Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser10875

Guest
Hoe voelt dat eigenlijk voor de Credo leden? Om wederom meer dan 1000 dorpen achter te staan?
 

DeletedUser60360

Guest
verdomme wereld 10 is lang geleden intussen... yoni d s, ik, die ooit nog mee strijdde.... al bijna n jaar terug intussen ... mis het nogsteeds. Hoe gaat het op wereld 10 intusse?
 

DeletedUser

Guest
verdomme wereld 10 is lang geleden intussen... yoni d s, ik, die ooit nog mee strijdde.... al bijna n jaar terug intussen ... mis het nogsteeds. Hoe gaat het op wereld 10 intusse?

Jij speelde wel heel lang geleden, niet?
Denk dat Lagoon en Demo nog de enige actieve stammen zijn (of toch stammen met spelers die om de beurt actief zijn :D), Credo heeft nog 1 actieve speler (de rest is weg) en dan zijn er nog Rebel (actief) en Stamp (speler komt vaak on maar doet al even niets meer)
 

DeletedUser62855

Guest
Jij speelde wel heel lang geleden, niet?
Denk dat Lagoon en Demo nog de enige actieve stammen zijn (of toch stammen met spelers die om de beurt actief zijn :D), Credo heeft nog 1 actieve speler (de rest is weg) en dan zijn er nog Rebel (actief) en Stamp (speler komt vaak on maar doet al even niets meer)

ach kom op DEMO is best actief toch?

ik zoek nog een co XD


Mvg
 

DeletedUser62855

Guest
MINIke je bedoeld leuke berichten? die dik over boerderij gaan?

Wanneer gaat deze wereld eens stoppen?

umh ja wanneer dat is natuurlijk niet te beslissen door een stel bb's he? daarvoor hebben jullie heerlijk gevochten XD.
 

DeletedUser10875

Guest
Met het tempo dat Lagoon en Demo van elkaar edelen gaat het nog wel jaren duren.

Zijde 1:
Stammen: Lagoon
Zijde 2:
Stammen: DEMO

Timeframe: Voor altijd
Totale overnames:
Kant 1: 78,392
Kant 2: 74,161
Verschil: 4,231
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 538
Kant 2: 477
Verschil: 61

Zijn dus nog steeds de saaie spelers als 4 jaar geleden.
 

DeletedUser

Guest
Met het tempo dat Lagoon en Demo van elkaar edelen gaat het nog wel jaren duren.



Zijn dus nog steeds de saaie spelers als 4 jaar geleden.

Volgens mij zijn ze voor het grootste deel van de tijd ook inactief :D
En DEMO concentreert zich precies meer op Credo

Zijde 1:
Stammen: Credo
Zijde 2:
Stammen: DEMO

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 506
Kant 2: 7,385
Verschil: 6,879

Tja, als DEMO de wereld met z'n 10 wil winnen, dan duurt het inderdaad nog jaren.
 

DeletedUser

Guest
Het zijn toch ervaren rotten in het spel.
Geef ze het voordeel van de twijfel.
 

DeletedUser

Guest
2-3x per week klik ik nog eens op het TW-forum, staat nog altijd in de snelkiezer :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dan spam je best veel in die paar keer per jaar als ik naar je postcount kijk :eek:

Ps, als jullie dit fora levendig willen houden, maak dan even een praathoek want dit is helaas offtopic/spam ;)
 
Bovenaan