantiekaartjes met dorpen ipv. punten, niet?
 

DeletedUser

Guest
bij dominate speler van henzi staat dat Stinky panda 0.95procent heeft en dana rip 0.45procent maar dana rip staat 4de of zo in continente rang xD
 
Bovenaan