1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

[Andere] Automatisch inloggen optie

Discussie in 'Bugs, Fouten & Serverproblemen' gestart door Philosophy of Plato, 7. feb 2019.

Deel Deze Pagina

1. Philosophy of Plato

Philosophy of Plato

Lid geworden:
    2. feb 2019
    Leuk Bevonden:
    6
    Goedemorgen,

Als ik van account wissel qua wereld en ik de optie automatisch inloggen niet aanvink, ik uitlog en op de andere wereld wil inloggen. Staat het account toch op automatisch inloggen.
    Dit zorgt ervoor dat mensen per ongeluk op een duplicerende wereld inloggen, waar bans voor worden uitgedeeld.

Kunnen jullie dit verhelpen?

2. famdecibel

famdecibel Tribal Wars Team Game Mod

Lid geworden:
    26. jul 2008
    Leuk Bevonden:
    786
    Dit is geen bug. Je bent waarschijnlijk met 2 accounts tegelijk ingelogd op TribalWars. Ik heb dit onlangs getest en ik moest wel degelijk inloggen op de wereld om het resultaat te krijgen dat hij oversprong naar die spelwereld. Als ik op een andere wereld inlogde, bleef ik gewoon op het andere account. Het is echt onoplettendheid dat je op inloggen klikt.
    Mocht het voorkomen, raad ik je aan dit meteen te melden via support. Doe je dat niet, dan loop je kans gebannen te worden en bestraft. Bij een melding maken we een aantekening.

Blijf je dus zeer bewust bij het inloggen, dat is het enige dat ik kan adviseren.

3. Philosophy of Plato

Philosophy of Plato

Lid geworden:
    2. feb 2019
    Leuk Bevonden:
    6
    Beste Fam,

Ik heb het net weer geprobeerd tussen W62 en W66. W62 blijft na het niet aanvinken van Auto inloggen, en het uitloggen toch gewoon staan.
    Het is zeer vervelend. Ik heb er al meer mensen oer gehoord.

4. famdecibel

Lid geworden:
    26. jul 2008
    Leuk Bevonden:
    786
    Zou je daar een filmpje van kunnen maken want wat ik ook doe, ik moet echt inloggen op de wereld om op hetzelfde account terecht te komen.

5. potje

potje

Lid geworden:
    17. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    263
    Ik heb dat probleem ook maar ben te lui om te filmen.

6. famdecibel

Lid geworden:
    26. jul 2008
    Leuk Bevonden:
    786
    Hopelijk ben je niet te lui om te melden bij support dat er fout is ingelogd. Helaas is dit niet toegestaan. Ook al voelt het alsof je zelf geen fout hebt gemaakt.
    Altijd even melden dus!

7. potje

potje

Lid geworden:
    17. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    263
    Volgens mij is het probleem al verholpen, heb de bug al een tijdje niet meer gehad.