Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
ik weet wel dat het klopt hoor, maar de grens is een beetje te hoog vind ik.
Pas wanneer je meer dan de helft van een continent bezit, wordt het aangeduid op het kaartje, maar zo zijn er dus een paar continenten waar het juist interessant wordt om naar die percentages te kijken. En dat zijn nu net degene waarbij het niet getoond wordt.
Oninteressante dingen zoals dat éne dorpjein k60 worden dan wel weer aangeduid op de kaart.

Een beter criteria zou zijn dat je pas aangeduid wordt wanneer je 5 miljoen hebt. Als er dan persé een tweede plaats moet getoond worden, dan pas vanaf 1 miljoen ofzo.
 

DeletedUser7104

Guest
Als je niet meer dan de helft hebt domineer je het continent ook niet, dus ik vind de regel heel logisch en begrijpelijk. Dit is uiteindelijk waar dat kaartje om gaat. Lagere overheersing dan 50% van de nr.1 vind ik eerlijk gezegd ook niet zo interessant.

Criteria van 5 miljoen, zou betekenen dat je zo'n 17% in handen hebt van een continent, dat noem ik geen overwicht ook niet in jongere werelden, waar nr. 2, 3 en 4 wellicht ook 5 miljoen hebben. En de grens van 1 miljoen die je voor de nr.2 noemt zou neerkomen op zo'n 3,5%, dus liever heb je een kaartje waar de nr.1 98% heeft en er geen nr.2 is. Snap die logica niet helemaal eerlijk gezegd. Het is juist interessant om bij een groot overwicht te kunnen zien welke stam de 100% blokkeert.

Dat ene dorpje in K60, kan ook gewoon overgenomen worden. Maar het is nu eenmaal zo dat DT er niet het 100% overwicht heeft, dan moeten ze dat dorpje even pakken en is het 100%, zie het probleem niet zo. Nu zie je dus wie DT daar blokkeert, wat ik juist wel interessant vindt.
 

DeletedUser

Guest
dan ligt jouw interesse duidelijk elders dan die van mij:p

kben wel tevreden over het oda kaartje die nu tenminste klopt met de cijfers ingame (al mis ik wel de odd)
ook is het samenvoegen van de stammen een vooruitgang bij het kaartje met top overnames.
 
Bovenaan